שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: פאביצ'ביץ' חתם ויצא לפריז

המגן-בלם ממונטנגרו, שהצטרף לצהובים, חייב לקבל את השחרור הבינלאומי עד 24 שעות לפני המשחק ביום ה' מול פ.ס.ז', על מנת שיוכל ליטול בו חלק

מכבי תל אביב, יחד עם שחקן הרכש החדש סאבו פאביצ'ביץ', נחתה לקראת חצות בנמל התעופה שארל דה גול שבפאריס, לקראת המפגש ביום חמישי מול פאריס סאן זרמן, במסגרת פלייאוף הליגה האירופית.

 

 

עם הקבוצה הגיעו כמה עשרות אוהדים צהובים. מזג אוויר מעונן קיבל את פניהם של שחקני מכבי, שקיבלו את המזוודות והציוד שלהם מיד לאחר הנחיתה.

 

כזכור, פאביצ'ביץ', שסיכם אמש את תנאיו במכבי תל אביב , נחת כבר לפנות בוקר בישראל וחתם מאוחר יותר על החוזה בקבוצה. השחקן, שהגיע בעקבות פציעתו של ניבאלדו, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות המתבקשות.

 

פאביצ'ביץ', שתפקידו הטבעי הינו מגן ימני, יוכל ליטול חלק במפגש הקרוב נגד הצרפתים. זאת מכיוון שחוקי אופ"א מאפשרים לקבוצת להגיש את רשימת השחקנים 24 שעות לפני שריקת הפתיחה, אך קודם לכן חייבת הקבוצה לקבל את השיחרור הבינלאומי שלו.


פאביצ'ביץ' בנתב"ג. לאחר מכן המריא לפאריס (צילום: אלי אלגרט)

 

משחק הגומלין בין שתי הקבוצות יתקיים בחמישי הבא באצטדיון בבלומפילד, כאשר בין לבין מכבי תתמודד בליגה נגד מכבי חיפה. 

 

"אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה הביתה", אמרו במכבי תל אביב, רגע לפני היציאה לעיר האורות. מלבד הבלם ניבאלדו, שיחמיץ בוודאות את המשחק וצפוי להייעדר בין 6 לשמונה שבועות, נראה כי ארבעת השחקנים הפצועים - אלברט באנינג, האריס מדוניאנין, אבי סטרול ורוברטו קולאוטי, שערכו אתמול אימון מלא, אמורים להיות כשירים ואף לפתוח בהרכב.


פורסם לראשונה 17/08/2010 12:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סאבו פאביצ'ביץ'
צילום: אלי אלגרט
מומלצים