בזמן שקבוצות ה-NBA בוחנות שחקנים בליגת הקיץ לקראת העונה הבאה, הכוכבים הגדולים נחים או מוצאים לעצמם עיסוקים אחרים להעביר את הפגרה לקראת חזרתה של הליגה הטובה בעולם, אי שם בחודש אוקטובר. סטף קרי, אחד הכדורסלנים הגדולים בשנים האחרונות, שם בצד את הכדור הכתום במהלך הפגרה, והמשיך באהבתו השנייה, שהולכת איתו זה זמן מה - גולף.
כוכב גולדן סטייט ווריורס נרשם מדי שנה לטורניר ה-ACC, בו נוטלים חלק לא מעט דמויות מפורסמות. קרי הוא לא שחקן ה-NBA היחיד שנוטל חלק בתחרות, כאשר גם זאק לאבין, אנדרה איגודאלה, וגם אגדות עבר כמו וינס קרטר וצ'ארלס בארקלי משתתפים. מדובר בטורניר שמתקיים בכל חודש יולי בנבאדה מאז 1990. משתתפים בו בעיקר ספורטאים או ספורטאי עבר, אך ניתן למצוא שם גם מוזיקאים ומגישי טלוויזיה.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי בטורניר ה-ACC
סטף קרי בטורניר ה-ACC
משאבת תארים בכל ענף. סטף קרי עם הגביע
(Photo by Isaiah Vazquez/Getty Images/AFP)
זו לא הייתה הפעם הראשונה שקרי משתתף בטורניר, אבל היום (שני) הוא זכה לראשונה בקריירה שלו בטורניר, ועל הדרך - איך לא - עשה היסטוריה. הכדורסלן שזכה עם הווריורס ארבע פעמים באליפות ה-NBA, הוא האפרו-אמריקאי הראשון שזוכה ב-ACC ב-34 שנותיה, והספורטאי הפעיל החמישי שעושה זאת.
קרי סיים עם 75 נקודות, שתיים יותר מטניסאי העבר מרדי פיש. מעבר לכך, הכדורסלן רשם לא מעט רגעים בלתי נשכחים, כאלה שגרמו לטורניר עם משתתפים נוצצים, אבל בכל זאת לא ממש משמעותי, בענף שעם כל הכבוד - הוא לא בדיוק מהפופולריים בעולם - להפוך לוויראליים.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי בטורניר ה-ACC
סטף קרי בטורניר ה-ACC
חגג יחד עם הקהל
(Photo by Isaiah Vazquez/Getty Images/AFP)
3 צפייה בגלריה
סטף קרי בטורניר ה-ACC
סטף קרי בטורניר ה-ACC
"הרגיש כמו הילוך איטי"
(Photo by Isaiah Vazquez/Getty Images)
החבטה המדהימה של קרי
בשבת האחרונה, הכוכב שקלע כמה וכמה סלי ניצחון מדהימים, חלקים ממרחקים בלתי נתפסים ובדרגת קושי גבוהה מאוד, הוכיח שכנראה זה לא הענף - זה פשוט הוא. קרי קלע בחבטה אחת כדור שנכנס ישירות לתוך הגומה ממרחק של 139 מטרים, וחגג יחד עם הקהל בסרטון שזכה למליוני צפיות ברשתות החברתיות.
"הייתי די רגוע למרבה ההפתעה", סיפר קרי כשנשאל על אותה חבטה המדהימה. "החמישה פיט האחרונים (1.5 מטר) הרגישו כמו הילוך איטי". לאחר הזכייה ב-ACC אמר: "אני לא עושה את זה לפרנסתי, כך שזה משהו שתמיד חלמתי עליו. אני נוטל חלק בתחרות הזו כבר כמעט עשור, ועכשיו יש לי גם תואר להשוויץ בו. זה מיוחד".
בחשבון הטוויטר של הווריורס שיתפו בהתלהבות תחת הכיתוב "קליעה בחבטה אחת", וחזרו על כך שלוש פעמים. גם לברון ג'יימס שיתף וצייץ: "זה כל כך מתאים לסטף קרי".