מיליון שקל לפוסט: אולי בכל זאת שווה להיות שחקנית כדורגל?

יומיים לפני פתיחת גביע העולם לנשים, נחשפו הרווחים של כוכבות הטורניר על פעילותן ברשתות החברתיות • במקום הראשון: שחקנית נבחרת שווייץ ואסטון וילה אלישה להמן

אלישה להמן. תעשה הרבה כסף . צילום: EPA

יומיים לפני פתיחת גביע העולם בכדורגל לנשים באוסטרליה וניו זילנד, נחשפו היום (שלישי) הסכומים שירוויחו הכוכבות הגדולות בטורניר על פעילותן ברשתות החברתיות.

מהנתונים שהציגה חברת Gracenote Nielsen עולה כי המרוויחה הגדולה היא שחקנית נבחרת שווייץ ואסטון וילה, אלישה להמן. הכדורגלנית היא הספורטאית הנעקבת ביותר במדינתה עם חשבון אינסטגרם של 13.7 מיליון עוקבים, מקדימה אפילו את הטניסאי האדיר רוג'ר פדרר עם 11 מיליון.

מועדון ספורט | שאלות השבוע - פרק 6

להמן בת ה-24, תרוויח על כל פוסט פרסומי שתפרסם סכום מטורף של 315 אלף דולר (כמעל מיליון שקל). בין היתר היא חולקת ברשת החברתית את הרפתקאותיה, תמונות בביקיני ואורח החיים המעורר קנאה שלה, למרות שלאחרונה נאלצה לומר לאמה להתעלם מהתגובות על הפוסטים שלה, בגלל טרולים באינטרנט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Alisha Lehmann (@alishalehmann7)


במקום השני מדורגת אלכסיה פוטיאס הספרדייה, השחקנית הטובה ביותר באירופה, שזכתה בפרס כדור הזהב של פיפ"א בשנתיים האחרונות,. היא חזרה בדיוק בזמן לטורניר החשוב לאחר פציעה, ותקבל על פי הערכות 120 אלף דולר לכל פוסט.

במקום שלישי ברשימה ניתן לראות את הקנדית בת ה-22, ג'ורדין הויטמה, האלופה האולימפית מטוקיו 2020. היא מתפעלת חשבון של 1.6 מיליון עוקבים, זוכה לתמיכה של נייקי ומקבלת על כל פוסט 78 אלף דולר.

אולי הכדורגלנית המפורסמת בעולם, האמריקאית אלכס מורגן בת ה-34, מדורגת רק במקום הרביעי, כשתקבל עבור כל פוסט ל-10 מיליון העוקבים שלה 57 אלף דולר. את החמישייה הראשונה נועלת המגנה של נבחרת צרפת סקינה קרחאווי עם 31 אלף דולר לפוסט.

אלכס מורגן. הכי מוכרת, אבל ממש לא בראש, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד ברשימה: מקום 6 – סם קר, כוכבת צ'לסי ואוסטרליה עם 23 אלף, מקום 7 – אלסיה רוסו חברת נבחרת אנגליה עם 20 אלף דולר, מקום 8 – האמריקאית מייגן ראפינו (18 אלף דולר), מקום 9 – הגרמניה ז'ול ברנד (15 אלף דולר) ומקום 10 – הברזילאית מרתה (14 אלף דולר).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר