שתף קטע נבחר

עידן טל: "ניצחון במשחק הראשון יכול לתת תנופה"

רגע לפני מכבי נתניה בשבת (20:00), הקשר לא התבייש להודות: "תמיד מרגש לפתוח עונה". מלמילאן העניש את השחקנים על שאיחרו לעלות לאימון: "דורש מכם רצינות"

אין איחורים אצל אורי מלמיליאן. בית"ר ירושלים ערכה היום (ה') אימון בחום כבד, אבל רק לאחר שהמאמן החליט להעניש את השחקנים שאיחרו לעלות לאימון בשעה 11 בדיוק, כפי שביקש מהם. מלמיליאן שלח את השחקנים לחדר ההלבשה, גער בהם והשאיר אותם בחוסר מעש במשך חצי שעה.

 

"אני דורש מהשחקנים את הרצינות הראויה", אמר מלמיליאן לשחקנים לפני שהחזיר אותם לכר הדשא. "מחכה לנו משחק קשה בשבת ואני רוצה לראות את כולם רצים ומשקיעים. אם לא תראו מחוייבות באימונים, איך תעשו את זה במשחק? הרי ברור שבלי הדברים האלה, אי אפשר יהיה לנצח בנתניה".


מלמיליאן. איחורים? לא בבית ספרו (צילום: עוז מועלם)

 

בית"ר תצא כאמור למשחק חוץ לא קל בנתניה (20:00) במחזור הפתיחה, אך בקבוצה שומרים על אופטימיות ומקווים לניצחון ראשון בעידן מלמיליאן, אחרי שלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו. "תמיד יש התרגשות לפני משחק פתיחת עונה ולא משנה אם זאת העונה הראשונה שלך או העונה העשירית שלך", הודה עידן טל הוותיק.

 

"נצטרך לעשות את המקסימום על מנת לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול נתניה, המשחקים שפותחים את העונה יכולים לתת תנופה חיובית להמשך הדרך, למרות שמולנו תתייצב קבוצה צעירה מאוד שלא תעשה לנו חיים קלים". טוטו תמוז, שעדיין לא חתם על חוזה חדש, יהיה בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב מאחר שהוא אינו נמצא בכושר משחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עידן טל
צילום: דודי ועקנין
מומלצים