מכת הגירושים בהוליווד ממשיכה: סופיה ורגרה נפרדת מבעלה

השחקנית מועמדת לגלובוס הזהב והאמי ובן זוגה השחקן ג'ו מנגניילו ("דם אמיתי") מתגרשים לאחר 7 שנות נישואים

סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו. צילום: AFP

ביי, שלום, תודה: אחרי 7 שנות נישואים והרבה שמועות, עכשיו זה רשמי. השחקנית מועמדת גלובוס הזהב והאמי סופיה ורגרה ובעלה השחקן ג'ו מנגניילו ("ספיידרמן", "דם אמיתי") מתגרשים אחרי 7 שנות נישואים.

דם אמיתי - עונה 7 - טריילר. באדיבות yes

"קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש", אישרו בהצהרה משותפת לאתר הרכילות פייג' סיקס. "כשני אנשים שאוהבים ודואגים זה לזה מאוד,  אנחנו מבקשים בנימוס לכבד את הפרטיות שלנו בזמן שאנחנו מנווטים לעבר השלב החדש הזה בחיינו". "סופיה וג'ו התרחקו בתקופה האחרונה", אישר מקור נוסף בראיון לאתר, "ולוקחים כרגע את המרחק אחד מהשנייה כדי לחשוב על העתיד שלהם".

בדומה לפרידה של אריאנה גרנדה ודלטון גומז עליה התבשרנו אתמול, גם פה קשה לומר שהבשורה הפתיעה את המעריצים של הזוג הלוהט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by JOE MANGANIELLO (@joemanganiello)

רק בסוף השבוע האחרון, מנגניילו חיזק את השמועות על משבר בנישואים כשהסתפק בברכת יום הולדת גנרית עם תמונה באיכות גרועה של השניים, וקרא ל-ורגרה "סופיה" במקום "אשתי" או "אהובתי". למעריצים זה הספיק כדי להציף את הפוסט בתגובות מבקרות מחד על הקרירות באיחולים ומאידך בדאגה (מוצדקת) לעתיד הקשר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sofia Vergara (@sofiavergara)

ורגרה בת ה-51 ("משפחה מודרנית")  ומנגניילו בן ה-46 החלו לצאת בשנת 2014. בשנת 2015, אחרי מסיבת אירוסין מושקעת שארגן לא אחר מארנולד שוורצנגר, השניים נישאו בחתונה מפוארת. ל-ורגרה ילד מנישואים קודמים ולשניים אין ילדים משותפים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר