הבכורה של לאו מסי באינטר מיאמי הולכת ומתקרבת. הערב (שבת) פרסמה הקבוצה ברשתות החברתיות סרטון קבלת פנים רשמי לארגנטינאי בן ה-36, שיוצג מחר רשמית בבית החדש שלו, אצטדיון DRV PNK, שמכיל רק 19 אלף מקומות. החוזה עליו חתם הוא עד 2026, כאשר הוא ירוויח כ-50 מיליון דולר לעונה בקבוצה ובעזרת הכנסות מספונסרים נוספים יגיע ל-100 מיליון. בחמישי מסי כבר צפוי לערוך בכורה, במשחק מול קרוס אסול המקסיקנית במסגרת גביע הליגות.
"אני נרגש מאוד להתחיל את הצעד הבא בקריירה שלי עם אינטר מיאמי ובארצות הברית", אמר מסי. "זו הזדמנות פנטסטית וביחד נמשיך לבנות את הפרויקט היפה הזה. הרעיון הוא לעבוד יחד כדי להשיג את היעדים שהצבנו, ואני מאוד להוט להתחיל לעזור כאן בבית החדש שלי".
"ברוך הבא 10"
אם למישהו היה ספק, בסרטון נחשף שהשחקן חוזר למספר 10, איתו שיחק ברוב הקריירה במדי ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, אחרי שבשנתיים האחרונות היה עם המספר 30 במדי פ.ס.ז'. ה-10 האחרון של אינטר מיאמי היה שחקן התקפה ארגנטינאי ענק אחר, גונסלאו היגוואין שמו, שפרש במדי הקבוצה באוקטובר.
מאז שהודיעה מיאמי על צירפו של מסי, היא עושה כל שבכוחה כדי לגרום לו להרגיש בבית. בסוף החודש שעבר היא הודיעה על צירופו של הקשר האחורי סרחיו בובקטס, שעזב הקיץ את ברצלונה אחרי 15 עונות, ומינתה את חרארדו "טאטה" מרטינו למאמן הקבוצה החדש.
הארגנטינאי בן ה-60 חוזר לאמן את מסי, בקדנציה השלישית בקריירה שלו - אחרי שעשה זאת בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה - וינסה בעיקר לשקם את הקבוצה שנמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם ואשר נמצאת במקום האחרון בקונפרנס המזרחי עם 18 נקודות בלבד אחרי 21 משחקים. עם זאת, מיאמי עדיין יכולה להגיע לפלייאוף העונה, מכיוון שהפער בינה לשיקגו שנמצאת במקום התשיעי, המוביל לפליי-אין, עומד בסך הכל על 11 נקודות.