למרות הגעתם של שחקנים חדשים לנבחרת, כדוגמת ז'ואלינטון ומלקום, ונתינת החולצה מספר 10 ההיסטורית לוויניסיוס, נבחרת ברזיל המשיכה לאכזב השבוע את קהל אוהדיה ומעריציה עם הפסד צורם וכואב לנבחרת סנגל, כאשר היא מגדילה לעשות וסופגת לראשונה בתולדותיה ארבעה שערים מנבחרת אפריקאית ומציגה כדורגל רע שלא מאפיין את נבחרות ברזיל לדורותיהן, ובטח שלא נבחרת ששואפת להיות מוכתרת כאלופת העולם בטורניר שייערך בארה"ב, מקסיקו וקנדה בעוד כשלוש שנים.
ומה עושה ההתאחדות לכדורגל הברזילאית כדי לפתור את העניין ולהחזיר את הנבחרת למסלול הניצחונות והכדורגל המרהיב שאפיין אותה כל כך? מחתימה את קרלו אנצ'לוטי, מאמן שיגיע רק בעוד שנה ובעצם מעמיקה את הבעיה של הנבחרת ומושכת את ההכנות לטורניר הגדול, כי בינתיים הנבחרת תצטרך לפתוח את קמפיין מוקדמות המונדיאל ולהתכונן לקופה אמריקה עם מאמנה הזמני רמון מנזס (שהפסיד לישראל במונדיאליטו), דבר שברור לכולם שיעמיק את המשבר והרעת היכולת של הנבחרת.

1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל לוקאס פקטה
שחקן נבחרת ברזיל לוקאס פקטה
שחקן נבחרת ברזיל לוקאס פאקטה
(Alex Caparros/Getty Images)

טוב תעשה ההתאחדות הברזילאית אם תחזור בה מהסיכום שטרם נחתם עם אנצ'לוטי, תמנה את המאמן העולה אבל פריירה שזכה בשלל תארים עם פלמייראס, ותדאג לקביעת כמה שיותר משחקי כדורגל עם נבחרות אירופיות. רק ככה יהיה לנבחרת הברזילאית סיכוי גדול להפוך את החלום למציאות ולהביא את גביע העולם לריו דה ז'ניירו אחרי עשרים וארבע שנה. שחקני כדורגל יש, כעת נשאר שההתאחדות תדאג לעשות את הדברים הנכונים מבחינתה כדי שהנבחרת לא תיפול שוב בגלל ענייני אימון.
הכותב הינו אוהד נבחרת ברזיל - וברזילאי בעצמו

גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.