חוזה ל-5 שנים, 600 אלף יורו נטו לעונה: דיא סבע נוטה לקבל את הצעת מכבי חיפה

יישאר עוד עונה? אחרי ההצהרות של נשיא אנקרגוצ'ו הטורקית אודות סיכום עם שחקן הכנף, הירוקים החליטו להגיש הצעה מפתה לשחקן • "נכון לעכשיו, אין את הצעת הזהב שתגרום לדיא לעלות על מטוס ולעזוב". • חניכיו של מסאיי דגו נכנעו 1:0 לסט. פולן

דיא סבע. עדיין לא החליט על עתידו. צילום: אלן שיבר

מכבי חיפה מציעה לקשר הקבוצה דיא סבע, חוזה ל-5 שנים תמורת 600 אלף יורו נטו לעונה. מדובר בניסיון להשאיר את השחקן, שנמצא במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. ההצעה היא כדי לחתום באופן מיידי ולהוריד את סאגת המעבר לטורקיה או איחוד האמירויות מסדר היום באופן סופי.

בסביבתו של סבע טוענים כי השדרוג שקיבל מחיפה גרם לו לחשב מסלול מחדש והנטייה שלו כרגע הוא להישאר במועדון הירוק גם בעונה הבאה.

מוקדם יותר, הצהיר נשיא אנקרגוצ'ו הטורקית כי השיג סיכום עם סבע תמורת למעלה ממיליון יורו ובתקשורת המקומית העריכו כי הכל סגור. יחד עם זאת, בחיפה הבהירו שזה לא המצב והם מנסים להשאיר את הקשר.

היו ימים שהשיח של סבע בתוך המועדון היה חיובי לגבי הישארות, אך המצב הדינמי וההצעות שזורמות משנים את התמונה כמעט מדי יום. "דיא ידע למה הוא משאיר את סעיף היציאה לקיץ, היה ברור שיהיו לו הצעות", אמר גורם המעורה בפרטים, "עובדתית, כרגע אין את הצעת הזהב שתגרום לדיא לעלות על מטוס ולעזוב מיידית".

"אי אפשר כל כך לדבר על זה, אבל דיא סבע סיכם את התנאים שלו אצלנו", הפתיע הנשיא, "עכשיו אנחנו עושים מאמצים שהעסקה תיסגר כבר בימים הקרובים. כולנו מקווים שהמהלך הזה רק ישדרג את הקבוצה שלנו".

נבחרת ישראל הצעירה בהכנות לחצי גמר היורו מול אנגליה | ליאב נחמני

בתקשורת המקומית הוסיפו כי סבע כבר ערך ביקור ראשוני בבירת טורקיה ואף התעניין במספר בתי ספר, שעשויים להתאים לילדיו. כזכור, סבע כבר שיחק בטורקיה במדי סיבאספור ומחזיק באפשרות יציאה מחוזהו במכבי חיפה לקבוצות בטורקיה או באיחוד האמירויות.

בתוך כך, במשחק אימון שנערך הערב (רביעי) הפסידו הירוקים 1:0 לסט. פולן מהליגה השנייה באוסטריה, זהו משחק האימון האחרון לפני המפגש החשוב נגד האמרון ספרטנס במוקדמות ליגת האלופות שיתקיים בשלישי הקרוב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר