אחרי שתי עונות מוצלחות, ג'ו רגלנד הודיע הבוקר (חמישי) באמצעות סוכנו על סיום דרכו בהפועל חולון. לשחקן הייתה אופציית יציאה בחוזה אותה החליט לממש. ייתכן שאחת הסיבות לעזיבה היא החלפתו של מאמן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות גיא גודס בעוזרו עמית שרף, שכן לרגלנד וגודס היה קשר אישי וחם.
רגלנד היה השחקן המוביל של חולון בשנתיים האחרונות, כשבשנתו הראשונה הוא הוביל אותה לזכייה באליפות המדינה ולפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א. הוא נבחר לחמישיית העונה בליגת האלופות וכן למצטיין הפלייאוף המקומי, אחרי שבמהלכו סיפק משחק ענק של 40 נקודות מול הפועל ירושלים בחצי הגמר.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
"המאסטרו עוזב"
(צילום: עוז מועלם)
העונה הוא נבחר לחמישיית העונה בליגה, אחרי שהעמיד ממוצעים של 17.2 נקודות ו-8.2 אסיסטים ב-31.3 דקות בעונה הסדירה. בפלייאוף העלה את ממוצע הנקודות שלו ל-20.4 והפך לשחקן הראשון מאז אמיר כץ ואנדרו קנדי בשנות ה-90 שמסיים שתי עונות רצופות עם ממוצע גבוה מ-20 נקודות בפלייאוף.
"המאסטרו עוזב", נכתב בהודעת הפרידה של חולוניה. "אנו מבקשים לאחל לג'ו בהצלחה בהמשך דרכו ולהודות לו על שנתיים מלהיבות ומרגשות במהלכן הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות המדינה ולפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א, עם תצוגות כדורסל אישיות בלתי נשכחות שייזכרו לנצח בדפי ההיסטוריה של המועדון".
כזכור, גם כריס ג'ונסון עזב את הסגולים אחרי שלוש שנים. הישראלי הבולט של הקבוצה, שון דאוסון, ממשיך במועדון אחרי שחתם לעונה נוספת.