גל רובין. צילום: שי פרנקו

השורדת גל רובין חושפת כיצד חזרה בשאלה

גולשת שביקשה להתייעץ לגבי הליך החזרה בשאלה של יוצאת "הישרדות" זכתה ממנה לתשובה כנה ומעניינת במיוחד, שבמהלכה חשפה את הרגע המכריע שבו הכל השתנה

115 אלף עוקביה של גל רובין ברשת החברתית אינסטגרם זכו ממנה אמש (ראשון) לשיחה פתוחה במיוחד שבה שיתפה בגילוי לב ובכנות מניסיונה בהליך המורכב אך המהיר שעברה מאישה חרדית לחילונית. כזכור, כוכבת "הישרדות" גדלה בבית עם אם מסורתית ואבא חרדי, ולאחר מכן בחרה לאמץ אורח חיים חרדי כשהתחתנה עם הגרוש שלה והביאה עמו שישה ילדים משותפים.

פאנל "פותחים יום" צילום: רשת 13

צפו: הדרמה החדשה ב"הישרדות" שעלולה להרוס זוגיות. פאנל "פותחים יום" צילום: רשת 13 (ארכיון)

"על החזרה בשאלה שלך. אשמח לדעת איך לעשות את זה נכון", ביקשו להתייעץ עם רובין. "חושבת שכשבוער בך השינוי את תמצאי את הדרך המדויקת לך", השיבה. "... לבוא, לשים את הדברים על השולחן בכבוד, בשיח מעמיק, ולא לתת מקום לספקות. משם, מי שיחליט לכבד את הדרך שלך, או להיפך – זה שלו. להתכונן לתהליך שיכול להיות שיהיה לא פשוט וידרוש ממך ספיגה. אולי תופתעי ויקבלו אותך בחום, אבל ההחלטה זה הרגע המכריע", פסקה.

"את מרגישה שהתרחקת מבורא עולם כשהפסקת לשמור שבת?", המשיכו לנבור בעניין. "ההיפך. מרגישה כנה יותר, אמיתית יותר, וקרובה יותר. אני נוהגת מתוך אמונה, ולא כפייה. וזה גם לא כל כך רלוונטי. שכל אחד יחיה את אמונתו".

"את מצטערת על כך שלא עשית צבא? זה משנה לחיים שלך כיום?", הסתקרנו לדעת כיצד מרגישה רובין עם העובדה שלא שירתה בצה"ל. "כן, חושבת שפספסתי משהו שמאוד מתאים לי, שבוודאי היה מבשיל אותי יותר לחיים. חוויות שיכולתי לחוות, והישגים שאף פעם לא אצליח להחזיר. אבל הכל לטובה. פשוט חושבת שכדאי שלא תוותרו על זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו