שתף קטע נבחר

מקורבי תמוז: "טוטו תמיד רצה להישאר בבית"ר"

בבית"ר מקווים שהסכם האימוץ עם 'אלדן' יסייע להשאיר את החלוץ ביחד עם פרננדס. בסביבתו של השחקן זועמים על שלמה שרף, בבית וגן שוקלים הקמת אקדמיה בסגנון אשדוד

מימון יש, עכשיו מחכים לסיכום. בית"ר ירושלים חתמה אתמול על הסכם אימוץ חדש עם חברת 'אלדן', שיכניס לקופת המועדון 2 מיליון שקלים ויסייע, אולי, להשארתם של טוטו תמוז ודריו פרננדס. "אנחנו שמחים לעמוד לצד בית"ר ורואים בספורט חלק בלתי נפרד מפעילות החברה לטובת הקהילה", אמר מומי דהן, מנכ"ל 'אלדן', שסייע לקבוצה בעונה שעברה, אחרי עזיבתו של גומא אגייאר.

 

היו"ר איציק קורנפיין הוסיף כי עבור המועדון, "אלדן היא לא רק נותנת חסות, אלא חלק ממשפחת בית"ר ירושלים" והקבוצה כבר לבשה את החולצות החדשות עם לוגו החברה, כבר ב-2:2 באשדוד. הכסף שייכנס לקופת הקבוצה מעיסקת האימוץ החדשה אגב, מיועד להשארת דריו פרננדס וטוטו תמוז.


"אני רוצה להשאיר את כל מה שקרה מאחור". טוטו תמוז (צילום: יועד כהן)

 

פרננדס ייפגש עם קורנפיין בימים שלישי ורביעי, כשבמועדון מאמינים שהשחקן יעדיף בסופו של דבר להישאר בישראל, למרות ההצעה האטרקיבית מפאוק סלוניקי. המאמן אורי מלמיליאן מעוניין מאוד בפרננדס, כמו גם בתמוז, שכבש את שער השיוויון הדרמטי מול אשדוד בגביע הטוטו. בעקבות ההתקדמות במו"מ עם החלוץ, שוחרר הנבחן הגיאורגי לבאן מילקאדזה.

 

לתמוז הוצע חוזה חדש לשנתיים, עם סעיף יציאה מופחת לחו"ל. זאת אחרי קיץ ארוך בו קיוותה הקבוצה למכור את השחקן לקבוצה באירופה או בישראל. תמוז עצמו עדיין לא השיב להצעה, אך במועדון מקווים שבקרוב יושג סיכום עם נציגי השחקן. אחרי חתימתו של אריאל הרוש אתמול ל-5 שנים, הצטרפותם של תמוז ופרננדס, תסגור למעשה בית"ר את הסגל שלה לעונה הנוכחית.


גם הוא ישאר בסופו של דבר? דריו פרננדס (צילום: אסף שקד)

 

מקורביו של תמוז אמרו ל-ynet: "היה קיץ לא קל מבחינתו, אבל הוא רוצה להשאיר את כל מה שקרה מאחור ולהתמקד בעתיד. יש דיבורים כרגע, אבל אנחנו לא ממהרים לשום מקום. טוטו תמיד רצה להישאר בבית"ר וזה לא סוד".

 

בסביבתו של השחקן, זעמו על פרשנותו של שלמה שרף במהלך המשחק באשדוד, כשזה רמז לגבי משקלו של תמוז: "מה הוא פתאם הפך לפיסיולוג? כולם יודעים טוטו עבד כל הקיץ עם אנשי מקצוע והוא לא הפסיק לרוץ. האימרות של שרף לא רציניות ולא מבוססות על שום ידע מקצועי או אישי. חבל שהוא בחר להתמקד בדברים שאין לו בהם שום מושג".

 

קורנפיין שוחח אתמול עם אנשי אשדוד בנוגע לאקדמיה שהקימה הקבוצה מעיר הנמל. בבית"ר שוקלים לפתח מבנה דומה בבית וגן ועל מנת לקדם את הרעיון, צפוי הסקאוט דוד אמסלם, לבקר במתקנים של מ.ס. אשדוד במהלך השבוע הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טוטו תמוז
צילום: אלי אלגרט
מומלצים