"בכל יום שעובר, הרצון שלי לעזוב את בית"ר ירושלים גדול יותר". כך צייץ בטוויטר הערב (שישי), חלוץ מחזיקת הגביע, דנילו אספרייה, שלאורך הפגרה לא מסתיר את רצונו להשתחרר מהמועדון.
הקולומביאני בן ה-34 העביר השבוע דרישה לעזוב לאלתר את מחנה האימונים בבולגריה, זאת לאחר שהתראיין לתחנת רדיו במדינתו, אישר את הדיווחים לפיהם הגיע לסיכום עם אינדפדיינטה סנטה פה - והסביר שהוא ממתין לשחרור ממחזיקת הגביע הישראלית.
1 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
ממשיך למתוח את החבל. אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
בתגובה לציוץ שהעלה כתב לו אחד מאוהדי הקבוצה: "אתה מחליא אותי, אני מקווה שבית"ר תספסל אותך לאורך כל העונה". החלוץ ענה בתגובה: "אינשאללה".
בבית"ר זעמו על התנהלותו של אספרייה כשציין כי לא יגיע למחנה האימונים. אחרי לחץ גדול ואיום בקנס כבד, אספרייה - שכבר הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק אצל הצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet - יצא לבסוף עם הקבוצה למחנה.
ביום ראשון נפגש הקולומביאני עם הנהלת הקבוצה והבהיר שוב שאינו מעוניין להישאר, אך זו הבהירה לו שהוא נשאר במועדון בהתאם לחוזה שלו, לפיו הוא שחקן בית"ר לעוד עונה, ואם קבוצה מעוניינת בו היא צריכה לנהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים, כשתג המחיר עבורו הוא 300 אלף אירו. שיחה זהה התקיימה עם השחקן גם לאחר סדרת הציוצים בטוויטר.