אחרי שסיימה להרכיב את הסגל הישראלי שלה, הפועל חולון מתעסקת בימים אלה בהרכבת הסגל הזר, כאשר השחקן היחיד שמחזיק בחוזה הוא סי ג'יי האריס, שבקיץ שעבר חתם לשתי עונות. סביב עתידו של האריס (32, 1.91) היו דיונים בחולון בתקופה האחרונה, כאשר במועדון אף הציעו לגארד פיצוי בתמורה לעזיבתו.
המטרה הראשונית הייתה הרכבת קבוצה חדשה לגמרי עבור המאמן עמית שרף, כשהעזיבה של כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד היוותה "דף חלק" למשימה. אולם האריס הביע רצון להישאר, ומסביר כי הוא אוהב את הקבוצה ומרגיש חלק.
1 צפייה בגלריה
האריס
האריס
12.9 נקודות בממוצע למשחק בעונה שעברה. האריס
(צילום: יובל חן)
אחרי שבשבוע שעבר ניסו במועדון להבין לאיזה כיוון נושבת הרוח בהקשרו של הגארד, הובן בימים האחרונים, כאשר גם שרף בתמונה, כי עדיף שהאריס יישאר מכמה סיבות. הראשונה היא כאמור עזיבתו של רגלנד, שכל חולון של העונה שעברה סבבה סביבו. כעת בקבוצה מאמינים שהאריס יצליח להוציא מעצמו יותר, בטח שהבנייה מחדש כעת מסודרת יותר מהעונה החולפת, דגש על הסגל הישראלי הדל אשתקד.
כמו כן, במועדון הדגישו מספר פעמים בימים האחרונים שההיכרות עם האריס נותנת להם ביטחון גם לשנה הבאה. בקבוצה יודעים שאם לא הפציעה בתחילת העונה שעברה והצורך להחזיר אותו מהר לשטף בגלל עזיבתו של אריק גרין, קרוב לוודאי שהוא יותר היה מזכיר את השחקן ששיחק בשורות המועדון בעונת 2020/21. במילים אחרות, עדיף כבר זר שמכירים את תכונותיו מאשר שחקן חדש לגמרי, שצריך גם להתאקלם.
אגב, המספרים של האריס לא רעים בכלל בעונה החולפת עם 12.9 נקודות ב-49.2% מחוץ לקשת ב-25.1 דקות בממוצע למשחק, לצד 3.2 אסיסטים ו-2.2 כדורים חוזרים. כזכור, גם כשחזר מהפציעה הגיע כתוספת לקבוצה במשך חודש מני האריס, שאף תפס את מקומו של האריס שסיפר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet ספורט לפני רבע גמר הפלייאוף שהדבר היה קשה עבורו. ואם כבר פלייאוף, מספריו באותו רבע גמר נגד גליל עליון היו 15.3 נקודות ב-24.3 דקות (46.6% ל-3).
שחקן נוסף שמכיר את הליגה טוב מאוד ועשוי להצטרף הוא סולימן בריימו, שסיים את דרכו במכבי ת"א. לא בכולם בחולון רוצים לראות אותו מגיע, אך מועמדתו תלויה בשוק הגבוהים, כי תקציב הקבוצה כעת אינו גבוה.
ואם כבר גבוה, אז היידן דלטון סיים את דרכו בקבוצה אחרי כשנה וחצי בסגול. הישארותו של הפורוורד/סנטר שהגיע באמצע עונת האליפות הייתה תלויה בן היתר בהחתמות של סגל הזרים, אך בעקבות הצטרפותה של חולון למתווה של שר הספורט מיקי זוהר, הובן כי עם ארבעה זרים בליגה (ועוד אחד בזירה האירופית בליגת האלופות של פיב"א), לדלטון אין מקום בסגל.