לפני שתחזור ארצה ותפתח את העונה במפגש האירופיות במסגרת גביע הטוטו נגד מכבי ת"א, הפועל באר-שבע קיימה הערב (שישי) משחק הכנה נגד פנאתינייקוס היוונית, משחק שהסתיים ב-1:1.
המשחק נעל רצף של חמישה משחקי הכנה במחנה האימונים שאת רובו קיימה סגנית האלופה הישראלית בפולין, עד שאתמול הגיעה ליוון כדי לקיים את המשחק נגד מועדון הפאר. מדובר ביריבת אימון ברמה גבוהה בהרבה מאלו שפגשה באר-שבע עד עתה. פנאתינייקוס היא סגנית אלופת יוון והמשחק נערך באצטדיון אפוסטולוס ניקולאידיס, שנחשב למבצרה של פאו והיה פתוח לקהל.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע יוני סטויאנוב מול פנאתינייקוס
שחקן הפועל באר-שבע יוני סטויאנוב מול פנאתינייקוס
כבש את שער השוויון של הפועל באר-שבע. יוני סטויאנוב
(צילום: הפועל באר-שבע)
באר-שבע הציגה במשחק לראשונה את מדי המשחק החדשים שלה לעונה לעונה הבאה. היוונים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון ראשון מראשו של בנג'מין ורביץ'. המשחק התאזן בהמשך, ובאר-שבע השוותה בדקה ה-43 מרגלי יוני סטויאנוב לאחר בישול של כריסטופר פטרסון השבדי.
המגן הימני אור דדיה לא שותף במשחק, כמו בשאר משחקי האימון של הקבוצה במחנה. מבחינה רשמית הוא לא נטל חלק במשחקים בגלל פציעה, אך ככל הנראה גם העובדה שהוא אמור לעבור בהשאלה להפועל ת"א תרמה להחלטה שלא לשתפו.
הרכב באר-שבע: אופיר מרציאנו, חאתם אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, הלדר לופס, עדן שמיר, רועי גורדנה, יוני סטויאנוב, גיא בדש, כריסטופר פטרסון, פטריק קלימלה.
אתמול הסתיימה תקופת חידוש המנויים לאוהדי באר-שבע לעונה הבאה. כ-10,800 אוהדים, שהם 96 אחוזי מבעלי המנויים מהעונה שכבר חידשו את המנוי שלהם. הבוקר נפתחה המכירה לקהל הרחב ובמועדון מקווים מהר מאוד להגיע לכמות של 12 אלף מנויים.