מנכ"ל אובליגור: מדוע משכנתא היא כלי טוב לכיסוי חובות

נטילת הלוואה לכל מטרה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר במשכנתא לכיסוי חובות. עם זאת, עם ההבנה וההכוונה הנכונים, היא יכולה להוות פתרון מצוין כדי לעזור לכם לחזור למסלול מבחינה כלכלית. במאמר זה, דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, יספק לנו מספר תובנות לגבי הלוואות, משכנתאות והסדרי חובות

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור צילום יח"צ

בשיתוף אובליגור

ראשית, חשוב להבין מהי משכנתא. משכנתא היא הלוואה הניתנת כנגד שעבוד הנכס שבבעלותכם. המשמעות היא שלמלווה יש זכות משפטית על הנכס שלכם עד שתחזירו את ההלוואה במלואה. משכנתאות משמשות בדרך כלל לרכישת דירה, אך ניתן להשתמש בהן גם לכיסוי חובות. כאשר אתם לוקחים משכנתא לכיסוי חובות, אתם בעצם משתמשים בהון העצמי בבית שלכם כדי לשלם חובות אחרים.

מה היתרון בשימוש במשכנתא לכיסוי חובות עפ”י אובליגור

שימוש במשכנתא לכיסוי חובות יכול להיות מהלך פיננסי אסטרטגי המציע מספר יתרונות. משכנתא היא הלוואה מובטחת כנגד נכס, בדרך כלל בריבית נמוכה יותר בהשוואה לסוגי חוב אחרים. הנה כמה סיבות מדוע שימוש במשכנתא לכיסוי חובות יכול להיות מועיל:

ניהול פשוט יותר
ראשית, כיסוי חובות ע”י נטילת משכנתא מאפשר לך לפשט את ההתחייבויות הפיננסיות שלכם. במקום לנהל מספר תשלומים ותאריכי פירעון, תוכלו לרכז את כל החובות שלכם לתשלום משכנתא חודשי אחד. הדבר יכול להקל בהרבה על הניהול הפיננסי שלכם.

ריבית נמוכה יותר

שנית, משכנתאות מגיעות לרוב עם ריבית נמוכה יותר בהשוואה לכרטיסי אשראי, הלוואות אישיות או חובות אחרים בריבית גבוהה. נטילת משכנתא יכולה לחסוך לכם סכום כסף משמעותי בתשלומי ריבית לאורך זמן. בנוסף, משכנתאות מציעות בדרך כלל תשלומים רבים יותר, מה שמביא לתשלומים חודשיים נמוכים יותר. דבר זה לכשעצמו יכול  להקל על התזרים החודשי שלכם ולתת לכם יותר גמישות וחופש.

משכנתא לכיסוי חובות – מה החסרונות

נטילת משכנתא לכיסוי חובות יכולה להיות אופציה טובה אם יש לכם חובות רבים בריבית גבוהה, שאתם מתקשים לשלם. עם זאת, חשוב לציין כי לקיחת משכנתא לכיסוי חובות אינה פתרון לכל אחד. אם אתם כבר מתקשים להחזיר את תשלומי המשכנתא הרגילה שלכם, לא בטוח שהגדלת המשכנתא הינה האפשרות הטובה ביותר.
כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות ארוכות הטווח של לקיחת משכנתא, שכן היא תגדיל את כמות החוב שאתם חייבים ועשויה להשפיע על יכולתם לחסוך למטרות אחרות, כגון פרישה.

בנוסף, מדובר גם בסיכון של הנכס עצמו מכיוון שאי עמידה בתשלומי המשכנתא עלול להוביל לעיקול, ולכן חשוב להעריך היטב את מצבכם הכלכלי ואת יכולת ההחזר שלכם ולפנות לייעוץ מקצועי שיעזור לכם להבין את היתרונות והחסרונות לפני קבלת ההחלטות.

אובליגור – ליווי מקצועי בניהול חובות

אם אכן החלטתם לקחת משכנתא לכיסוי חובות, חשוב לעבוד עם חברה בעלת מוניטין שתוכל להדריך אתכם בתהליך ולעזור לכם להבין את תנאי ההלוואה. כמו כן, עליכם להיות מוכנים לספק תיעוד, כגון הוכחת הכנסה והיסטוריית אשראי, כדי להוכיח את יכולתכם להחזיר את ההלוואה.

בנוסף ללקיחת משכנתא, קיימות אפשרויות נוספות להסדר חוב, אתם מוזמנים לפנות לצוות של אובליגור שיעזור לכם בנושא. ובכללי, חשוב לבחון את האפשרויות שלכם ולעבוד עם חברה שתוכל לייעץ ולעזור לכם עם הפיתרון המתאים ביותר עבורכם.

לסיכום

לסיכום, שימוש במשכנתא לכיסוי חובות יכולה להיות אפשרות מעולה עבור אנשים המבקשים לקבל פריסה נוחה של החוב שלהם ולהפחית את תשלומי הריבית, עם זאת, חיוני להעריך את הסיכונים ולהתייעץ עם מומחים בתחום לפני שתעשו איזשהו צעד.

דני ליבנה וצוותו בחברת אובליגור מזמינים אתכם להגיע למשרדם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות בה תוכלו להבין ביחד עם צוות המומחים של אובליגור, מה הפתרונות הטובים ביותר עבורכם לחיסול החובות שלכם. בהצלחה!

האתר של אובליגור

טלפון 03-6200772
רח’ אהליאב 10 ר”ג

בשיתוף אובליגור

כדאי להכיר