שתף קטע נבחר

אסם נלחמת בחצי חינם: מבצעים אצל המתחרים

בעלי רשת חצי חינם, זכי שלום, הוציא את מוצרי אסם הקפואים והמצוננים. בתגובה, יוצאת חברת אסם במבצעי הנחות ברשתות מתחרות - בסניפים הקרובים גיאוגרפית לסניפי חצי חינם

חברת אסם מורידה כפפות במלחמה נגד זכי שלום, בעלי רשת חצי חינם. זאת לאחר שזכי שלום הוציא את מוצרי אסם הקפואים והמצוננים, ואף הגדיל לעשות ובסניף החדש שפתח בהוד השרון לא הכניס אף מוצר של החברה.

 

 

בתגובה יצאה אסם במבצע הנחות של 15% עד 20% על כמה מוצרים מובילים שלה, אולם ההנחות יינתנו רק בסניפים של שופרסל דיל ומגה בול, המתחרות העיקריות של חצי חינם.

 

לדוגמה, שניצל של טבעול יעלה 24.90 שקל, שניצל דק ענק של עוף טוב יעלה 27.90 שקל, וכל מגוון החומוס של צבר וסלטי 500 גרם יעלו 10 שקלים בלבד.

 

המבצעים יהיו בסניפים של הקרובים גיאוגרפית לסניפי חצי חינם בחולון, כפר סבא, סגולה פתח תקווה, מערב ראשון לציון, וכן בסביבת הסניף החדש של חצי חינם - כפר סבא.

 

ל"ממון" נודע כי אסם החליטה לראשונה מאז פרוץ המשבר לתקשר באופן פומבי עם לקוחותיה באמצעות מודעות בעיתון. במודעות אסם מתנצלת על מחסור חמור במוצרים ברשת חצי חינם ומציעה להם את המבצעים האטרקטיביים אצל המתחרים.

 

כפי שנחשף ב"ממון", הסכסוך בין אסם לחצי חינם הוא על תנאי הסחר. אסם התנגדה לשלם לחצי חינם סכום של כמה עשרות אלפי שקלים בתמורה לשטחי מדף בחנות החדשה שהשיקה אתמול חצי חינם. הסניף החדש של חצי חינם בקניון שרונים משתרע על 13,000 מ"ר.

 

הכתבה התפרסמה הבוקר במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מוצרי אסם
צילום: סטודיו אסם
מומלצים