עמיר עוזי מגיע לכדורסל הנשים. אחרי שנים רבות בכדורסל הגברים, בהן אימן בכל הרמות, כולל בליגת העל, עוזי ידריך בעונה הקרובה את אליצור חולון.
את קריירת אימון הבוגרים שלו התחיל עוזי בליגה הארצית (רמת אפעל, הפועל לוד, מכבי רחובות ומכבי חדרה). משם הגיע למכבי רמת גן בליגת העל גברים, ושימש כשנתיים כעוזר מאמן. בשנתו השלישית במועדון, מונה למאמן הראשי. אחרי עונה מאוד מוצלחת במכבי ר"ג, מונה עוזי כמאמנה הראשי של הפועל חולון.
2 צפייה בגלריה
עמיר עוזי
עמיר עוזי
מגיע לכדורסל הנשים. עוזי
(צילום: טל שחר)
בהמשך עוזי הדריך לא מעט קבוצות נוספות - בכל הרמות - מ.כ. הבקעה, אליצור יבנה, הפועל חיפה והפועל עפולה.
עוזי אמר לאחר החתימה: "אני קודם רוצה להודות להנהלת אליצור חולון, בראשותו של מנחם וידהורן, על האמון. אין ספק שזה שינוי משמעותי ואתגר גדול. אני אחרי כמה שנים של הפסקה יזומה מאימון, מגיע מאוד רעב ונחוש להצליח. אליצור חולון הוא לא עוד מועדון בליגת העל. עשינו כבר כמה החתמות מאוד מעניינות, כשהמטרה היא לבנות סגל איכותי שיילחם ויתחרה על כל האתגרים שהליגה תציב בפנינו. להחזיר את המועדון לאיפה שהוא צריך להיות".
2 צפייה בגלריה
טל לב
טל לב
מדרימה לאשדוד. לב
(צילום: עודד קרני, באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
ומחולון לאשדוד. סגנית האלופה החתימה את טל לב (25, 1.81 מ'), שמצטרפת אחרי עונה אחת במכבי חיפה. לב מצטרפת לקלאני בראון, דניאל קארש, מאי דיין וג'וי אוסיגווי שחתמו קודם לכן בקבוצה של המאמנת שירה העליון.
טל לב אמרה לאחר החתימה: "אני מאוד שמחה להצטרף למועדון שתמיד נמצא בטופ, תמיד הרגשתי שמתישהו אני אעבור באשדוד והגיע הזמן שלי. מתרגשת להכיר את הצוות, השחקניות ואת האוהדים ומצפה שתהיה לנו עונה מהממת. בעזרת השם נעשה ונצליח, יאללה אשדוד".