אנתוני פארקר, שחקנה האגדי של מכבי ת"א, קודם היום (רביעי) לתפקיד הג'נרל מנג'ר של אורלנדו מג'יק מה-NBA. הוא יחליף את ג'ון האמונד, שנמצא בתפקיד מאז 2017.
פארקר (48) שימש, כאמור, כעוזרו של האמונד ועד 2021 עבד כג'נרל מנג'ר של קבוצת הפיתוח של אורלנדו, לייקלנד מג'יק, והוביל אותה לאליפות במהלך שנתו האחרונה שם. עוד לפני כן, בין 2012 ל-2017, פארקר שימש כסקאוט עבור המג'יק ב-NBA, עבודתו הראשונה לאחר הפרישה.
2 צפייה בגלריה
אנתוני פארקר
אנתוני פארקר
מינוי יוקרתי. פארקר
(צילום: עוז מועלם)
אורלנדו אמנם סיימה במקום ה-13 במזרח בעונה שעברה, אבל הסגל שלה מלא בשחקנים צעירים מוכשרים כשבראשם צמד הכוכבים פאולו באנקרו ופרנץ ואגנר.
למעשה פארקר הגיע למכבי ת"א מאורלנדו, אי-שם בעונת 2000/01, וזכה כידוע בסופרוליג ופעמיים ביורוליג. ב-2006 שב ל-NBA ובילה שלוש עונות בטורונטו. לאחר מכן חבר ללברון ג'יימס בקליבלנד ושיחק שם עד פרישתו ב-2012.
בריאיון בלעדי ל-ynet לפני חודשיים סיפרה כוכבת ה-WNBA, קנדייס פארקר, על עבודתו של אחיה ב-NBA: "מאז שהוא קיבל תפקיד ניהולי ב-NBA, אני פשוט מוקסמת ממנו מחדש. הוא הגיע לאורלנדו, אבל לא יעצור שם. אני בטוחה בכישורים שלו ויודעת שהוא יישאר בתפקיד ניהולי ב-NBA לעוד הרבה שנים".
2 צפייה בגלריה
אנתוני פארקר
אנתוני פארקר
הפך לאגדה בישראל. פארקר
(צילום: ראובן שוורץ)
"אנתוני הוא אחי הגדול ותמיד היה ויהיה הגיבור שלי", הוסיפה פארקר. "הדרך שבה הוא הפך לכדורסלן מקצועני, אחרי שהוא נבחר בדראפט ה-NBA ב-1997, זה הרגע שכנראה גרם גם לי לחשוב על המשחק הזה. על הרצון לפתח קריירה. בזכותו קרוב לוודאי אני משחקת כדורסל. תבין, גם היום הוא הבן-אדם שאני כל הזמן מתייעצת איתו, שומעת למה שהוא אומר, לטיפים שמחלק. בקיצור, הרבה יותר מאח גדול. אחד שממש נותן לי השראה".