הוא רק בן 32, אבל אנגולו קאנטה יכול להתהדר בתואר נוסף מלבד היותו אחד הקשרים הטובים בעולם: בעלים של קבוצת כדורגל. רויאל אסלסיור וירטון הודיעה היום (חמישי) כי קאנטה רכש את המועדון, שירד העונה לליגה השלישית בבלגיה.
"רצונו של קאנטה הוא להמשיך ולבנות את יסודות המועדון, לייצב את הסגל ולשדרג אותו באמצעות קבוצות האקדמיה", נאמר בהודעה הרשמית של וירטון, עיר שמצאת בכלל תחת שטחה של לוקסמבורג וזכורה לחובבי הספורט הישראלי כזו שבה התקיים המשחק הבלתי נשכח בין מכבי ת"א לצסק"א מוסקבה בגביע אירופה לאלופות ב-17 בפברואר 1977. הצהובים ניצחו 77:91 וחודש וחצי מאוחר יותר, ב-7 באפריל, זכו גם בגביע אירופה הראשון שלהם.
1 צפייה בגלריה
קאנטה
קאנטה
ג'וב חדש. קאנטה
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
קאנטה רכש את הקבוצה מהבעלים הקודם פלביו בקה, שטען כי נפטר מכל החובות. בקה גם בירך את קאנטה: "הוא מונע על ידי תשוקה לכדורגל, החלום שלו היה לרכוש את המועדון".
כזכור, רק לאחרונה חתם קאנטה באל-איתיחאד הסעודית. הקשר הצרפתי הולך להרוויח כ-110 מיליון דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים, הוא יצטרף לקבוצה הסעודית אחרי שהחוזה שלו בצ'לסי יסתיים (30 ביוני).
קאנטה בן ה-32 הצטרף לצ'לסי ב-2016 ועד מהרה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, הוא גם זכה עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018. העונה הוא ערך רק תשע הופעות במדי הקבוצה עקב פציעות, צ'לסי רצתה להשאירו אבל לא יכלה להציע לו את הסכומים הללו. הוא זכה עם צ'לסי באליפות אחת, גביע אנגלי אחד ופעם אחת בליגת האלופות. בעונת 2016/2017 נבחר לשחקן העונה בפרמייר-ליג.