האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
יפה. אפלייה ''מתקנת'' זו גזענות פר אקסלנס. |
פלאי |
29.06.23 17:30 |
1 |
כמו בישראל, משרות לבני מיעוטים או לנשים רק כי הן נשים, לא כי הן מוכשרות יותר מגברים |
tiptipon6 |
29.06.23 17:32 |
4 |
עוד לא הבנתם שהדיפ סטייט נותנת הכל לערבים מהסיבה שהם שותפים של השמאל? |
raceway |
29.06.23 19:15 |
37 |
ומה לגבי מפלגה לגברים רק כי הם גברים? |
ShocKi |
29.06.23 22:42 |
81 |
מה דעתך על הצעת החוק של ח''כ משה גפני? |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 19:10 |
35 |
כשהפרקטיקה הנהוגה היא אפליה. הגיוני לדרוש אפליה ''שוויונית'' לפחות לכל המיעוטים |
גנרליסימוס |
29.06.23 19:26 |
42 |
זו בדיוק הטענה בעד אפלייה מתקנת בארה''ב |
Nisenpuu |
29.06.23 21:14 |
62 |
רק שזה פוגע במי שלא מיעוט |
Naf869 |
29.06.23 21:59 |
66 |
שלילית ביותר. |
פלאי |
29.06.23 19:26 |
43 |
כצפוי, אתה גם נאמן לערכיך, וגם הגון |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 19:34 |
44 |
למה זה מוקצן ולא ראוי? כי מדובר בחרדים? |
eli19 |
29.06.23 22:28 |
75 |
אני בעד אפליה מתקנת נקודתית |
MechanicalMan |
29.06.23 19:52 |
50 |
וואו! מעולה! בשורה ענקית להמון אמריקאים שסבלו בשנים האחרונות |
Naf869 |
29.06.23 17:30 |
2 |
לגמרי. חבל שהעליון בישראל מתעסק בשטויות במקום באמת לדאוג לזכויות אדם |
סמפו |
29.06.23 19:41 |
47 |
וואו... חתיכת סנונית של שפיות |
barry white |
29.06.23 17:32 |
3 |
כדאי לראות מה כתב שופט העליון ניל גורסץ' נגד מה שהדיקטטורים מהשמאל עשו בזמן הקוביד |
Theologizer |
29.06.23 17:36 |
5 |
הם יעשו את זה בכול מיקרה |
hutznik |
29.06.23 17:37 |
6 |
זה קל לשנות מקום מגורים |
Naf869 |
29.06.23 17:50 |
10 |
הילדים שלך הלכו לאוניברסיטאות כאן? |
hutznik |
29.06.23 20:24 |
59 |
הבכור שלי מתחיל באוניברסיטה בניו יורק עוד שנה |
Naf869 |
29.06.23 21:57 |
65 |
הבעיה העיקרית עם הפרקטיקה הזאת בארה''ב היא שלקחו אותה לקיצון |
GiM |
29.06.23 17:41 |
7 |
ופה בישראל יש מספר מקומות שמורים מראש למילוי ל''בני מיעוטים'' בלימודי רפואה |
מבצר מעופף |
29.06.23 17:44 |
9 |
לא רק בלימודי רפואה |
GiM |
29.06.23 17:51 |
11 |
תיכף |
האינג'יניר |
29.06.23 17:41 |
8 |
למזל האמריקאים, לרובם לא אכפת מחיות |
Naf869 |
29.06.23 17:51 |
12 |
אין שום צורך באפליה מתקנת. מה שצריך זה מדיניות שלא על בסיס גזע של סבסוד ממשלתי לשיפור החינוך מכיתה א בשכונות מצוקה |
החלילן |
29.06.23 17:56 |
13 |
זה לא עניין של כסף וסבסוד ממשלתי |
Naf869 |
29.06.23 18:06 |
14 |
מתי במדינת היהודים יפסיקו לאפלות יהודים לרעה ויפסיקו את האפליה הגזענית לטובת הערבים? |
בחלם |
29.06.23 18:10 |
15 |
לגבי הארכת הזמן, אפשר להצדיק זאת בגלל השפה |
יהודי ביער |
29.06.23 18:29 |
19 |
לא רק פרקטיקה בת 45, אלא גם פסיקה כנ״ל |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 18:15 |
16 |
פרקטיקה משפטית 😜 |
פרה אדומה |
29.06.23 19:25 |
41 |
בית המשפט העליון הנוכחי מחזיר את ארה''ב עשורים רבים לאחור. עוד קצת (עשור או שניים נוספים לאחור), והם יבטלו את |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 19:38 |
45 |
קצת איזון במטוטלת. הלכו רחוק מדי, וההשלכות של רעיון שנשמע טוב על הנייר התבררו עם השנים כבעייתיות ומדרון חלקלק. |
פרה אדומה |
29.06.23 19:40 |
46 |
איזה ענין של מטוטלת היה בענין ההפלות? |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 19:49 |
48 |
שם אני פחות מתמצא. אבל אני מניח שאם לא היו מיליון וחצי הפלות בשנה שרק מיעוט זניח מהם הסצנריו שהזכרת, לא היו מבטלים. |
פרה אדומה |
29.06.23 19:52 |
49 |
מה הענין המספרי ולשאלת חירותה של האשה הספציפית הרוצה הפלה? |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 20:11 |
53 |
מה עם זכויות של העובר? |
Naf869 |
29.06.23 20:13 |
55 |
אין טענה חוקתית בפסקי הדין ל׳זכויות העובר׳ |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 20:15 |
56 |
אין גם טענה חוקתית לזכות האישה להפיל |
Naf869 |
29.06.23 20:41 |
60 |
איך רו נגד וייד היה הגיוני? |
Naf869 |
29.06.23 20:13 |
54 |
לא מדויק |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 20:19 |
57 |
רו נגד וייד לא נתן שום מגבלות |
Naf869 |
29.06.23 20:49 |
61 |
למה שיעשו את זה? אין דרישה או לחץ לעשות את זה |
Naf869 |
29.06.23 20:11 |
52 |
וואו. עד עכשיו לא הכרתי מישהו הבקי בכל התיקים בכל ארה״ב…. |
ירושלמי ציוני |
29.06.23 20:22 |
58 |
אם יש תיק כזה, הוא ידחה במהירות בערכאות הנמוכות |
Naf869 |
29.06.23 21:53 |
64 |
כותרות ראשיות בכל אתרי החדשות בארצות הברית |
יהודי ביער |
29.06.23 18:26 |
17 |
אפשר לעטוף כל אפליה בכל עטיפה יפה, לתת לזה שם חינני וכולי אבל זאת עדיין תשאר אפליה |
השפוי האחרון |
29.06.23 18:29 |
18 |
אני רואה בגזענות(אפליה מתקנת) דבר נורא ופסול אבל ככל שמדובר במוסד פרטי אין לאיש זכות למנוע זאת. |
galt |
29.06.23 18:29 |
20 |
אפלייה זה בניגוד לחוק |
Naf869 |
29.06.23 18:33 |
22 |
החוק מעניין לי את הסבתא.. |
galt |
29.06.23 18:35 |
23 |
יופי שהחוק לא מעניין אותך. אבל החוק כן חשוב בארה''ב |
Naf869 |
29.06.23 18:37 |
24 |
יופי שהוא חשוב בארה''ב אבל אני לא בארה''ב. |
galt |
29.06.23 18:38 |
25 |
''ככל שמדובר במוסד פרטי אין לאיש זכות למנוע זאת'' - חוץ מהחוק בארה''ב |
Naf869 |
29.06.23 18:40 |
27 |
בדיוק, אין לאיש זכות למנוע זאת, גם לא לבית המשפט העליון. שמח שהבנת.. |
galt |
29.06.23 18:48 |
28 |
זכויות מגיעות מכח החוק |
Naf869 |
29.06.23 18:54 |
31 |
חס ושלום. זכויות הפרט קודמות לחוק ואף לקיומה של המדינה. |
galt |
29.06.23 18:58 |
33 |
וכשיש 2 זכויות מתנגשות? |
Naf869 |
29.06.23 19:10 |
36 |
זכויות אינן סותרות את עצמן... רק בקרב תודעת 'המגיע לי' ללקוח חייבים לתת שירות. |
galt |
29.06.23 19:23 |
40 |
אז נגיד יש התארגנות נגד יהודים |
Naf869 |
29.06.23 20:09 |
51 |
+++ |
El-Duderino |
29.06.23 21:51 |
63 |
אם חוק בעייתי, אז פועלים לשנות אותו |
Naf869 |
29.06.23 23:02 |
84 |
כמדומה לי שזו הפרה של החוקה |
יהודי ביער |
29.06.23 18:39 |
26 |
יכול להיות.. לצערי החוקה האמריקאית היא גבינה שווייצרית מלאה בחורים.. |
galt |
29.06.23 18:49 |
30 |
בין החורים האלו יש חוקים פדרלים וחוקי מדינה |
Naf869 |
29.06.23 18:56 |
32 |
הללו מרחיבי החורים ולא סותמיהם. הרעיונות מאחורי חוקה הם קביעת סדרי שלטון ובעיקר הגנה על הפרט מפני *המדינה*! |
galt |
29.06.23 19:00 |
34 |
אין מדינה מושלמת |
Naf869 |
29.06.23 19:17 |
38 |
יפה |
אוהב ידע |
29.06.23 18:31 |
21 |
הלוואי אצלינו גם, היו נחסכים מאיתנו ''רופאים'' מהמגזר שמשגשגים במקצוע אך ורק בגלל אפליה מתקנת. למעשה המדינה אומרת ''אתה דבע? התקבלת'' |
popay |
29.06.23 18:48 |
29 |
יפה מאוד. הבא בתור - במקומות עבודה |
El-Duderino |
29.06.23 19:22 |
39 |
לא יעזור . ימצאו כבר דרך לעקוף. אין מה לעשות חייבים לעזור לכושים ללמוד, אחרת סתם ישדדו, יאנסו, יגנבו וכו' |
פלדל |
29.06.23 22:00 |
67 |
אז יתבעו את האוניברסיטאות |
Naf869 |
29.06.23 22:00 |
68 |
איכס טקסט מגעיל |
bazooka |
29.06.23 22:02 |
69 |
אחוז השחורים באוכלוסיה הוא 13% . ובבתי הכלא 38% . וכל זה בגלל שלא התקבלו לאוניברסיטה.... |
פלדל |
29.06.23 22:06 |
70 |
הרבה מהם נכנסו לחיי פשע הרבה לפני גיל האוניברסיטה |
Naf869 |
29.06.23 22:12 |
71 |
שנבדוק כמה מהפושעים היהודים בוחרי ימין או כמה מהם לובשים כיפה בעת התייצבותם בבית משפט? |
bazooka |
29.06.23 22:23 |
74 |
ככלל אסור להשתמש בסטטיסטיקה בכל מה שקשור לגזעים השונים של בני אדם. הנה דוגמא אחת: |
פלדל |
29.06.23 22:29 |
77 |
אה אתה מאלו גם שטוענים שהאנטישמיות היא לגיטימית כי היהודים בהחלט ״שולטים בכסף״ |
bazooka |
29.06.23 22:44 |
82 |
התוצאה תהיה שרוב הסטודנטים באונברסיטאות העילית בארה''ב יהיו סינים, הודים ועוד יוצאי אסיה שהם בעלי ההישגים הגבוהים בלימודים בארה''ב |
מאירקה |
29.06.23 22:16 |
72 |
כל מי שעובד קשה ומקבל ציונים טובים צריך להתקבל למקומות הטובים ביותר |
Naf869 |
29.06.23 22:19 |
73 |
בעיקרון אתה צודק, אבל אישית הייתי מעדיף ללמוד במוסד שיש בו גיוון ולא שכולם נוצקו באותה שבלונה |
מאירקה |
29.06.23 22:29 |
76 |
להכריח גיוון יכול להוריד את הרמה של הכיתה |
Naf869 |
29.06.23 22:33 |
78 |
ציונים זה לא חזות הכל, לגיוון יש יתרונות לכלל הסטודנטים שלדעתי עולים על הירידה המסויימת ברמת הציונים של המוסד |
מאירקה |
29.06.23 22:42 |
80 |
לגיוון יש מחיר, בגלל שזה פוגע באוכלוסיות מסוימות |
Naf869 |
29.06.23 23:00 |
83 |
היה פעם ,הם פשוט התעללו בזה במזיד ,ואסייתים ממעמד נמוך שהיו עם ציונים גבוהים לא התקבלו ,כי הצבע לא היה כמו של סעיד וטיירון |
raceway |
29.06.23 23:14 |
87 |
ומה הבעיה עם זה? אם הם הכי טובים אז שמצידי כולם יהיו שיבוט גנטי של אותו בן אדם |
Aloni |
29.06.23 23:08 |
85 |
בקרוב אצלנו |
etayle |
29.06.23 22:34 |
79 |
אנקדוטה קטנה, חבר טוב שלי מימי התיכון הגיש את בקשת הקבלה שלו לקולג׳ כ African American |
Aloni |
29.06.23 23:11 |
86 |
😀😜🤣 |
פרה אדומה |
29.06.23 23:15 |
88 |
עם נבר תתברר ועם מטורלל תטרלל 😂 |
Aloni |
30.06.23 00:09 |
92 |
הבן שלי התלבט מה לכתוב |
Naf869 |
29.06.23 23:15 |
89 |
הזוי איך שזה עבד עד עכשיו. שמח שזה יהיה מבוסס על ביצועים נטו ומקווה שיפסיקו עם האובססיה שלהם לגזע |
Aloni |
30.06.23 00:07 |
91 |
מכה לפרוגרסיבים |
איתי |
29.06.23 23:31 |
90 |
הזרמת תקציבי עתק מהמיסים של האוכלוסיה יצרנית לזו שלא |
יהודי ביער |
30.06.23 00:11 |
93 |
תראו מה קורה כשפוליטיקאים ממנים שופטים ...יש אפשרות לרוב שמרן |
Gooday |
30.06.23 00:20 |
94 |
חבר מתאריך 9.5.13
22574 הודעות, 214 מדרגים, 351 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.03
9164 הודעות, 51 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לימודים חינם לערבים והטבות לבני מיעוטים בלבד.
הגיע הזמן שגם כאן יתעוררו.
אם בן אדם למד והוא מוכשר מאחרים אסור להתחשב במוצאו או במינו או בהעדפותיו, אבל אם לא,,,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
39604 הודעות, 309 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הם יודעים שמלתת הכל ליהודים שאין להם, לא יצא להם כלום ,ולכן אתה רואה מה שאתה רואה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
12107 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.23
40 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2890 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
אם יש מספר מוגבל של מקומות והרבה מהם שמורים למיעוטים בגלל אפלייה מתקנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
22574 הודעות, 214 מדרגים, 351 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
(למען ההגינות: אני לא מתנגד כמוך לרעיון של העדפה מתקנת - שהוא בעצם רעיון של לעזור לחלש - אם כי אופן היישום של הרעיון היפה, תמיד נהפך למוקצן ולא ראוי... כמו הצעת גפני)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.13
16820 הודעות, 87 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ולמען הסר ספק, אני חושב שאפליה מתקנת היא תועבה. בכל מקום ולכל מגזר.
לא רק שהיא מרגילה ומחנכת אנשים לערכים של "מגיע לי" וחוסר מעש, ולא רק שהיא מהווה תמריץ שלילי נגד מצוינות והצלחה אישית, זו תועבה בגלל הפגם המוסרי שבה: לא ייתכן שאדם שעולה בכישוריו ובחריצותו על אדם אחר יופלה לרעה בשל העובדה שבני דתו/מגזרו/גזעו מצליחים יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
5644 הודעות, 50 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ולא מערכתית.
זאת אומרת שבמשרות ציבוריות מסוימות יהיה ייצוג, למשל משבצת השופט הערבי בבית המשפט העליון זה חיובי.
אבל כשזה הופך לנומרוס קלאוזוס? כשיש ספירת מלאי על כמה נציגים ראוי לתת לכל תת קבוצה ״מדוכאת״? זה מאבד לגמרי מהמטרה שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.12
13309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
בינתיים בישראל בלית ברירה נמשיך לסבול מאפליה גזעית 'מתקנת'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.12
22963 הודעות, 190 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
16631 הודעות, 60 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16692 הודעות, 143 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאוד קל לקבל סטודנט שגר "בשכונה הנכונה" ולא להגיד שהוא התקבל בגלל צבע העור שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לכן אם הם יבחרו על פי מקום מגורים, אנשים יכתבו את האזור הזה בשביל להתקבל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16692 הודעות, 143 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
כי כול הילדים שלי הלכו והולכים, מה אתה חושב שזה כ"כ פשוט לזייף מקום מגורים הרי אתה צריך ללכת להיי סקול מקומי ולהראות להם את הגיליון ציונים שלך. וגם הם לא טיפשים אם אתה משקר או מזייף דבר אחד הם בטוח לא יקבלו אותך לאוניברסיטה. יש לנו חברה שהיא מנהלת את הקבלה לאוניברסיטה מאוד נחשבת וזה תהליך על גבי תהליך הם יושבים וועדות שלמות והם חוקרים את העבר של כול ילד וילדה ששולחת להם אפליקיישין הם יודעים הכול עליך אם אתה שחור או אסיאתי או לבן, בד"כ רק לפי השם ניתן לדעת, אתה רוצה שילדים גם יזייפו את השם שלהם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכיוון שאנחנו גרים בארה"ב, יש לנו מקום מגורים ולימודים בתיכון פה.
הבן שלי בחר ללכת לאוניברסיטה ציבורית בניו יורק. הוא התקבל על סמך הציונים שלו.
בוודאי שיודעים אם המועמד הוא אסיאתי או שחור. הבעיה היא שאם מישהו הוא אסיאתי, זה מוריד בהמון את הסיכוי שלו להתקבל. לכן האסייתים נדפקו ומופלים לרעה בגלל המוצא/שם שלהם. לכן פסק הדין הזה מתקן את המצב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3232 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לבנים ואסיאתיים צריכים ציון כמעט מושלם בשביל להתקבל לאוניברסיטאות העלית בעוד ששחורים או היספאנים יכולים להסתפק בציון הרבה יותר נמוך.
בישראל גם נהוג לטובת נשים, ערבים, נכים, אתיופים וחרדים. לדעתי לא באותה רמת קיצוניות של ארה"ב אבל אנחנו עלולים להגיע לשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.22
370 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
בכל תואר שיש אליו ביקוש גבוה (ונדרש לכן פסיכומטרי גבוה) אתה תראה שלבני מיעוטים יש תקנים שמאפשרים להם להתקבל עם ציון נמוך.
גם בתוך התואר כל מיני מועדונים או תוכניות מיוחדות יטו לקבל את בני המיעוטים יותר.
וזה קיים לא רק בלימודים אקדמאיים.
גם במגזר הציבורי יש לא מעט תקנים ספציפיים לבני מיעוטים. אם אתה למשל סטודנט למשפטים ורוצה להתקבל להתמחות יוקרתית במגזר הציבורי כנראה שבתור קבוצת מיעוט יהיה לך סיכוי הרבה יותר טוב מאשר סטודנט אחר עם ממוצע גבוה יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
42061 הודעות, 174 מדרגים, 340 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תבוא החיות בגצ ותיישר אותם, טמבלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
8103 הודעות, 54 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והכסף הזה ילך באופן לא פרופורציונלי לשחורים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הבעיה פה זה מי מתקבל או לא מתקבל לאוניברסיטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22929 הודעות, 105 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ליווי תמיכה ויעוץ בפתרון בעיות אקדמיות, אישיות וחברתיות ע"י עו"ס בן החברה הערבית"- בגדול זה אומר תמיכה ושילוב בעבודות בתוך הקמפוס-דבר שאנחנו יכולנו רק לחלום עליו ונאלצנו לעבוד בעבודות לילה בלבד{וללמוד בבוקר כמובן}
2-"הכנה קדם אקדמית - צעד לפני כולם מיועד לסטודנטים שנה א"-מקבלים חומר לעוס שמצריך מהם 0 עבודה אקדמית
3-"חונכות אישית לסטודנטים שנה א'"-לאהבלים במיוחד שלא מבינים חומר לעוס
4-"תמיכה אקדמית באמצעות קבוצות למידה ותרגול פרטני"- לאהבלים יותר גדולים מסעיף 3 {זה ממשיך גם בשנה ב וג דרך אגב}
5-"תוכנית מצויינות לקראת תארים מתקדמים"-הפארסה הכי גדולה.אצלינו מצטייני נשיא ודיקאן חייבים ציון של 90/95.
אצל הבני דודים? 80/85
6-"אפשרות לסיוע במימון שירותים שונים במהלך הלימודים"- נשמע תמים? יופי.כי זה בא לידי ביטוי במימון מגורים,מורים פרטיים,ועוד דברים.
וזה בלי להחשיב את הארכת הזמן שהם מקבלים במבחנים, והבדיחה הכי גדולה:
שימוש במילון - סטודנטים אשר נבחנו בבחינות הבגרות בשפה הערבית, יכולים להשתמש במילון ספר בערבית (במהלך בחינה הכתובה בשפה העברית).
במו עיני ראיתי את הספרים שהם הכניסו לבחינות.היו הרבה ספרים,רק חלק היו מילונים.השאר? ספרי עזר בערבית לחומר הנבחן.
הנה התוכנית-
https://deanstudents.tau.ac.il/advancement/arab-students
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.23
1493 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
זה בוודאי לא נופל משיעור ניכר של סטודנטים שמקבלים הארכת זמן בגלל ליקויי למידה כאלה ואחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
Regents of the University of California v. Bakke
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
57415 הודעות, 359 מדרגים, 710 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
Brown v. Board of Education
יחזירו אותנו לימים העליזים של separate but equal, הזכור לטוב מ- Plessy v. Ferguson
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
57415 הודעות, 359 מדרגים, 710 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
רו וי וייד היה איזון מאוד הגיוני; וכעת מדינות אוסרות על נאנסות לעבור הפלה, אם גילתה שהיא בהריון באיחור קל…
זה לא ענין של מטוטלת, אלא של השקפת עולמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
57415 הודעות, 359 מדרגים, 710 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
וגם הביטול, כמדומני, רק ברמה הפדרלית, לא המדינתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אם יהיו מליון וחצי נישואים חד מיניים - יבטלו גם את זה; אבל רק מאה אלף זה בסדר?
אבל אני מסכים שיש הקצנה גם בעמדות משני הכיוונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
למה שירצחו עובר רק כי אמא שלו התעצלה להשתמש באמצעי מניעה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
זה לשיח הציבורי; לא המשפטי.
(אם היו כאלה זכויות - היו חייבים לקבוע שאסור לעשות הפלה, ולא להשאיר זאת למדינות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
לכן זה נתון למדינות להחליט על הזכויות האלו.
לכן לא כתוב בחוקה שאסור לעשות הפלה, אבל גם לא כתוב שזכות האישה להפיל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
זה כפה על מדינות להתיר הפלות בכל מחיר בניגוד לדעה ולאמונה של תושבי המדינה.
כל פעם שמדינה שמה הגבלה, גם אם היא הגיונית (לדוגמא עד 15 שבועות), השמאל רץ לבית משפט העליון והם ביטלו את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
רו אסר על הרוב לפגוע בחירותה של האשה, רק בשליש הראשון של ההריון; והטיל מגבלות על איסור כזה בשליש השני.
זו גישה ששמה את חירות האדם (האשה) מעל לרצונם של אחרים לכפות עליה את עולם הערכים שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
אלא אמר שלאישה יש זכות להפלה. המדינות הם אלו שהחליטו על התנאים ואז עתרו לבית המשפט בטענה שהתנאים האלו מפירים את רו נגד וייד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
סתם הפחדות של השמאל והתקשורת.
אין תיקים במערכת המשפט שדורשת להפלות שחורים ולכפות הפרדה. אם אין תיקים כאלה, זה לא יגיע לבית משפט העליון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53677 הודעות, 407 מדרגים, 790 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
😘
אם אין היום - יהיה מחר. למה לא ׳שווה אבל נפרד׳??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
גם אם הוא יעבור את הערכאות הנמוכות, הסיכוי שבית המשפט העליון יקח את התיק הזה הוא אפסי.
אף שופט בבית משפט העליון לא אמר שהוא רוצה להחזיר את ההפרדה. פוליטיקאים לא קוראים להפרדה. אין כתבות בעיתונים שקוראים להפרדה.
אין בעיה גדולה שמשפיעה על הרבה אנשים בגלל שאין הפרדה. לכן אין סיבה שתיק כזה יגיע לבית משפט העליון כי רוב השופטים ורוב העם לא רוצים הפרדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.23
1493 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
4851 הודעות, 51 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם היטלר חשב שכל הפשעים שהוא מבצע וכל האפליה שלו מוצדקים מתוקף איזשהו "צדק היסטורי".
כל האפליה הנהוגה בישראל נגד גברים או נגד יהודים וכולי בשם איזושהי "אפליה מתקנת" היא אפליה פסולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זכותו לשקול איזה שיקולים שהוא רוצה.. הוא לא חייב לאף אחד שום דבר בגלל שהוא יהודי/אסייתי/שחור/אדום.
אין מקום למנוע בכוח מוסדות ללבנים/שחורים/צהובים/גברים/נשים בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
The Federal Civil Rights Act of 1964
לעסק (פרטי או ציבורי) אסור לסרב לתת שירות ללקוחות על בסיס לאום, מין, גזע צבע או דת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
שלא לומר דברים אחרים שהתקנון יפה להם.
אותי מעניין מה נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ולפי החוק בארה"ב אפלייה זה בניגוד לחוק.
אם תפתח עסק בארה"ב ותמנע מאנשים שירות כי "זה נכון" לטעמך, יתבעו אותך ובצדק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
ואני עומד על זכותי להביע את דעתי, שאגב יש לה שותפים(מעטים) דווקא ובמיוחד בארה"ב.. שאריות של זיקה לזכויות הפרט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
אם מדובר במוסד פרטי בארה"ב, אסור להם להפלות לא משנה הדעה שלך.
אז יש לך זכות להביע את הדעה שלך. אין לזה שום משמעות בשטח בארה"ב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
יש לו *כוח* לעשות זאת, לא זכות.
הוא *מפר* זכויות כאשר הוא עושה זאת.
ותודה לך על כתב-הזכויות שהענקת לי ושמאפשר לי להביע את דעתי..אתה אמניצפטור אמיתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אדם לא יכול לטעון שיש לו זכות לעשות דברים רק בגלל שלדעתו יש לו זכות לעשות את זה.
לדוגמא, אני לא יכול לטעון שיש לי זכות לרצוח מישהו רק בגלל שבא לי לעשות את זה.
גם אם אני טוען את זה, למדינה יש יכולת לחוקק חוקים שמפרים את הזכות הזאת ולהעניש כל מי שמפר את החוק.
אז יכול להיות אנשים שיושבים בכלא אחרי שעברו על החוק וממלמלים "לאיש אין זכות למנוע ממני.."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אסור לי לרצוח אותך חלילה גם אם אנחנו על אי בודד שאינו שייך לשום ריבונות.
אתה הופך את היוצרות. תפקידה של המדינה הוא *לשמור* על הזכויות. זוהי למעשה עילת הקמתה. היא צריכה להגן על האזרחים מפני אויבים מבחוץ באמצעות צבא ומפני פושעים מפרי זכויות מבית באמצעות משטרה. בנוסף היא צריכה לשמש בורר אובייקטיבי בסכסוכים שבין האזרחים באמצעות בית משפט. זו גם הסיבה שלמדינה עצמה *אסור* להפלות כי בכך היא מאבדת את הנייטרליות הנדרשת מצידה.
ואגב התפישה שלך ולפיה המדינה היא מקור הזכויות הינה תמצית הסוציאליזם/פאשיזם ויתר שיטות המשטר הסמכותניות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
לשיטתך, למוכר יש זכות לסרב שירות לכל מי שהוא רוצה.
לקונה יש זכות לקבל שירות מבעל עסק.
האם בעל עסק צודק כי זה עסק פרטי ואין למדינה זכות לחוקק חוקים שמגינים על הצרכנים?
בעבר היו חנויות שאמרו "אין כניסה ליהודים" או "אין כניסה לשחורים". החוק בארה"ב בא כדי למנוע דברים כאלה.
האם לאדם יש זכות להקים עסק ולהחליט על כל דבר? אם כן, שכר מינימום או אפלייה מפירות את הזכות הזאת כי זה בא להגן על אנשים אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
זה לא נכון.. יחסים בין בני אדם בוגרים ושפויים צריכים להיעשות בהסכמה הדדית בלבד. אם אחד הצדדים אינו רוצה בכך אין לכפות זאת עליו..
כמובן שבשטח זה כמעט לא ישנה דבר כי רוב מוחץ של בעלי עסקים מעוניינים להרוויח כסף ולא להחרים לקוחות.
ובוודאי שזכותו של אדם להקים עסק ולשלם כמה שהוא רוצה, בתנאי שיהיו כאלה שיסכימו כמובן. שכר מינימום גם הוא כפייה וממילא פסול.. ואגב עד היום לא הצלחתי להבין איך בעולם של מעסיקים "נצלנים" "וחמדנים", איך לא כולם מרוויחים שכר מינימום? איך זה יתכן? מה המעסיק רוצה לזרוק סתם כסף? אולי יש עוד כוחות בשוק, אפילו שוק עם חופש מוגבל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
כל בעלי העסקים יסרבו לשרת יהודים. זכותם. לא?
אחרי זה נהגי המוניות, אוטובוסים, אובר יסרבו לשרת יהודים.
ספקי האינטרנט והתקשורת יסרבו לשרת יהודים.
תחנות הדלק, חברת החשמל, מים, גז, סופרמרקטים יסרבו לשרת יהודים.
בתי הספר, אוניברסיטאות ומוסדות אחרים פרטיים יסרבו לשרת יהודים.
אחרי זה אנשים יחליטו להחרים עסקים של יהודים ולא לקנות מהם.
בעלי בתים יסרבו למכור או להשכיר את הבית שלהם ליהודים.
האם זה עולם אידיאלי מבחינתך? הרי כל בעלי העסקים האלו החליטו על דעת עצמם לא לשרת יהודים. אמנם הם מרוויחים כסף מיהודים, אבל זכותם להחליט את מי לשרת. לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.18
1755 הודעות, 15 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
תודה על תגובה מעולה!
מדהים כמה אנשים "שומרי חוק" מאפשרים לעצמם לשכוח את המקור לכך. ציות עיוור לחוק מעצם היותו חוק ולא בגלל שהוא נכון או צודק, זאת התחלה של משטר פאשיסטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אם כל אחד יתנגד לחוקים רק בגלל הדעה האישית שלו, תהיה פה אנרכיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.23
1493 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ליתר דיוק, אחד התיקונים לחוקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
עם הזמן החורים נהיים גדולים יותר ויותר וכך גם הטריקים והשטיקים..
למה אתה חושב שהבנק המרכזי של ארה"ב הוא כביכול "פרטי?"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94258 הודעות, 321 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אין שום חוקה בהיסטוריה שהתקרבה להגשמת הרעיונות הללו יותר מארה"ב. ועדיין החורים והכרסום רבים רבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ואי אפשר להגיע למושלמות, כי יש זכויות של אדם אחד שיכול לפגוע באדם אחר. המדינה צריכה לקבוע איזה זכויות מעוגנות וחזקות יותר או שיהיה אנרכיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
2739 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
52796 הודעות, 365 מדרגים, 693 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל יהודי יופלה לרע עד הסוף ביחוד בפסיכומורי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.18
1755 הודעות, 15 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איסור אפליה "מתקנת" בקבלה לעבודה
איסור אפליה "מתקנת" בקידומים, בשכר, ובשאר התנאים
בושה שבכלל הירשינו לדבר כזה להתקיים. גזענות נטו עם אצטלה מצטדקת, מתובלת בקורטוב של רגשות אשמה היסטורים.
מספיק עם זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20563 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אגב למי שלא מתמצא במה שקורה בארה"ב, אז מסתבר שהאפליה באוניברסיטאות, פגעה בעיקר בסטודנטים ממוצא אסייאתי. מסתבר שהם מצטיינים במיוחד. וכך נמנעה מתלמידים טובים כניסה לאוניברסיטאות בגלל אפליה מתקנת לטובת הכושים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
2783 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20563 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
2783 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
שנבדוק מה אחוז הימניים בקרב משפחות פשע יהודיות בישראל?
שנבדוק? מה אתה אומר?
אם מבטלים פיסי (מילא) ובוחרים לטנף בדיבור כזה מסריח - בוא נבדוק עד הסוף מה אתה אומר?
נבדוק אחוזי פשיעה בישובים עם רוב ימני. מה אומר?
אולי תגלה שהסטטיסטקה קצת מחליאה אותך. לא יודע, אולי בכלל אתה מאמין שהסטטיסטקה אחרת
אם תרצה - אני איתך. צוללים למספרים ומתמודדים עם האמת.
פשיעה בארץ - ימין או שמאל ימין או שמאל ימין או שמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20563 הודעות
בתגובה להודעה מספר 74
למה 25% מזוכי פרסי נובל במדעים ( בלי שלום וספרות) הם יהודים
ורק שחור אחד שזה שבריר אחוז ..
למה...
טוב. כבר אמרתי אסור לעסוק בסטטיסטיקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
2783 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
הבנתי.
ככלל: נסה להתייחס להודעה הקודמת שלי ולבוא עם תובנות , אחרת למה הגבת בכלל? סתם לזרוק כללים נוספים לאוויר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
3679 הודעות, 10 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שהגיש את העתירה לבית המשפט העליון נגד הרווארד היו סטודנטים סינים שטענו שהם מופלים לרעה בקבלה להרווארד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
3679 הודעות, 10 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
כמו כן זה פוגע בהרבה צעירים מוכשרים שסובלים מזה שהם מחזיקים את השם משפחה הלא נכון.
למה שמישהו יתאמץ ויעבוד קשה, יקבל ציונים כמעט מושלמים רק בכדי להדחות על ידי האוניברסיטה כי הוא לא בגוון הנכון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
3679 הודעות, 10 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
עקב ההפליה המתקנת.
אגב, הקבלה לאוניברסיטאות העילית בארה"ב לא מבוססת רק על הציונים, יש קריטריונים נוספים מעבר להישגים בלימודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
נגיד ואוניברסיטה בישראל מחליטה על ממוצע ציונים לא משוכלל של 90 ופסיכומטרי של 700 כרף מינימום להתקבל. נגיד ולאותו אוניברסיטה יש 10 אלף מקומות כל שנה.
כל התלמידים הטובים שמקבלים את הציונים האלו עוברים את הרף. אם יש 20 אלף מועמדים, אז אפשר להתחיל לקבוע עוד קריטריונים כמו ראיון אישי והישגים אחרים.
אבל אם דוחפים גיוון, אז כל הקריטריונים לעיל הולכים לפח. אז בשביל הגיוון יקבלו תלמידים מה'צבע הנכון' שחייבים להכניס כדי לגוון. אבל אם אין להם את הציונים, אז יכניסו כאלה עם ממוצע של 80 ופסיכומטרי של 600.
אבל אם יש מספר מקומות מוגבל, וחייביים גיוון, זה בא בחשבון אנשים 'רגילים'. אז יבוא תלמיד ויוציא 750 בפסיכומטרי וממוצע בגרות (לא משוכלל) קרוב ל-100 עם המון 5 יחידות. הוא עבד קשה להשיג את זה. אבל אז האוניברסיטה תדחה אותו בשביל תלמיד בינוני עם בגרות של 80 ופסיכומטרי של 600 שלוקח את המקום בגלל שצריך 'גיוון'.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
39604 הודעות, 309 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
שהציונים שלהם בריצפה,אז עשו לזה סוף!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.19
1108 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
אם אדם עכשיו צריך לעבור ניתוח מציל חיים, האם לדעתך הוא יעדיף מנתח שנמצא שם כי היו לו את ההישגים הכי טובים, או את זה שנמצא שם בגלל צבע העור שלו למרות שהיו אנשים יותר מוכשרים ממנו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
18554 הודעות, 92 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.19
1108 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי הוא נולד בארה״ב לאבא יהודי אמריקאי ואמא יהודיה מרוקאית, ככה שלמטרת הבקשה להתקבל ללימודים הוא ראה בעצמו African American.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
57415 הודעות, 359 מדרגים, 710 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.19
1108 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11024 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
כי מצד אחד אנחנו ממוצע אשכנזי.
מצד שני, הוא נולד בישראל.
לכן אפשר בעיקרון לרשום אסיאתי כי ישראל זה באסיה. אבל זה עוד יותר יוריד את הסיכוי שלו להתקבל בגלל האפלייה המתקנת.
אם הוא רושם 'לבן', זה לא מדויק כי יהודים הם עם בפני עצמו.
אגב, רוצים להכניס מושג חדש MENA - Middle East and North Africa
זה יעזור לישראלים, וזה לא משנה אם הם אשכנזים או מרוקאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.19
1108 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
7782 הודעות, 52 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחד הדברים הגדולים שטראמפ עשה בארהב, זהו שינוי המירקם הסוציו פוליטי של ביהמש העליון לכיוון שמרני יותר.
שינוי דומה חייב להתחולל גם בישראל.
הפליה מתקנת היא לא הפתרון כי זה בא על חשבון האכות והקידמה האנושית ומעודד בינוניות, חוסר מקצועיות וחנטרשיות. שזו בעיה קשה ביותר בארהב בעיקר במדעי הרוח והחברה. הטרללת שם היא מוחלטת. ממש ברמה קלינית. ארהב נמצאת בשקיעה.
אבל שינוי פני ביהמש העליון גם בישראל אינו מספיק. מה שהמדינה חייבת לשנות הוא להסיט באופן דרמטי את משאבי העתק שזרמו עד כה לציבורים פריבלגים של האליטה האשכנזית הבולשביקית המפאיניקית, ולהזרים תקציבי עתק לאוכלוסיות בפריפריה. מזרחיים, עולים חדשים וחרדים. האליטות הם אוכלוסיה מנוונת ודקדנטית. העתיד של ישראל טמון באוכלוסיה בפריפריה כמו גם בציבור החרדי. שם טמון פוטנציאל הצמיחה בעשורים הבאים.
צריך לחוקק חוד עידוד השקעות הון בחינוך ולתגמל מורים מוכדרים מהרמה הגבוהה היותר ללכת וללמד הפריפריה, במשכורות גבוהות, בהטבות מס מפליגות כולל פתרוונות דיור אטרקטיבים.
המחאה המטורללת נגד הרפורמה ותופעות הסרבנות בצבא כמונגם פעילות נגד אינטרסים מדיניים וכלכליים של המדינה, מצריכה חשבון נפש אמיץ ולישוב מבלוך מחדש נגד אותםמאליטות שפעם נחשהו לאליטות תורמות והיום הם גורם מאיץ של רקבון והתפוררות החברה והמשפחה. יש לדכא את האליטות הללו באמצעים רכים של חלוקת משאבים ותקציבים באופן מפלה ןץובוטה לטובת הפריפריה. וזאת כדי להביא לחילופי משמרות של אליטות בחברה. מדובר בתהליך ממושך שייקח עשרות שנים אבל צריך להתחיל מתישהו.
זה מה שיבטיח את עתידה של ישראל ויקדם אותה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.23
1493 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.23 בשעה 00:18 בברכה, יהודי ביער
ממש ימין על מלא...
אגב, שלא במפתיע הערבים לא נמצאים אצלך באלו שצריך להזרים להם סכומי עתק.
מה שמעשע במיוחד, זה שהחרדים שבהם אתה רואה את העתיד, דורשים חוקי אפלייה מתקנת, ובמיוחד אתה תוך כדי תרועות הידד להחלטת בית המשפט שמתנגד לאפלייה מתקנת, קורא לאותו דבר בדיוק!
פאשיזם-סוציאל-פופוליסטי על מלא, ובדגש חזק על ביזת כספי משלמי המסים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
2348 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד