בני סכנין הודיעה היום (שבת) על מינויו של עבאס סואן לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. סואן, ששיחק עשר שנים במועדון והפך לאחד השחקנים המזוהים ביותר בתולדותיו, יחליף בתפקיד את סלאח חסארמה.
סואן בן ה-47 שב למועדון אחרי שש שנים, לאחר שעזב אותו בטונים צורמים. לאחר פרישתו ב-2010 הוא שולב בצוות המקצועי של סכנין ועבד במקביל במחלקת הנוער של המועדון, אך בעונת 2017/18 עזב.
1 צפייה בגלריה
עבאס סואן
עבאס סואן
שב למועדון בו התפרסם. סואן
(צילום: גיל נחושתן)
לפני ארבע שנים בדיוק, ביולי 2019, כשמונה למאמן בני נוג'ידאת, סיפר בראיון ל-ynet: ""אני לא מערב אף אחד בהחלטות שלי. לסכנין יש את דרכם ולי את דרכי. הייתה לי שיחה עם היו"ר מוחמד אבו-יונס, שבה רק עודדתי אותו וניסיתי להחדיר בו מוטיבציה, כי הקבוצה חשובה לכולנו וכמובן לי אישית. אף אחד לא פנה ולא דיבר איתי שנתיים, מאז שהחלטתי לעזוב".
הקפטן המיתולוגי של סכנין נחשב לסמל של המגזר כולו בכדורגל הישראלי. הוא גם שיחק במדי הנבחרת, משם ייזכר לו בעיקר שער השוויון הדרמטי מול אירלנד בדקה ה-90, במוקדמות מונדיאל 2006. הימים הגדולים עם הקבוצה היו בעלייה לליגת העל בעונת 2002/03, ובסיומה הנפת הגביע ההיסטורית שהובילה להשתתפות במוקדמות גביע אופ"א. "כשאני רואה תמונות שבהן אני מניף את הגביע, זה עושה לי צמרמורת בכל הגוף. אלה ימים שלא ישובו לעולם", הוסיף סואן באותו ראיון.