מחר (ראשון, 16:00) יתקיים המשחק שכולם חיכו לו - גמר טורניר ווימבלדון בין המדורג ראשון נובאק ג'וקוביץ' לקרלוס אלקראס, שנחשב לדבר הבא בטניס העולמי.
השניים נפגשו בחצי גמר רולאן גארוס לפני כחודש, אלקראס נפצע במהלכו וג'וקוביץ' שייט לעבר הניצחון וזכה גם בגראנד סלאם ה-23 שלו, יותר מכל אחד אחר בהיסטוריה. ג'וקוביץ' יחפש תואר חמישי ברצף בווימבלדון שישווה אותו לשיאן הזכיות בטורניר, רוג'ר פדרר (8). הוא מגיע אחרי 34 ניצחונות רצופים על דשא ו-45 ניצחונות במגרש המרכזי בווימבלדון, בו לא הפסיד עשר שנים. "זה הולך להיות הרגע הגדול בחיי", אמר אלקראס לקראת הגמר.
2 צפייה בגלריה
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס
אלקראס. כבר מתרגש
(Julian Finney/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'. מחפש תואר שמיני בווימבלדון
(Julian Finney/Getty Images)
"חלמתי להגיע לגמר בטורניר הזה מאז שהתחלתי לשחק טניס, אשתדל להיות רגוע וליהנות מהמשחק. בחצי גמר רולאן גארוס הייתי מאוד לחוץ ולא שיחקתי את המשחק שלי. בשביל נובאק זה יום רגיל. ההפסד בצרפת העיר אותי והזכיר לי מה צריך לעשות כדי לנצח, יהיה קשה מאוד, אני חולם על זכייה. כדי להיות הטוב ביותר, אתה צריך לנצח את הטובים ביותר. לנצח אגדת טניס כמו נובאק בגמר ווימבלדון זה חלום", סיכם הספרדי.
"זה הגמר שכולם ציפו לו", אמר נובאק ג'וקוביץ' אחרי הניצחון על יאניק סינר בחצי הגמר, "מתחילת הטורניר כולם רצו שזה יהיה הגמר, אני מצפה לו מאוד. כמובן שאני רוצה לזכות, זה הולך להיות מאוד מאתגר פיזית, מנטלית ורגשית כי אלקראס נמצא בכושר מצוין ובא עם רצון גדול לנצח. למשחק הזה אין קשר לשני המשחקים הקודמים בינינו, דשא שונה לחלוטין מחימר. אמנם יש לי הרבה יותר ניסיון ממה שיש לאלקראס, אבל זה לא הולך להיות משחק קל. אני יודע שהוא רעב, אבל גם אני רעב, אז בואו נעשה ארוחה".