אחרי הניצחון 0:3 על אוניברסיטטאה קלוז' הרומנית ו-1:4 על אריס סלוניקי היוונית, קיימה היום (ראשון) מכבי חיפה משחק אימון שלישי במחנה האימונים באוסטריה נגד סלביה פראג, אותו הפסידה 2:1.
האלופה הישראלית כבשה ראשונה מרגליו של אריק שוראנוב (5) אולם סגנית אלופת צ'כיה, השוותה לאחר 5 דקות בלבד מרגליו של של סרדאן פלאבשיץ', ובדקה ה-89 הפכה את התוצאה מרגליו של דניאל שמיגה.
3 צפייה בגלריה
דגו על הקווים
דגו על הקווים
דגו על הקווים
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
במכבי חיפה פתחו השוער איתמר ניצן, מאור קנדיל, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, פייר קורנו, גוני נאור, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, אריק שוראנוב, דין דוד. קורנו שספג מכה יבשה בקרסול ימין הוחלף, יקבל מחר מנוחה, ייבדק ואמור לחזור ביום שלישי לאימונים.

3 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
שרי מול ההגנה הצ'כית
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
סיום מאכזב לירוקים
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
משחק ההכנה הבא של מכבי חיפה יתקיים כבר ביום רביעי הקרוב (18:00 שעון ישראל) מול סט. פולטן, מהליגה השנייה באוסטריה, שיהווה חזרה גנרלית לקראת המשחק הרשמי הראשון לעונה הקרובה נגד חמרון ספרטנס ממלטה (11 ביולי, 21:00) במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות.
עוד לפני הירוקים רוצים להשלים את הסגל כמה שיותר מהר, כאשר המטרה היא להתחזק בקשר אחורי במקומו של מוחמד אבו פאני. בצוות הסקוטינג של המועדון בוחנים לא מעט אופציות, אך לא רוצים לבצע החתמה חפוזה: "לא רוצים סתם להחתים כדי להגיד 'החתמנו'. אנחנו לא רוצים להביא שחקן תחת לחץ, אנחנו רוצים שחקן שישדרג אותנו", אמר גורם בחיפה.