לורנזו בראון לא ייכלל בסגל נבחרת ספרד לאליפות העולם שתתקיים החל מה-25 באוגוסט ביפן, אינדונזיה והפיליפינים. כוכב מכבי ת"א בן ה-32, שהיה חלק מרכזי בזכייה ביורובאסקט של נבחרת ספרד בקיץ שעבר, אישר רשמית בציוץ בטוויטר כי יוותר על הטורניר כדי להחלים מפציעה שסחב לאורך העונה.
"למרבה הצער, לא אוכל להשתתף עם האחים שלי באליפוות העולם", כתב בראון, "בשנה שעברה סבלתי מפציעה במהלך האליפות שבה זכינו בזהב, ולא ניתנה לי ההזדמנות להתאושש ממנה, מאחר שהייתי חייב ישר להתחיל את העונה ביורוליג. נפגשתי עם שלושה מומחים שונים, וכולם אמרו לי שלהמשיך בטיפול ולהמשיך לנוח זה הדרך היחידה שתאפשר לי לחזור ב-100 אחוז כשירות לעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
"מקווה שתהיה לי עוד הזדמנות להפוך אותכם לגאים". בראון
(צילום: עוז מועלם)
"התקווה שלי היא שתהיה לי את הזכות לייצג את ספרד במשחקים האולימפיים בקיץ 2024, ואחרי הרבה מחשבה והתייעצויות, אני חושב שזה מה שיעניק לי את ההזדמנות הכי טובה לנסות להשיג את הזהב האולימפי. תודה להתאחדות, למאמנים ולאוהדים שחיבקו אותי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות. מקווה שתהיה לי עוד הזדמנות להפוך אותכם לגאים".
בראון העמיד ביורובאסקט בקיץ שעבר ממוצעים פנטסטיים של 15.2 נקודות ו-7.6 אסיסטים. את מכבי ת"א הוא הוביל בעונה האחרונה למרחק ניצחון אחד מהפיינל-פור של היורוליג ונבחר לחמישיית העונה במפעל אחרי שהעמיד ממוצעים של 16.4 נקודות, 5.5 אסיסטים, 3.1 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות ב-31.5 דקות למשחק.