יום שני, 10.06.2024 שעה 08:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"רוצים להפוך את הפועל למועדון ברמה עולמית"

דייויד מינצברג דיבר במסע"ת: "הבעיות עם הניסנובים לא ישפיעו על התקציב. קשה להביא לפה שחקנים". סול: "נביא שחקנים בקליבר של רודריגס ואלטמן"

|
דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)
דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)

רגע לפני שהפועל תל אביב תקיים את המשחק הלא רשמי הראשון שלה לעונה, הבעלים החדשים של האדומים, דייויד ומייקל מינצברג, קיימו הערב (שבת) מסיבת עיתונאים ובה הם דיברו על הקבוצה והמטרות. יחד איתם דיברו מנכ”ל המועדון איתי בונה וראש מחלקת הכדורגל חן סול. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

דייויד מיצנברג: “אנחנו מתרגשים להיות כאן ולחגוג את עונת המאה עם האגדות של המועדון. לפני שנדבר על המועדון אנחנו רוצים לומר שאנחנו יודעים שזה רגע חשוב מאוד בהיסטוריה של ישראל, רק בשבוע האחרון כשהיינו בישראל נדהמנו מהרוח של הישראלים ברחובות. 

“אנחנו רוצים לבנות מועדון שיוכל לנצח בכל שנה, אבל היום אנחנו פה כדי לחגוג את העבר. אנחנו נכבד את השחקנים שהיו בעבר במועדון ולגרום לכך שירגישו תמיד מוזמנים, אנחנו מודים להם”.

מסע"ת הבעלים וההנהלה של הפועל ת"א

עוד הוסיף: “אנחנו מביאים את השותפים שלנו לפה והם רואים בפעם הראשונה כמה שהמדינה הזאת נפלאה, כמה יפה תל אביב וכמה טובים האנשים שנמצאים כאן. זה אחד הדברים הכי מיוחדים בשבילנו, לחלוק את האהבה שלנו לישראל עם החברים והמשפחה”.

על המטרות אמר: “המטרה שלנו – לבנות את הפועל תל אביב למועדון ברמה עולמית. זה תהליך שיקח זמן, אבל אנחנו כאן ומחויבים לעשיה הזאת. אנחנו כבר משתמשים באמצעים אניליטיים כדי לאתר שחקנים בישראל ומחוץ למדינה, בנוסף אנחנו בונים את המתקנים שלנו במטרה שהשחקנים ירגישו שיש להם את כל המשאבים להיות הכי טובים שהם יכולים.

“אנחנו מנסים ללכת על השחקנים הטובים ביותר ובמקביל רוצים לתת לשחקנים הצעירים שלנו את ההרגשה שאנחנו בונים עליהם לעתיד של המועדון. האוהדים רוצים לראות ניצחונות לפני שהם נותנים את האמון בנו וזה מובן. אנחנו יודעים שהשנים האחרונות היו מלחיצות ורוצים שהשנים הבאות יהיו מלהיבות וכיפיות.

“אנחנו מתרגשים להכריז על איתי בונה כמנכ”ל החדש של המועדון. הוא מנהיג מבריק, אבל במקביל גם יודע להיות צנוע. איתי אוהד הפועל תל אביב ויהיה חלק חשוב מהמועדון. אנחנו סומכים עליו שיוביל את המועדון לפי האסטרטגיה שהוא יבחר”.

דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)

האם הבעיות עם הניסנובים משפיעות על התקציב של הפועל תל אביב: “לא. יש לי שותפים נהדרים שנכנסו איתי, ידענו שיהיה הפתעות כשהגענו ואנחנו מוכנים לזה. אנחנו ממוקדים ומוכנים להשקיע את כל הכסף שצריך להיות מושקע לא רק כדי לתקן את הבעיות, אלא גם כדי להשקיע בעתיד. התקציב העונה הרבה יותר גדול ובמקביל אנחנו משקיעים כסף בעתיד”.

על הסיטואציה סביב הישאם לאיוס: “חן (סול) הסביר לנו על הסיטואציה עם לאיוס. אנחנו נשב איתו בקרוב ונסביר לו כמה אנחנו רוצים אותו פה. חן דחה הרבה הצעות על הרבה שחקנים ואמרנו לו שהוא יכול לעשות את זה. אנחנו כאן כי אנחנו רוצים לשחק”. חן סול הוסיף: “אנחנו מודעים להצעות על לאיוס, מבחינתנו הוא שחקן חשוב ויהיה פה בעונה הבאה”.

הישאם לאיוס (רדאד ג'בארה)הישאם לאיוס (רדאד ג'בארה)

“הרבה אנשים מפחדים להגיע לישראל”, הוסיף דייויד מינצברג. “יש להם סטריאוטיפים על המדינה, את זה אנחנו רוצים לשנות. כל מי שמגיע לכאן מקבל רושם שונה לגמרי. העובדה שהחיים ביחד בין יהודים וערבים היו ב-DNA של המועדון הייתה חלק משמעותי בסיבות שגרמו לי ולמייקל להגיע. הבנו שאנחנו חייבים אוהד שיוביל את המועדון כי הוא מבין את כל מה שקורה מסביב. איתי בונה הוא כל כך חכם ואנחנו סומכים עליו בהמשך”.

בנושא הרכש הוסיף: “היו הרבה מתחרים על חוסה רודריגס ובכללי קשה מאוד להביא לפה שחקנים. אנחנו סומכים על הניתוחים של חן (סול) ומקווים שהוא יהיה איתנו פה לעוד הרבה שנים”.

איתי בונה: “זה רגע מיוחד. במחצית יהיה רגע הוקרה לשחקנים שהופיעו בקבוצה יותר מ-100 פעמים במטרה לשלב בין העבר, הווה והעתיד. בשבילי כמנכ”ל וכאוהד זה מצייר בצורה הטובה ביותר מה זה הפועל תל אביב.

איתי בונה (רדאד ג'בארה)איתי בונה (רדאד ג'בארה)

“אנחנו מוכנים להשקיע הרבה בפרק החדש ומכוונים גבוה. זה מתחיל בצד המנטלי ושינוי חשיבה, זה ימשיך בעבודה ובניסיון שאנשים שיגיעו יביאו איתם. חשוב לי לומר לאוהדים שלנו – מחכה לנו עתיד מצוין. אנחנו נשמור על כל הערכים של הקבוצה – זה רצון לנצח בכל משחק, טיפוח של שחקנים צעירים כמו שנעשה כאן בשנים האחרונות, זה ממשיך דרך ערכים של פלורליזם ודו-קיום ומעל הכל מחויבות ועבודה קשה של כל מי ששייך לקבוצה. כל האמירות האלה הן לא על הנייר, הן כבר באות לידי ביטוי בצוות הכי רחב שהיה בהפועל תל אביב אי פעם ובאמצעים האנליטיים שהוכנסו.

“יש פה מחלקת נוער מפוארת שרק תמשיך להתעצם ולהתחזק והיא חלק חשוב מאוד בתוכנית שלנו. אנחנו מבצעים שיפוץ במתחם האימונים ובקרוב נחזור אליו כשהוא יעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. היתרון הכי גדול של הפועל הוא האוהדים שלה שכבר עכשיו אנחנו רואים את האמון שלהם במועדון ואומרים להם תודה על כך”.

חן סול: “אנחנו מאמינים שהקבוצה תהיה יותר טובה מהעונה שעברה, אבל המטרות שלנו הן לא רק לעונה הקרובה אלא גם לעונות הבאות. אנחנו צריכים להתחרות על תארים ולשם אנחנו מכוונים”.

חן סול (רדאד ג'בארה)חן סול (רדאד ג'בארה)

על החיזוק שעשוי להגיע: “אנחנו בונים את הקבוצה. יודעים שהסבלנות בארץ היא קצרה, אבל לנו יש סבלנות. אנחנו יודעים שכולם היו רוצים שדברים יקרו מהר, אבל זה לא עובד ככה. אנחנו רוצים להביא שחקנים בקליבר של חוסה רודריגס ועמרי אלטמן”.

בנוגע למצב הרפואי של אלטמן: “הוא לא עוד שחקן שהבאנו, הוא חלק מהפועל תל אביב והיה לנו חשוב להחזיר אותו הביתה. הוא תורם המון בחדר ההלבשה ומראה לצעירים מה זה להיות שחקן מקצועי בהפועל תל אביב. לגבי הפציעה, הוא יחזור בקרוב”.

על היציאה למחנה האימונים עם סגל לא מלא: “כולנו רצינו לסיים את בניית הסגל כמה שיותר מוקדם, אבל אנחנו לא יוצאים עם סגל קצר. יגיעו עוד שחקנים וגם אם זה ייקח עוד קצת זמן זה בסדר”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */