שתף קטע נבחר

אשדוד: לביא הושעה, מקרייב זומן להבהרה

השניים שהתעמתו אחרי ה-2:2 מול בית"ר י-ם, ייענשו ע"י המועדון. בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של ורטה. שריקי: "אנחנו כבר עם הפנים לליגה"

אחרי העימות בין דימיטר מקרייב לאמיר לביא, עליו פורסם כבר אתמול ב-ynet, זומנו השניים לבירור על ידי המנהל הטכני, שי הולצמן. השניים התעמתו לפני שריקת הסיום של התיק 2:2 מול בית"ר ירושלים, כשלאחר מכן נמשך האירוע גם בתוך חדר ההלבשה.

 

בינתיים הוחלט להשעות את לביא עד להודעה חדשה, כשגם מקרייב צפוי להיענש ברגע שלשניים תיערך ועדת משמעת, עם שובו של הבעלים ג'קי בן זקן מחו"ל. הולצמן אמר ל-ynet: "לביא מושעה עד להודעה חדשה וגם עם מקרייב שוחחתי. אנחנו נטפל בעניין בתוך המועדון".


גם הוא זומן לשיחה אצל הולצמן, דמיטר מקרייב (צילום: אלי אלגרט) 

 

בקבוצה הביעו שביעות מיכולתו של עופר ורטה, שהיה מעורב בשני השערים ונדמה כי השחקן ישמור על מקומו בהרכב, גם לקראת פתיחת משחקי הליגה. החלוץ עידן שריקי אמר בסיום המפגש מול בית"ר: "היה לנו משחק טוב מאוד, שממש דמה לליגה, גם מבחינת הרמה וגם מבחינת הקהל שהגיע. אם היו אומרים לי קודם שנישאר בעשרה שחקנים ונספוג שוויון בדקה האחרונה, אז זה היה גם בסדר".

 

"בשבוע הבא מול עכו כנראה שנצטרך להסתדר ללא סטיבן קינג, ואני בטוח שמי שיעלה במקומו יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. יש לנו כאן חבורה של שחקנים מאוד מוכשרים שכל אחד יכול לעשות את ההבדל".

 

"אנחנו כבר עם הפנים לדבר האמיתי, שזו הליגה, וכבר בשבת מחכה לנו הפועל עכו. נקווה להתחיל שם את העונה ברגל ימין ולהמשיך בעצם את היכולת והתוצאות הטובות שעשינו בהכנה ובגביע הטוטו", הוסיף שריקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמיר לביא
צילום: אלי אלגרט
מומלצים