שתף קטע נבחר

בני השרון החתימה את קורטני פורטסון

הקבוצה של דן שמיר צירפה את הגארד, בוגר מכללת ארקנסו, שם העמיד אשתקד ממוצעים של 17.9 נק', 5.5 ריב' ו-5.9 אס'

בני השרון החתימה היום (ד') לעונה עם אופציה לאחת נוספת את קורטני פורטסון, גארד בן 22 המתנשא לגובה של 1.80 מטרים. פורטסון הוא בוגר מכללת ארקנסו שם שיחק בשנתיים האחרונות, כאשר כבר בעונתו הראשונה השאיר חותם גדול והיה לאחד הרכזים הטובים והדומיננטיים במכללות.

 

הוא סיים את העונה עם ממוצעים של 14.8 נק', 5.5 ריב', 5.9 אס' ו-1.1 חטיפות בממוצע למשחק ונבחר לחמישיית שחקני השנה הראשונה בקונפרס החזק של ה-SEC.


דן שמיר. פורטסון לא הצליח להיבחר בדראפט (צילום: עוז מועלם) 

 

גם בעונתו השנייה בארקנסו פורטסון המשיך להיות אחד מהרכזים הטובים והדומיננטיים במכללות. הוא שיפר את ממוצעיו מהשנה הקודמת כשהוא מעמיד ממוצעים של 17.9 נק', 5.2 ריב' ו5.7 אס' ו-1.4 חטיפות בממוצע למשחק כשבסיומה הוא נבחר לחמישיה השנייה של קונפרס ה-SEC ביחד עם שחקנה של מכבי תל אביב בעונה הקרובה, מיקל טורנס.

 

בסיום עונתו השנייה בארקנסו ועקב גילו המבוגר יחסית לשחקנים בשנה שנייה החליט פורטסון לצאת לדראפט ה-NBA, ולהעמיד את עצמו לבחירה מוקדמת, אבל משלא הצליח פנה לאופציה האירופית.

 

מדובר ברכז חזק, פיזי ואגרסיבי, אתלט מצוין עם חדירה טובה מאד ויכולת מסירה נהדרת, אם כי לפעמים גם יכול להיות מעט מפוזר ולאבד כדורים. פורטסון משחק עם המון אנרגיות והתלהבות ולמרות גובהו, עוזר מאד גם בריבאונד ונחשב שחקן הגנה טוב מאד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים