לכדורגל הישראלי יש ליגיונר חדש. מדובר ברז שלמה, בלמה בן ה-23 של נבחרת ישראל, שחתם היום (שני) רשמית בלובן, שבעונה שעברה סיימה במקום ה-10 בליגה הבלגית הבכירה, אליה הוא מצטרף ממכבי נתניה. מאמנו החדש מארק ברייס בירך לאחר החתימה: "רז שלמה הוא שחקן הגנה צעיר שכבר הספיק לצבור ניסיון רב, כולל ברמה הבינלאומית. יש לו יכולות מנהיגות והוא מעניק לנו עוד אפשרויות במרכז ההגנה".
שלמה גדל בהפועל ת"א ועלה במדיה לבוגרים. בעונת 2021/22 הוא הושאל לנתניה, ובקיץ 2022 נרכש על ידי היהלומים בכמיליון שקל. שלמה ערך תשע הופעות במדי נבחרת ישראל, כשבאחרונה (1:2 על אנדורה) הוא כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.
1 צפייה בגלריה
שלמה
שלמה
ליגיונר חדש. שלמה
(צילום: לובן )
מכבי נתניה הודיעה כבר אתמול על פרידה מהבלם וכתבה: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה סיכם עם קבוצת OH Leuven מבלגיה על העברתו של הבלם רז שלמה לשורותיה בכפוף לבדיקות רפואיות. אנו רוצים להודות לרז שלמה על שנתיים נפלאות, בהן היה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה ובהן הפך לשחקן משמעותי בנבחרת ישראל. תודה רז ובהצלחה!".
נתניה כבר ציפרה מחליף לשלמה, כשהחתימה את הבלם הגרמני-ישראלי ג'ואל אבו חנא (25) לשתי עונות עם אופציה לאחת נוספת. עבורו נתניה היא התחנה הראשונה בארץ.