"על מה אתה מסתכל, בובו": מסי עשוי לזכות בפרס מפתיע במיוחד

זוכרים את הריאיון בסיום רבע גמר המונדיאל מול הולנד? אז קפטן נבחרת ארגנטינה יהיה בין המועמדים בקטגוריית "הרגע הוויראלי הטוב ביותר של השנה" בטקס ה-MTV Latin America, שיתקיים במקסיקו באוגוסט

מסי חוגג את הזכייה במונדיאל. תנסו לעצור אותו. צילום: AP

לאו מסי זכה במהלך הקריירה שלו באינספור פרסים ותארים, וכעת העילוי הארגנטינאי צפוי להוסיף לארון הגביעים שלו פרס נוצץ במיוחד, הפעם לא על ביצועים יוצאי דופן על המגרש.

לפחות לפי דיווחים בדרום אמריקה, קפטן נבחרת ארגנטינה, עשוי לככב בטקס פרסי ה-MTV Latin America, שיתקיים באוגוסט במקסיקו לאחר שהוכרז כי הוא יהיה בין המועמדים בקטגוריית "הרגע הוויראלי הטוב ביותר של השנה".

כזכור, בתום המשחק בקטאר, ברבע גמר המונדיאל מול הולנד אז ארגנטינה ניצחה בתום דו-קרב פנדלים, הפרעוש התראיין אצל כתב ארגנטינאי כאשר בתחילת הראיון, החלוץ ואוט וחהורסט ניסה להתקרב אליו.

בשלב זה, מסי איבד את שלוות הנפש והטיח בו: "בובו (טמבל), על מה אתה מסתכל? עוף מפה". מיותר לציין כי אותו סרטון הפך לתופעת רשת וויראלית, שעד היום מככב בכל מדיה אפשרית.

האקדמיה של ההתאחדות לכדורגל | שמואל בוכריס

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאוחר ימים, מסי הודה כי לא אהב את הצואה בה הדברים יצאו החוצה: "אני לא אוהב את מה שעשיתי, אני לא אוהב את הסרטון שיצא. אבל אלו רגעים של מתח גדול, הרבה עצבים והכל קורה מהר מאוד. כל אחד מגיב כמו שהוא מגיב, אבל לא חשבתי על זה בכלל. זה קרה. אני לא אוהב את הסרטון הזה אבל אלה דברים שקורים גם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר