שתף קטע נבחר

פארב: "הציפיות גבוהות, כפי שהן צריכות להיות"

למרות החששות מפרישה, נחת הקווטרבק במסוקו בסמוך למתחם האימונים כשהוא לבוש בבגדי הקבוצה. בסיום האימון כינס מסע"ת ואמר: "אני חייב לארגון הזה עוד הזדמנות לנצח"

כל פגרה בשנים האחרונות סובבת סביב עתידו של ברט פארב - האם יפרוש? ימשיך? היכן? וכך היה גם השנה, כשהקווטרבק של מינסוטה ווייקינגס רמז כי הוא לא ימשיך עונה נוספת. למרות הכל, הגיע פארב היום (ד') לאימון במינסוטה, והרגיע את כולם.

 

פארב (40) לבש את מדים האימון ופתח רשמית את עונתו השנייה במדי הווייקינגס. הקווטרבק הוותיק עבר במהלך החורף ניתוח בקרסול, לאחר פציעה שהקשתה עליו במהלך הפלייאוף. למרות החששות שהפציעה הזו תגרום לו לפרוש לאחר 19 עונות - לבסוף פארב הבלתי נגמר החליט לחזור.

 

בזמן שפארב התלבט לגבי עתידו, שלחו ראשי הקבוצה את חבריו הטובים ביותר בווייקינגס - סטיב האצ'יסון, ג'ארד אלן וריאן לונגוול, לביתו שבהאטיסבורג, בניסיון אחרון לשכנעו להישאר. מהלך שהוכיח את עצמו כנכון.


פארב, במתחם האימונים של הווייקינגס. שוב איתכם (צילום: AP)

 

שעות ספורות מאוחר יותר הגיע פארב במסוקו הפרטי למתחם האימונים במיניאפוליס, כשמאחוריו מספר מסוקים עמוסים בצוותי תקשורת. "זה נראה היה

כאילו מנסים לתפוס את או.ג'יי סימפסון", אמר שחקן הקבוצה ויסנטה שיאנקו.

 

"אני חייב לארגון הזה עוד הזדמנות לזכות בתואר", אמר פארב במסיבת העיתונאים שכינס מיד לאחר האימון. "יש לי טיעונים טובים מספיק לפרישה, אך יש פה קבוצה מצוינת והסיכויים לזכות פה גבוהים בהרבה מאשר במקומות אחרים. זה בהחלט שיקול שעזר לי להחליט".

 

"חלק ממני אמר שאחרי עונה כל כך טובה כמו האחרונה, הכי קל להגיד 'אי אפשר לשחק טוב מזה'. אך מצד שני חשבתי לעצמי, 'החברה פה משחקים ברמה כל כך גבוהה, מדוע שלא אחזור לשחק?'. הציפיות גבוהות, בדיוק כפי שהן אמורות להיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים