התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן 11
האם ההצגה הגדולה של דניאל פרץ בפתיחת יורו הצעירות תסלול את דרכו לאירופה? בעיתון הגרמני "בילד" מדווחים כי שוער מכבי ת"א מעורר עניין באייאקס וגם בוולפסבורג, שסיימה בעונה החולפת במקום השמיני בבונדסליגה.
ישראל ביורו עד גיל 21 - כתבות נוספות
בתקשורת בגרמניה עסקו לא מעט בהופעה הנפלאה של השוער הישראלי, שעצר שני פנדלים במהלך ה-1:1 בין נבחרת ישראל הצעירה לבין גרמניה במחזור הראשון של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21. כעת, נראה כי הוא מעורר עניין מעבר לים לאור יכולתו המרשימה.
1 צפייה בגלריה
ישראל גרמניה וגנומן מול אוסקר גלוך
ישראל גרמניה וגנומן מול אוסקר גלוך
זוכה להתעניינות מעבר לים. דניאל פרץ
(צילום: Getty Images)
פרץ חתום לעונה נוספת במכבי ת"א, עם אופציה לעונה נוספת. על פי הדיווח בגרמניה, הצהובים ידרשו סכום של 5 מיליון אירו עבורו, כאשר הערב (ראשון, 19:00), הוא יעלה יחד עם חבריו למשחק השני במסגרת יורו הצעירות, נגד נבחרת אנגליה.
לאחר ההצגה הגדולה של פרץ נגד גרמניה, מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון התלהב והחמיא לו: "הוא הטוב בעולם לגילו. ביורו 2013 דויד דה חאה היה שוער הטורניר, והפך לאחד הטובים בעולם, אז לנו יש את השוער הטוב בעולם, בטוח לגילו. הוא נתן מופע במאני טיים".
פרץ עצמו אמר: "אני הכי גאה בעולם להיות השוער של הקבוצה הזאת. אפשר להגיד שפנדלים זה הקטע שלי. יש לנו משחק סופר חשוב ביום ראשון ואנחנו רוצים להעפיל מהבית הזה. מי שמאמין לא מפחד, ואנחנו מאמינים".