שתף קטע נבחר

עודד קטש: "תכנית המשחק ההגנתית לא עבדה"

יום אחרי ההפסד לאיטליה, שומר כהרגלו עוזר מאמן נבחרת ישראל על פרופורציות: "במקום להסתכל על הצד השלילי, אפשר להסתכל על הניצחון הגדול שעשינו שם"

שוב זה קורה. נבחרת ישראל רושמת ניצחון גדול - 73:77 על מונטנגרו - ומיד אחריו גם בועטת בדלי, הפעם עם ההפסד אמש (ג') 81:76 לאיטליה. לא ברור למה תמיד אותו ריטואל חוזר על עצמו, אולם נדמה שלפעמים אנחנו, כולנו, מאבדים קצת פרופורציות אחרי ניצחונות.

 

 

אחד מאלה שמזוהה דווקא עם שמירה על פרופורציות הוא עודד קטש. עוזר המאמן, שנראה מתרגש בערך שתי דקות לאחר הזכייה באליפות עם גלבוע/גליל, לא יוצא מפרופורציות גם לאחר הפסדים כואבים, כמו אתמול לאיטליה.

 

"הם קבוצה מצוינת", התייחס קטש ליריבה אמש, "ובמקום להסתכל על הצד השלילי אפשר להסתכל על הניצחון הגדול שעשינו שם. היה ברור לנו שהמשחק יהיה קשה מאוד. לא נכנסנו אליו טוב, והם שיחקו טוב מאוד. איך מרימים את הנבחרת? אין צורך לעשות הרבה עבודה, השחקנים חכמים מספיק כדי לנצח ואז לקוות לטוב שזה יספיק".

 

עוזרו של שיבק התייחס גם לתמונת הסיכויים לתפוס את המקום הראשון בבית, שמוביל להופעה בטוחה נוספת באליפות אירופה: "צריך לנצח במונטנגרו, ואנחנו ממש לא פייבוריטים לעשות את זה. מאוד הייתי רוצה להסתכל על המשחק הבא, שהוא המפתח. אם נשכיל לנצח בלטביה, בתוספת המשחק מול פינלנד בבית, אז הבטחנו את המקום השני, שזה לא פחות חשוב".

 

- מה לא נעשה נכון מול איטליה?

"גם אחרי משחקים שמנצחים בהם, אנחנו חושבים על עשרה דברים שאפשר היה לעשות יותר טוב, ובטח שבמשחקים שמפסידים. ברור שבדיעבד היה

אפשר לעשות דברים אחרת. תוכנית המשחק ההגנתית לא עבדה. שיחקנו הגנה טובה יותר בחצי השני, אבל מול קבוצה מצוינת עם הרבה מאוד יתרונות עלינו ושני שחקנים שלקחו על עצמם את המשחק, במיוחד ברניאני. עכשיו חובה לנצח בלטביה. צריך לרשום ניצחון גדול גם על פינלנד, אבל הדרך עוד ארוכה".

 

ישראל תשוב מחר להתאמן וביום ראשון תצא לריגה, שם תפגוש ביום שני את הנבחרת המקומית במשחק של (כנראה) להיות או לחדול מבחינתה. את יכולתם של הלטבים בביתם ניתן היה לראות בניצחון על איטליהובהפסד אמש למונטנגרו, בו היקשו על פקוביץ' וחבריו עד שנכנעו 90:84.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים