מכבי חיפה השיגה אמש (שבת) ניצחון ראשון בעידן מסאי דגו, כשהביסה 1:4 את אריס סלוניקי במשחק הכנה שנערך באצטדיון גרין. זה היה משחקה השני של האלופה הישראלית מול היוונים, להם נכנעו הירוקים 1:0 שלושה ימים קודם. אמש כאמור, זה היה סיפור אחר לגמרי.
הקבוצה של דגו שלטה במשחק ועשתה ככל העולה על רוחה על המגרש, כאשר השחקנים הצעירים של האלופה הרשימו במיוחד. המוחתם הטרי, מאור קנדיל, התכבד בשער הראשון, כשכבש בבעיטה נפלאה מ-25 מטרים. חמזה שיבלי, בסאם זערורה ומאוויס צ'יבוטה הוסיפו וסידרו רביעייה לירוקים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הרשימו. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
אהב את מה שראה. מסאי דגו
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
המאמן מסאי דגו והמנהל המקצועי גל אלברמן התרשמו מאוד מהצעירים, כאשר ירין לוי ורועי אלימלך היו נהדרים גם הם ונתנו הרבה חומר למחשבה לצוות המקצועי. ביום שלישי תצא מכבי חיפה למחנה אימונים באוסטריה לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות, ובקבוצה מקווים להשלים את הסגל תוך שבועיים כאשר המטרה העיקרית היא לצרף קשר זר ובכך להשלים את מכסת הזרים של הקבוצה.
במחנה האימונים באוסטריה יקיימו הירוקים שלושה משחקי אימון ויפגשו את אוניברסיטה קלוז’, סלביה פראג וסנט פולטן. לאחר מחנה האימון תתכונן מכבי חיפה למשחקה הרשמי הראשון העונה, מול אלופת מלטה האמרון ספרטנס במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, כשהמנצחת תעפיל לסיבוב השני ותעשה צעד ראשון לעבר שלב הבתים.