שתף קטע נבחר

פרגוסון: מדהים לראות אילו סכומים יש היום בענף

המנג'ר הסקוטי תקף את ההתנהלות הכלכלית של מנצ'סטר סיטי: "הבעלים שלהם מבזבזים את כספם כמו קמיקזה. בעוד שנתיים-שלוש הם יבינו שלא ניתן להשיג הכל באמצעות כסף"

אלכס פרגוסון הלין לא אחת כנגד מדיניות הרכש של מנצ'סטר סיטי, אולם נראה כי מסע הקניות הנוכחי באיסטלנדס הותיר גם אותו עם פה פעור.

 

מריו באלוטלי וג'יימס מילנר, המצטרפים החדשים לקבוצת הכוכבים של רוברטו מאנצ'יני, העמידו את סך ההוצאות בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום על 130 מיליון ליש"ט בקיץ האחרון - פי 6 ממה שהוציאה היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, ועל 325 מיליון ליש"ט, מאז נרכש המועדון ב-2008 ע"י קבוצת אבו דאבי בראשות השיח מנסור.


מאנצ'יני והרכש. פרגי: "יכולנו לקנות שחקנים בהרבה מאוד כסף" (AFP)

 

לדעתו של הסקוטי, מדובר בהתאבדות כלכלית. "בשנתיים-שלוש האחרונות ראינו אנשים

מאוד עשירים משתלטים על מועדוני כדורגל. אותם בעלים מבזבזים את כספם כמו קמיקזה ופשוט מדהים לראות אילו סכומים יש היום בענף", טען.

 

יחד עם זאת, פרגוסון לא חושש מהתופעה: "אנשים חושבים שזה דבר שמסוכן לכדורגל. אני מאמין שהתופעה הזו תימשך עוד מספר שנים, או לפחות עד שאותם אנשים יבינו שאי אפשר להשיג את הכל באמצעות כסף". 

 

מסע הרכש של 'השדים האדומים' לקיץ הנוכחי הסתכם ב-25 מיליון ליש"ט וכלל את כריס סמולינג, חאבייר הרננדס ובבה.

 

"יכולנו להרשות לעצמנו לקנות שני שחקנים בהרבה מאוד כסף", הבהיר פרגי, "אבל לא חשבנו בהכרח שאותם שחקנים נחוצים לנו, או לחילופין מסוגלים לעשות את ההבדל ולהפוך אותנו לטובים משמעותית, כמו שעשו אריק קאנטונה, וויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים