הפועל ירושלים האריכה הבוקר (רביעי) את חוזהו של אור קורנליוס בשלוש שנים נוספות. "היה לי ברור שההחלטה היחידה שאני יכול לקבל היא להישאר במקום שהפך לי לבית", אמר הסמול פורוורד (25, 1.99 מ') לאחר החתימה. "אני שמח להישאר שחקן של הפועל, שחקן של דז'יקיץ', שחקן של האדומים ביציע".
"אני שמח מאוד להישאר לצד השחקנים שכבר הפכו לאחים שלי", הוסיף השחקן. "ומצפה בקוצר רוח לעבוד עם המצטרפים החדשים. עכשיו הכל מתחיל מחדש".
2 צפייה בגלריה
אור קורנליוס
אור קורנליוס
קורנליוס מול מכבי ת"א. "הפך לפנים של הקבוצה"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המאמן אלכסנדר דז'יקיץ': "ההחלטה להשאיר את אור הייתה בראש סדר העדיפויות שלנו הקיץ הזה. לפני שנה באתי לכאן עם חזון - לבנות קבוצה שתעבוד קשה ותילחם בכל שנייה, עם כוונה לתת לשחקנים מקומיים להצליח בזכות עצמם. אור התאים לתפיסה הזאת באופן מושלם ובמובן מסוים הפך לפנים של הקבוצה.
"בנוסף, הוא הפך לשחקן מפתח בקבוצה המיוחדת של העונה שעברה ונרצה לשמר את זה גם לעונה הבאה. הוא הוכיח שבזכות לב וזיעה אין משימה שהיא בלתי אפשרית. המטרה שלנו לעונה הבאה היא לדחוף את אור ואת כל הקבוצה עוד צעד אחד קדימה. אנחנו מאמינים בתהליך".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
"לדחוף את אור ואת כל הקבוצה צעד אחד קדימה". דז'יקיץ'
(צילום: אתר פיב"א)
המנהל הספורטיבי יונתן אלון אמר: "אור הוא אחת הגאוות הגדולות שלנו בעונה החולפת. שמחנו לראות אותו צומח ומתפתח ולכן זה הכי טבעי שהמסע המשותף שלנו ימשיך. ההישארות שלו משמחת את כולנו ואני בטוח שגם את האוהדים שלנו".