אחרי סאגה ממושכת, אדי גוטליב התיר היום (שישי) את חוזהו בקבוצה וכעת יכול להשלים את החתימה בבני ריינה. הבלם קיבל פיצוי בגובה של ארבע משכורות מהפועל ת"א, אותה הוא עוזב לאחר קדנציה של שלוש שנים ושבע עונות בסך הכל. בשתי הקדנציות שלו אצל האדומים רשם כבש גוטליב 14 שערי ליגה ב-168 הופעות בסך הכל. על רצונה של הפועל ת"א לשחרר את גוטליב פורסם לראשונה ב-ynet.
אדי גוטליב שימש במהלך העונה החולפת כאחד מבין שני הקפטנים של הפועל ת"א, וסייע לקבוצה להישאר בליגת העל לאחר שהייתה מסובכת בתחתית עד למחזור הלפני אחרון של הפלייאוף התחתון. הוא ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית בסיום הונת 2017/18, וחזר איתה לליגה הבכירה כעבור שנה אחת. בתחילת עונת 2019/2 חתם באורנבורג הרוסית, וחזר לאדומים כעבור עונה אחת.
1 צפייה בגלריה
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א
עוזב את הפועל ת"א. אדי גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, הקבוצה של מייאל ולקאניס צפויה לקבל בהשאלה את אור בלוריאן ואור דדיה מהפועל באר-שבע עד תום העונה, כאשר בנוסף תהיה לה האופציה לרכוש אותם בסיום התקופה תמורת מיליון ש"ח עבור כל אחד מהם. האדומים מקווים שהעסקה תצא לפועל לאחר שניסו להנחית כבר את מאור קנדיל וג'ואל אבו חנא (חתם בנתניה), אך שתי העסקות לא יצאו לפועל, כאשר המגן הימני חתם במכבי חיפה ואילו הבלם בחר בסופו של דבר במכבי נתניה.
אור דדיה גדל בהפועל באר-שבע, ושיחק בה משנת 2017, כאשר בשתי עונות שיחק במושאל בבני לוד, ששיחקה אז בליגה הלאומית. הוא כבש שער אחד ב-93 הופעות במדי הדרומיים בליגת העל, וזכה עמם פעם אחת באליפות (2016/17), פעמיים בגביע המדינה (2019/20 ו-2021/22.9 ופעם אחת באלוף האלופים (2022).
אור בלוריאן גדל במכבי פתח תקווה, ושיחק בה בשנים 2019-2022. הבלם נרכש בקיץ 2022 על ידי הפועל באר-שבע, אך מיעט לשחק בעונה שעברה, ושותף שש פעמים בלבד בליגת העל.