עכשיו זה רשמי: איתמר ניצן חתם היום (שישי) במכבי חיפה ויתחרה יחד עם שריף כיוף על אפודת השוער הראשון אצל האלופה. ניצן בן ה-36 עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות והבוקר הגיע לכפר גלים לאימון הראשון שלו במדים החדשים.
החתימה של ניצן, יש לציין, הגיעה די במפתיע. הקבוצה נכנסה לבעיה בעקבות ההברזה של השוער האנגלי ניית'ן בקסטר והעובדה שג'וש כהן לא מעוניין להמשיך בקבוצה. אפילו שוער המשנה בעונה החולפת רועי משפתי עבר למכבי ת"א, וכל זאת כשלושה שבועות לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת מלטה המרון ספרטנס.
3 צפייה בגלריה
ניצן
ניצן
החתמה מפתיעה. ניצן
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
המנהל המקצועי גל אלברמן והמאמן מסאי דגו לא רצו "לבזבז" את המקום הפנוי היחיד שיש להם לטובת זר על העמדה הזו, ולכן שוער מכבי נתניה בעונה החולפת הוחתם.
מבחינת מכבי נתניה, המהלך הזה שיחק לידיים שלה מאחר שאלמוג כהן ורן קוז'וק היו מעוניינים לתת צ'אנס לשוער נבחרת הנוער תומר צרפתי, אחרי שסיפק תצוגות ענק במונדיאליטו עם הנבחרת של אופיר חיים.
3 צפייה בגלריה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
רכש חדש. ניצן, בעונה האחרונה במדי מכבי נתניה
(צילום: עוז מועלם)
ניצן החל את הקריירה שלו במכבי הרצליה ושיחק בין היתר בהפועל ת"א, עירוני קריית שמונה, מכבי פ"ת, בית"ר ירושלים ונתניה. לניצן גם יש הופעה אחת במדי נבחרת ישראל. "לא יכול לחכות לאווירה המטורפת בסמי עופר", סיפר ניצן. "שמח לחתום במועדון הטוב בארץ".
אלברמן אמר לאחר החתימה: "שמחים להודיע על הצטרפותו של איתמר ניצן לשורות הקבוצה. איתמר שוער בעל ניסיון רב בליגה הישראלית ואנו בטוחים שאישיותו ויכולותיו המקצועיות יוסיפו המון לקבוצה בהשגת מטרותיה בעונה הקרובה. מאחלים לאיתמר התאקלמות מהירה ובהצלחה".
3 צפייה בגלריה
קורנו
קורנו
המשכיות בירוק. קורנו
(צילום: עוז מועלם)

קורנו: "אמשיך לתת הכל על המגרש"

מכבי חיפה בישרה היום גם על הארכת חוזהו של פייר קורנו. המגן השמאלי בן ה-26 חתם על חוזה חדש לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת במועדון.
לאחר החתימה, אמר קורנו לאתר הרשמי: "אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה שלוש שנים נוספות עד 2026. נמשיך לתת הכל על המגרש, כשהצבא הירוק נמצא כמו תמיד מאחורינו, להצלחה גדולה".