התוכנית הזו יכולה להוציא הרבה יותר ג'וס מהמפורסמים שמתארחים בה

שיחת הנפש ש"ארוחה של החיים" של כאן 11 מציעה הוא רעיון לא רע, אך הפורמט הספרדי מחייב הטבעה של הכל ברוטב מתקתק מדי • כשהשף פורמן, במקום להכין משהו לאכול, מתחיל בעצמו לאכול את הראש בשיחה אישית פסאודו פסיכולוגית, העניין מאבד מעט את הטעם

"ארוחה של החיים". צילום: כאן 11

בכאן 11 מתמחים בתוכניות אוכל. אחת מהן מגיעה דווקא עם רעיון לא רע, כשהשף ענר בן רפאל פורמן מארח לשיחה אישית מפורסם ב"ארוחה של החיים" ובונה סביב הדמות שלו ארוחה בת כמה מנות. הוא בוחר את החומרים הטובים ביותר: דג טרי מהים, צלעות כבש ושעועית בובעס שמצטלמת מדהים. הבעיה שאת כולם הוא מטביע ברוטב, שלקרוא לו מתקתק זה יהיה בלשון המעטה. ואני מדבר על שיחת הנפש שהפורמט הספרדי מחייב.

הצצה ל"ארוחה של החיים". באדיבות כאן 11

אמש הוא הזמין לתצוגת תכלית של היכולות הקולינריות את הראפר סאבלימינל, כדי לבשל לו מנה ראשונה שמאפיינת את האישיות שלו, אחת נוספת שמייצגת תחנה בחייו - ועוד אחת שנותנת טעימה מבית אבא.

אין ספק שהכנת תעודת זהות קולינרית היא קטע. גם רגעי המחשבה על המנות עצמן מעניינים - אחרי מפגש עם שתיים מהסו שף החביבות שלו וסיעור מוחות נולדות מנות ייחודיות. השאלה מה קורה אחרי ההסבר של השף והביס שלוקח האורח.

"ארוחה של החיים", צילום: כאן 11

כשהשף פורמן, במקום להכין משהו לאכול, מתחיל בעצמו לאכול את הראש בשיחה אישית פסאודו פסיכולוגית, מפזר על כל מנה טונות של שמאלץ וחנופה, זה טיפה מאבד מהטעם. ואם זה לא מספיק, מלווים את שיחת הנפש האיטית צילומים עוד יותר איטיים של חומרי גלם שנפגשים עם חיתוכי השף ונפילות הדג אל שולחן קמח.

"ארוחה של החיים", צילום: כאן 11

ויכול להיות שזה הפרק של אתמול. כשמדובר ביוצר פופ קליל שסיפור חייו לא באמת מזמין ריקון גאלונים של רגש, החוויה עצמה קשה לעיכול. אולי עם אורחים אחרים שמזמינים שיחה עמוקה יותר כמו יבגניה דודינה או איילת שקד בהמשך העונה, זה ירגיש יותר פיין.

"ארוחה של החיים", כאן 11

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר