כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, בבית"ר ירושלים החליטו ללכת על דור מיכה והצדדים קרובים לסיכום. המגעים בין מחזיקת הגביע להפועל באר-שבע התנהלו בחודש האחרון, כשהסיפור היה כלכלי, בכל הקשור לאחוזי המימון של הדרומיים בשכרו של הקשר, הנאמד ב-300 אלף אירו לעונה.
מוקדם יותר הבוקר (שישי), הודיעה באר-שבע למיכה כי הוא לא ייצא למחנה האימונים שתקיים הקבוצה החל מיום שני הקרוב בפולין, זאת מכיוון שהוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון לעונה הבאה. ההחלטה שלא להוציאו למחנה האימונים מצביעה על כך שהשחקן נמצא בדרך לבית וגן. מיכה הביע את רצונו העקרוני לעבור לבית"ר, והמאמן יוסי אבוקסיס מעוניין שיצטרף.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה
בדרך לטדי. דור מיכה
(צילום: דניאל כהן)
בסביבתו של השחקן ציינו שבבאר-שבע החליטו להיפרד ממנו בשל העובדה שהוא מחזיק באחד החוזים היקרים ביותר מבין שחקני הסגל, שמוערך בכ-300 אלף אירו לעונה. זוהי השנה השלישית והאחרונה בחוזה עליו חתם השחקן, לפיו לאחר שנתיים ישנה אופציה לעונה שלישית, שתופעל באופן אוטומטי בהתאם לכמות הופעות שנקבעה מראש בעונה השנייה.
בבאר-שבע יכלו להימנע מהסיטואציה המביכה מבחינתם, כאשר אחד השחקנים הישראלים הבכירים בליגה מחזיק בחוזה אך המועדון לא מעוניין לקיימו, זאת אם היו נמנעים מלשתפו בעונה שעברה בכמות משחקים שהקנתה לו באופן אוטומטי את החוזה לעונה הקרובה. במועדון החליטו שלא להקשות על המאמן אליניב ברדה בשיקולים מעין אלה בזמן שהקבוצה התמודדה על תואר האליפות.
בכל מקרה, בשום שלב הקיץ לא הוצע למיכה לקצץ בשכרו אם ברצונו להישאר, כך לפי מקורביו, שכן ההבנה הייתה שגם אם יקצץ עדיין החוזה שלו גבוה באופן יחסי לשחקני הקבוצה. בזמן שתשהה הקבוצה במחנה האימונים בפולין, הובהר למיכה שהוא יקבל את האפשרות להתאמן במתקני המועדון בבירת הנגב תחת מישהו מצוות האימון.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
באר-שבע ובית"ר ינסו להגיע להסכמה על גובה ההשתתפות של הדרומיים בשכרו. דור מיכה
(צילום: דניאל כהן )
דור מיכה גדל במכבי ת"א, במסגרתה עלה לראשונה לבוגרים בשנת 2011. לאחר התפוצצות פרשת "הכדורגלנים והקטינות" ב-2020, הוא שוחרר מהצהובים לאחר תשע שנים בקבוצה ובעונת 2020/21 שיחק באנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית. לאחר עונה אחת בקפריסין חזר לליגת העל וחתם בהפועל-באר שבע, אצלה כבש שני שערים ליגה ב-70 הופעות.

עסקת ירדן שועה

בבית"ר ירושלים מעריכים כי בקרוב מכבי ת"א תגיש הצעה רשמית על ירדן שועה, כפי שפורסם השבוע ב-ynet. בבית"ר מעוניינים בעסקת טרייד שתכלול בין היתר את אילון אלמוג, שמעוניין להגיע לבירה.
במחזיקת הגביע הכחישו את הפרסומים על סיכום של דנילו אספרייה בצסק״א סופיה, וגם הבהירו כי סעיף השחרור של יון ניקולאסקו יעמוד על מיליון וחצי אירו. עד כה אף מועדון לא הציע עליו יוצר מ-750 אלף אירו, אולם במועדון מעריכים כי הצעה גבוהה יותר תגיע.