מכבי ממשיכה ת"א ממשיכה לעבוד במחנה האימונים במרבייה שבספרד והערב (ראשון) היא רשמה ניצחון מרשים עם 0:1 על בורנמות', שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-15 בפרמייר-ליג, במשחק האימון השני והאחרון במסגרת המחנה.
אחרי 86 דקות מאופסות, סייד אבו פרחי בן ה-17, שעלה מהספסל בדקה ה-69, קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, פנה למרכז ושיחרר ברגל ימין כדור שקיבל קשת קטנה מרגל של שחקן הגנה והמשיך לפינה הרחוקה ופנימה.
4 צפייה בגלריה
סייד אבו פרחי
סייד אבו פרחי
כישרון גדול. סייד אבו פרחי
(צילום: מכבי ת"א )
4 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
מילסון
(צילום: מכבי ת"א )
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: מכבי ת"א )
4 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(צילום: מכבי ת"א )
אבו פרחי - שמשחק כחלוץ ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים במחלקת הנוער של מכבי ת"א - כבש בעונה שעברה כבש 16 שערי ליגה, הוסיף שלושה בגביע וסייע לקבוצת נערים א' של המועדון לזכות בדאבל. עונה קודם לכן היו לו 11 שערי ליגה ו-5 בגביע המדינה.
החבורה של רובי קין הגיעה לניסוי הכלים הנוכחי לאחר שביום חמישי האחרון נכנעה 1:0 לאורלנדו פיירטס מדרום אפריקה, כך שהשער של אבו פרחי היה הראשון והיחיד שלה במהלך המחנה. ביום חמישי (20:00) תתאח מכבי ת"א אצל הפועל באר-שבע ל"משחק האירופיות" במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. שבוע לאחר מכן היא תארח את פטקרוב המולדובית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס-ליג.
הרכב מכבי ת"א: דניאל פרץ (רועי משפתי 46), איבן מאסון (גיא מזרחי 69), אנריק סבוריט (שרן ייני 69), ניר ביטון (שחר פיבן 69), אופיר דוידזאדה (שחר רוזן 69), יוריס ואן אובריים (אייל גולסה 52), דור פרץ (גבי קניקובסקי 69), דן ביטון (פארפה גויאגון 69), יונתן כהן (אילון אלמוג 62), מילסון (סייד אבו פרחי 69), ערן זהבי (ג'ורג'ה יובאנוביץ' 69)