"זה עסק רציני": מארק צוקרברג מתאמן עם אלופי ה-UFC

לקראת הקרב עם אילון מאסק? מנכ"ל "Meta" תועד ברשתות החברתיות כאשר הוא מתאמן עם ישראל אדסניה ואלכסנדר וולקנובסקי, אגדות ה-MMA

וולקנובסקי (מימין), אדסניה (משמאל) וצוקרברג במרכז. צילום: מתוך טוויטר

שבועות לאחר שמארק צוקרברג הסכים לקרב עם אילון מאסק,  מנכ"ל "Meta" תועד אתמול (שלישי) כאשר הוא מתאמן עם אלופי ה-UFC המכהנים ישראל אדסניה ואלכסנדר וולקנובסקי.

בתמונות שפרסם אדסניה, אלוף העולם במשקל בינוני ואחד הלוחמים הגדולים בכל הזמנים, נראה מייסד פייסבוק לצד שני האלופים, בליווי כיתוב שהוסיף אדסניה: "זה עסק רציני".

 הקרב הפוטנציאלי של צוקרברג עם מאסק מדובר כבר במשך שבועות, כאשר נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, אמרה לאחרונה ל"ניו יורק טיימס" שהוא יעזור להפיק את האירוע הענק וכי "שניהם רוצים לעשות את זה".

ההכנה של מאסק לקרב תועדה גם היא בפומבי בשבועות האחרונים, כאשר תמונות שלו מתאמן עם לקס פרידמן, איש מחשבים שמחזיק בחגורה שחורה בג'יו-ג'יטסו ברזילאי, עלו לפני כמה שבועות לרשתות החברתיות ויצרו באזז גדול.

בדרך לזירה? אילון מאסק ומארק צוקרברג מקדמים קרב חסר תקדים // קרדיט: רויטרס

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 כזכור, הכל החל כשמאסק הגיב לשרשור שנפתח בטוויטר שלעג על כישורי הג'ו ג'יטסו של צוקרברג, שבחודש שעבר פרסם תמונות שלו מתחרות של אמנות הלחימה הברזילאית, שבו מאסק כתב בעוקצנות כי הוא "מוכן לקרב בכלוב". צוקרברג הגיב: "שלח לי את המיקום"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר