עכשיו זה רשמי. סרחיו בוסקטס יצטרף ללאו מסי באינטר מיאמי, כך הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) הקבוצה מה-MLS. הצטרפותו תהפוך לרשמית אחרי שחוזהו בברצלונה יסתיים ב-30 ביוני.
אינטר מיאמי פרסמה סרטון ברשתות החברתיות שמודיע על החתמתו של הכוכב, ומציג שבחים שקיבל בוסקטס לאורך השנים. מבין המצוטטים: ויסנטה דל בוסקה ("כשאתה רואה את המשחק אתה לא רואה את בוסקטס, אבל כשאתה רואה את בוסקטס אתה רואה את כל המשחק"), צ'אבי ("אחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה") ופפ גווארדיולה ("אינטליגנט ומבין הכל").
1 צפייה בגלריה
בוסקטס נפרד מהקהל
בוסקטס נפרד מהקהל
יעד חדש אחרי 15 עונות בברצלונה. בוסקטס
(צילום: Pau BARRENA / AFP)
אחרי 15 עונות בברצלונה, שבחלקן גם שימש כקפטן ובמהלכן זכה ב-32 תארים (תשע אליפויות ספרד, שלושה גביעי ליגת האלופות, סופר קאפ אירופי וגביע העולם למועדונים, שבעה גביעי ספרד ושבעה תארי סופרקאפ ספרדי), הקשר האחורי בן ה-34 הודיע לאחרונה על פרידה מהקבוצה אצלה שיחק במשך כל הקריירה עד כה ובמדיה רשם 722 הופעות. בנוסף להצלחה במועדון, הוא גם הותיר חותם אדיר בנבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל 2010 וביורו 2012.
בוסקטס, שדחה הצעות מסעודיה, יערוך את הופעת הבכורה שלו בארה"ב לצד מסי (שצפויה להיות ב-21 ביולי נגד קרוס אסול המקסיקנית במסגרת ה-League Cup), עימו כמובן חלק מספר רב של ניצחונות במדי בארסה. יחדיו, הם ינסו להושיע את מיאמי שכרגע נמצאת במקום האחרון במזרח עם 15 נקודות בלבד לאחר 17 משחקים.
יכול להיות שבוסקטס ומסי הם לא אגדות ברצלונה היחידות שישתפו פעולה באינטר מיאמי, שכן לפי דיווחים בימים האחרונים, גם ג'ורדי אלבה, המגן השמאלי שעזב הקיץ את אלופת ספרד אחרי 11 עונות, עשוי להצטרף גם הוא לפרויקט בפלורידה.