שתף קטע נבחר

'אי אפשר להצליח בסכנין בלי להבין את המנטליות'

יו"ר בני סכנין, חסן אבו סלאח, הציג בפני שחקני הקבוצה את מאמנם החדש, חיים לוי, ואמר: "בשביל הצלחת הקבוצה אני שוכח הכול, גם דברים ששחקנים אמרו לעיתונאים". לוי: "מאמין שנסיים בחלק העליון"

יושב ראש בני סכנין, חסן אבו סלאח, כינס היום (ב') את שחקניו בפעם השניה בפגרת הקיץ והציג בפניהם את מאמנם החדש, חיים לוי. האחרון, מאמן די אלמוני לקהל הרחב, ידריך את הקבוצה בעונה הקרובה והעביר הערב את אימון הבכורה שלו בסכנין.

 

אבו סלאח אמר לשחקניו: "אני רוצה לאחל בשם השחקנים הצלחה למאמן החדש, ואנו ומאחלים ליובל הצלחה בהמשך דרכו. עברנו תקופה לא קלה בקיץ הזה. זה התחיל עם מרקו בלבול שעזב מסיבות אישיות והמשיך עם נעים שעזב גם הוא, חיפשתי מאמן אחר וזה לא היה קל, הבהרתי לכל מאמן שהגיע לכאן, כולל ליובל, שצריך להבין את המנטליות של המגזר, אי אפשר להצליח בלעדי זה".

 

אבו חסן המשיך: "ביררתי הרבה לגבי חיים ואני בטוח שלקחתי החלטה טובה. שאלתי מאמנים שאימנו בסכנין בעבר אם הוא מתאים ואמרו לי שהוא בן אדם טוב וגם איש מקצוע מצוין. אתם השחקנים תעזרו לו להצליח ותקשיבו למה שהוא מבקש.

 

"בשביל הצלחת הקבוצה אני שוכח הכול, גם דברים ששחקנים עשו ואמרו לעיתונאים על מה שהיה. עכשיו אני פותח דף חדש. המאמן הוא הסמכות העליונה בקבוצה, אנחנו משפחה אחת ולא ארשה לאף אחד לקלקל את זה", סיכם יושב הראש.

 

לוי, שסירב להתראיין, אמר בקצרה לשחקניו: "נציג כדורגל טוב והתקפי ובעזרת הקהל הגדול שלנו שיתמוך בנו, אני מאמין שנסיים בחלק העליון. מצפה לנו עבודה קשה, אבל יש פה קבוצה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חסן אבו סלאח
צילום: חגי אהרון
מומלצים