ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"זאת ממשלת סדום"

מובילת המחאה הזהירה מתפילין; הח"כ תקף: "זו אנטישמיות"

חבר הכנסת ביסמוט תקף הבוקר את הציוץ בו הזהירה שקמה ברסלר ממובילות המחאה כי ביטול עילת הסבירות יוביל את שר החינוך קיש לכפות על ילדים להניח תפילין. "ככתב בחו"ל, אם היו עושים את זה, הייתי אומר 'אנטישמים'"

מובילת המחאה הזהירה מתפילין; הח"כ תקף: "זו אנטישמיות"
הנחת תפילין צילום: unsplash

אמש (שלישי) העלתה שקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, ציוץ שבו נכתב על כרזה: "בלי עילת סבירות, יואב קיש יחייב את ילדינו להניח כל בוקר תפילין בבית הספר. זו לא עילת סבירות, זאת ממשלת סדום", הבוקר התראיין חבר הכנסת בועז ביסמוט בגלי צה"ל וטען שהציוץ נגד הנחת תפילין במדינה יהודית הוא שיגעון וכי המחאה נגד הרפורמה היא אנטישמיות.

"אחת ממנהיגות המחאה מעלה ציוצים נגד הנחת תפילין", אמר ביסמוט בגלי צה"ל על שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, "השתגענו במדינה היהודית? המחאה הזו היא אנטישמית".

ביסמוט הוסיף כי "ככתב בחו"ל, אם היו עושים את זה, הייתי אומר 'אנטישמים'. אני בדרך כלל מתון, אבל פה חצינו קו אדום. יש לי אפס כבוד אליה, אפילו לא אזכיר את שמה".

על חידוש האיומים של חיילי מילואים לסרב לשרת אם הרפורמה תקודם, אמר ביסמוט "לא נחזור לזה שוב, ולכן אני אומר בצורה הכי ברורה: להדיח, להדיח, להדיח. יש קו אדום. עם ביטחון המדינה לא משחקים. על מה, על עילת הסבירות, שהאופוזיציה בעצמה חותמת על זה?".

הרפורמה המשפטית קפלן הנחת תפילין בועז ביסמוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד