"מצפה לשיתוף פעולה"

שר החוץ להנהלת יחידה 360: "אני מצדיע לכם, אתם עושים עבודת קודש"

הנהלת 'יחידה 360' - מערך הסיוע הלאומי בראשות היו"ר ישראל מורגנשטרן, המייסד חזי שבקס ומפקד היחידה אלחנן רוט, נועדו בלשכתו של שר החוץ אלי כהן (חרדים)

ראשי היחידה עם שר החוץ אלי כהן (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר היחידה העניק לשר החוץ סקירה מקיפה על פעילות המחלקה הבינלאומית של יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי ברחבי העולם, כפי שהיא באה לידי ביטוי רק לאחרונה, ברעש האדמה הקטלני שפקד את אדמת טורקיה.

שר החוץ האזין ברוב קשב לפעילות המשלחת של מתנדבי יחידה 360 בטורקיה, שיתוף הפעולה ההדוק עם הכוחות הבינלאומיים, והשירות שנעשה עקב כך להסברה הישראלית בתקשורת העולמית.

בנוסף, סיפר מייסד היחידה חזי שבקס על פעילות המתנדבים של יחידה 360 בתחילת המלחמה באוקראינה, שהצילו יהודים רבים מלב התופת וסייעו להם להגיע לעבר מעברי הגבול בדרכם לחוף מבטחים.

מפקד היחידה אלחנן רוט הציג לשר את הפעילות המקיפה של היחידה בזירות אסון, הטיפול בכבוד המת ומערך הליווי והתמיכה הניתן לאורך כל ימות השנה למשפחות שכולות ונפגעי תאונות הדרכים. לצד ארגון מחנות הנופש השיקומיים לילדים ממשפחות נפגעות פעולות איבה.

במהלך הדיון שמע השר ממנחם גבריאלוב סגן מפקד מרחב לכיש, על היחידות המיוחדות שפועלות במסגרת מערך הסיוע הלאומי, בניהם: יחידה לסיוע במצבי אסון בינלאומיים, יחידה לאיתור נעדרים והיחידה לזיהוי קורבנות אסון, יחידת הצוללנים והכלבנים של היחידה, שרק לאחרונה קיבלו תעודות הצטיינות על פעילותם מיו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל בטקס שנערך במשכן הכנסת.

השר כהן הביע את התפעלותו מההיקף הרחב של הפעילות ומעבודת הקודש היומיומית של המתנדבים למען האזרחים, בפרט בעבודה היומיומית המלווה בקושי נפשי לשמירה על כבוד המת בזירות אסון, לצד הפעילות הברוכה בזירה הבינלאומית שבנוסף לקידוש ה', מסייעת להסברה ולשמה הטוב של מדינת ישראל ברחבי תבל.

שר החוץ אלי כהן אמר בסיום הפגישה: "אני מלא התפעלות לראות את רוח ההתנדבות שלכם, אתם עושים עבודת קודש, אני מצדיע לכם. אני מצפה לשתף איתכם פעולה במסגרת מש"ב - סוכנות הסיוע הלאומית של משרד החוץ".

מייסד יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי חזי שבקס אמר לאחר הישיבה: "ברצוני להודות לשר החוץ שהקדיש לנו מזמנו היקר. אין ספק שבשיתוף פעולה עם משרד החוץ נוכל לתת סיוע משמעותי יותר בזירה הבינלאומית ונוכל להראות את הפנים היפות של מדינת ישראל".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות