האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מאמלק לשונאי המוניות- מדובר בחאפר שלא שייך לרשימת המוניות המוסדרות בנתב''ג |
Smartaxi |
22.06.23 10:59 |
1 |
לדעתי לא קיים דבר כזה כיום, אמור להיות מכרז... |
lior |
22.06.23 11:00 |
3 |
מכרז נפל פעמיים כבר.הרשות העמידה תנאים בלתי אפשריים. |
Smartaxi |
22.06.23 11:01 |
5 |
לכשמונופול משרד התחבורה יפסק לטובת תחרות, לא יהיו חאפרים כאלו |
Cyber |
22.06.23 11:04 |
15 |
הרבה יותר פשוט מזה. |
איציק'ל וורקי |
22.06.23 11:33 |
33 |
כן שטאזי זה הפיתרון ... |
הטרול |
22.06.23 18:14 |
115 |
וואלה, אתה צודק. |
איציק'ל וורקי |
22.06.23 18:25 |
117 |
אתה מבין כמה אתה חייב שישלטו בך |
הטרול |
22.06.23 18:27 |
118 |
לא רק שאני חייב שישלטו בי |
איציק'ל וורקי |
22.06.23 18:32 |
119 |
כן יש האח הגדול עוד מעט |
הטרול |
22.06.23 18:34 |
120 |
המכרז בוטל |
udi a |
22.06.23 11:01 |
6 |
רק אם יש לו הזמנה, אחרת לא חוקי לאסוף נוסע מזדמן, צריך לצאת שמאלה לתחנה המסודרת, גילוי נאות, השבוע חזרתי וראיתי פקח של הרשות ביציאה מהטרמינל |
מכבי156 |
22.06.23 13:41 |
97 |
אמרתי.. הנהג צריך לשלם 5 ש''ח לסדרן (שאותו מגלגלים לנוסע) והוא נכנס לתור המוניות. |
udi a |
22.06.23 13:51 |
99 |
לא בטוח שזה כל כך פשוט למגר את התופעה |
New day |
22.06.23 11:51 |
37 |
המעלה בנהגי מוניות הלא רשמיים היא חסכון משמעותי בזמן, לא צריך להמתין בתור שקיים בדרך כלל במוניות הרשמיות. |
jack0 |
22.06.23 17:35 |
108 |
מדוייק. |
מהצד השלישי |
22.06.23 11:04 |
14 |
ממש לא מדויק ! |
wolfree |
22.06.23 11:13 |
21 |
גם המוניות התקניות האלו עושים פרצופים על אשראי |
Cyber |
22.06.23 11:17 |
24 |
''..ומסיבה שאין לי מושג מהי ומדוע המשטרה והרשות לא מטפלת בהם..''אולי החפרים משמנים אותם? |
מהצד השלישי |
22.06.23 11:24 |
28 |
עליתי על אחד כזה ורבע שעה קדח לי במוח לעצור את המונה ולעבור למחיר פיקס |
100 קמש |
22.06.23 11:47 |
36 |
ותיירת משוודיה אמורה גם לבדוק לאיזה ארגון הנהג הזה שייך? |
גיבור מקלדת |
22.06.23 11:07 |
16 |
אין מוניות מסודרות בנתבג.. זה בדיוק הבעיה |
ShocKi |
22.06.23 12:10 |
41 |
בחיים לא אבין את נהגי המוניות בנתבג |
udi a |
22.06.23 12:11 |
42 |
1 מ10 לוקח לתל אביב ב100,וקוראים לזה תאונת עבודה😉 |
Smartaxi |
22.06.23 12:50 |
43 |
השאלה איך אפשר להתקיים רק ממונה? |
udi a |
22.06.23 12:54 |
81 |
עבודה בעיר(נסיעות קצרות) ריוחית יותר מנסיעת חוץ על מונה |
Smartaxi |
22.06.23 13:01 |
82 |
העבודה בעיר היא אכן הכי משתלמת. |
udi a |
22.06.23 13:04 |
84 |
אחי עם 30 אלף ברוטו הנהג לוקח 13-14 נטו |
Smartaxi |
22.06.23 13:08 |
86 |
זה מאוד משתנה. |
udi a |
22.06.23 13:11 |
87 |
פגעת בול בנקודה הכי כואבת,שזה ההחזר על הרכב,זה ואיבוד ערך של 20% שנתי. |
Smartaxi |
22.06.23 13:31 |
91 |
לצערי סוכנויות הרכב לא מגלגלות את כל ההנחה לנהג. |
udi a |
22.06.23 13:37 |
95 |
זה רק קצה הקרחון,היבואנים,הרשמיים והמקבילים |
Smartaxi |
22.06.23 13:44 |
98 |
נסעתי לאחרונה מנתב''ג במונית על מונה, הנהג החל לבכות לי שעם מונה הוא לא מרוויח כי חלק גדול הולך לרשויות המס, ריחמתי עליו וויתרתי לו. |
jack0 |
22.06.23 17:41 |
109 |
ומי מגרש את החאפרים ? מדינת עולם שלישי היציאה מה טרמינל נראית כמו שוק בצלאל |
madog |
22.06.23 12:54 |
80 |
משטרת ישראל? |
Smartaxi |
22.06.23 13:01 |
83 |
חאפרים יש בכל מקום, גם בניו יורק וזו לא מדינת עולם שלישי. |
jack0 |
22.06.23 17:43 |
110 |
הגיע הזמן לאובר בארץ |
נוסע2012 |
22.06.23 10:59 |
2 |
נטשה בימים אלה את הארץ לגמרי |
עמוס |
22.06.23 11:04 |
13 |
המדינה הבריחה אותה |
הנוסטלגי |
22.06.23 11:14 |
23 |
שאני טס לחול אני מברר לפני כמה יעלה לי מונית |
עורב מבגדד |
22.06.23 11:01 |
4 |
מה טיפשה? שוודית שלפני דקה נחתה פה! |
גיבור מקלדת |
22.06.23 11:09 |
17 |
טיפשה,ואסביר למה. |
Smartaxi |
22.06.23 11:17 |
25 |
מבין מה אתה אומר בתור נהג מונית... אבל תשמע לי, בתור תייר |
גיבור מקלדת |
22.06.23 11:24 |
29 |
מסכים איתך ב100%,רק שהמינימום שכל תייר צריך לעשות לפני נחיתה בארץ זרה זה פשוט לברר מה מחיר הנסיעה ליעד מהשדה. |
Smartaxi |
22.06.23 11:31 |
31 |
זה לא חובה, זה לא עושה אותה טיפשה, לא כולם בכל העולם נמצאים במוד מגננה מפני עושקים/נוכלים/חוצפנים |
דוש |
22.06.23 11:36 |
34 |
להבדיל ממך, אין לה אובר או בולט להוריד… |
Cyber |
22.06.23 11:11 |
20 |
במקום ששרת הנזק תיסע לבזבז את כספי הציבור למסע שורשים במרוקו, היא צריכה לפתור בקלות את העושק. אתן לגאונת הדור רמז קטן |
עמלץ פלד |
22.06.23 11:02 |
7 |
אני פעם שילמתי 300 שקל |
F18 |
22.06.23 11:02 |
8 |
ברוך הבא לרוטר |
the hawk |
22.06.23 11:42 |
35 |
כאחד שמכיר נהג מונית שעובד בשדה התעופה מבטיח לכם שזה לא נהג מונית מורשה לעבוד בשדה, והגיע הזמן שהשחיתות של המוניות בלוד תיחשף |
מהצד השלישי |
22.06.23 11:03 |
9 |
העונש הראוי לו, לשלול לו את מספר המונית שלו |
אבי_85 |
22.06.23 11:03 |
10 |
כלא. איזה לשלול. הבן אדם רימה. בטח לא שילם מס. אז משפט פלילי , אחרי זה קנס כבד. וכלא |
עמלץ פלד |
22.06.23 11:04 |
12 |
+++👍 |
אבי_85 |
22.06.23 14:50 |
105 |
לשלול את רשיון הנהיגה. נוכל כמו זה ימשיך לגזול גם ללא רשיון למונית |
the hawk |
22.06.23 11:53 |
38 |
לא חושב שיש נוסע אחד (כולל ישראלים) שנוחת בנתב''ג ולא נתקל בציידים החאפרים באולם מקבלי הפנים |
סוף מעשה |
22.06.23 11:03 |
11 |
כי השוטרים בחוץ עסוקים בלמנוע מנהגים לקחת את המשפחה הביתה |
אחד האדם |
22.06.23 12:09 |
40 |
גם לא חאפרים |
דוד |
22.06.23 14:38 |
103 |
איך לפתור את הבעיה |
האחר |
22.06.23 11:09 |
18 |
תכניסו כבר בולט ושלום על ישראל. |
הוצלפ |
22.06.23 11:11 |
19 |
לגמרי |
ArNavon |
22.06.23 11:20 |
27 |
מה עם השר הממונה או שהוא עסוק בפיזור הפגנות ? |
הספרדי הנודע |
22.06.23 11:14 |
22 |
ומה עם נשיאת בית המשפט העליון? ומה עם מיארה? הם עסוקות בצביעת שיער ופדיקור? |
מהצד השלישי |
22.06.23 11:28 |
30 |
לא רוצה להשמע קונספירטור אבל זה נראה שהרשויות עושות הכל כדי לאפשר גניבות כאלו. רכבות שהיו כל הלילה בוטלו |
החלילן |
22.06.23 11:20 |
26 |
יש מצב. |
עמלץ פלד |
22.06.23 11:32 |
32 |
בטיסות האחרונות שלי |
efi-elian |
22.06.23 18:04 |
111 |
תכל'ס, צודק, חנייה ואתה עם האוטו שלך הכי טוב... לא תלוי באף אחד |
אנרגיה |
22.06.23 18:12 |
114 |
לשים בנתבג שילוט - נא לצלם את המונית והנהג לפני הנסיעה |
אחד האדם |
22.06.23 12:07 |
39 |
תיירת נדרשה לשלם לנהג המונית 580 שקל על נסיעה מנתב''ג לת''א |
lior |
22.06.23 10:58 |
44 |
חובה למנף את המקרה להסברת פעילות הצעירים, 99% |
הניצוץ |
22.06.23 11:00 |
45 |
קיים בכל העולם וכן לצערי אפילו בארץ הקודש |
אהל |
22.06.23 11:03 |
46 |
כמו בפקיסטן |
הוינאי |
22.06.23 12:11 |
65 |
הפתרון מצוי בחברות כמו אובר |
שומר מסך |
22.06.23 11:30 |
47 |
+++ |
יהודי ביער |
22.06.23 11:58 |
60 |
לנהגי המוניות זה לובי גדול בליכוד |
vrs |
22.06.23 12:02 |
63 |
ברור שהלובי שלהם הוא בליכוד,מרכז האינטליגנציה העולמי... |
הצדיק הרומני |
22.06.23 12:23 |
68 |
++ |
etayle |
22.06.23 12:13 |
66 |
יש פה בעיה שהיא זהה לבעיה של התחנות פיס |
hershko |
22.06.23 12:19 |
67 |
כל נתב''ג מרושת במצלמות. לגלות את הרכב זה עניין של דקות ספורות. אם רוצים היו עושים מהחוצפן הזה דוגמא תוך שעה |
דוש |
22.06.23 11:33 |
48 |
+1000 |
פודי בן קיפוד |
22.06.23 11:37 |
53 |
בדיוק, צריך לחשוף ולבייש אנשים כאלו |
אל קפונה |
22.06.23 12:32 |
75 |
תודה, וכפול |
פיצה |
22.06.23 11:33 |
49 |
תיירת שילמה אלפי שקלים על נסיעה לאילת? |
GoodSky |
22.06.23 11:34 |
50 |
בכל העולם , אנשים בכירים שמגיעים לביקור דואגים להם להסעה מסודרת ולא נותנים הוראות טלפוניות !!! |
ממש חדש |
22.06.23 11:35 |
51 |
אני לא מבין - האם היא לקחה את המונית מתחנת המוניות הרשמית - או שהיא לקחה חאפר? (למה לא מטפלים בהם?) |
פודי בן קיפוד |
22.06.23 11:37 |
52 |
כל מונית- לצלם !!! |
אחד האדם |
22.06.23 11:39 |
54 |
חובה לפרסם את שמו |
החלילן מהמלין |
22.06.23 11:40 |
55 |
ביקרתי בעבר באחד מאיי יוון, כל מונית 10 יורו לא משנה לאן נוסעים. היה יום אחד שממש עקצו אותי ב30 יורו על נסיעה קצרה ומאז לא חזרתי לשם |
איציק2 |
22.06.23 11:43 |
56 |
עניין המוניות מאוד מסודר, יש שילוט, יש סדרנים |
צבי_ישראל |
22.06.23 11:44 |
57 |
אולי לא טסת בזמן האחרון, בעבר זה היה מאד מסודר. ממש לא היו חאפרים באולם קבלת הפנים |
סטודנט |
22.06.23 11:54 |
59 |
צודק, אני זוכר שהייתה אז מדיניות אפס סבלנות |
צבי_ישראל |
22.06.23 12:08 |
64 |
חילול השם |
אוש |
22.06.23 11:45 |
58 |
צריך פשוט שילוט בכל השפות שלנהגי מוניות זה באשראי בלבד ונהג שמתעקש - שהתייר ילשין עליו לרשויות |
תשבץ |
22.06.23 11:58 |
61 |
שנה עמל על הכנס ואת העיקר לא אמר לה. |
גרפיטי |
22.06.23 12:01 |
62 |
כמה זה אמור לעלות? |
באר שבע |
22.06.23 12:23 |
69 |
100 וקצת |
udi a |
22.06.23 12:30 |
71 |
תודה |
באר שבע |
22.06.23 12:31 |
74 |
לא זה יקר רצח |
פרש טורקי |
22.06.23 12:33 |
77 |
חצי מזה |
udi a |
22.06.23 12:34 |
78 |
סדר גודל של 130-150 ש''ח |
סוף מעשה |
22.06.23 12:31 |
72 |
צריך להרביץ לכזה נהג מושחת |
חרב פיפיות |
22.06.23 12:29 |
70 |
אגב שירותי אמבולנס של מדא |
חרב פיפיות |
22.06.23 12:31 |
73 |
האנשים השנואים עלי אדמות נהגי המוניות החזירים |
פרש טורקי |
22.06.23 12:33 |
76 |
נהגי מוניות בכל העולם הם עם בפני עצמו, ועם די בזוי לצערי |
asafros2 |
22.06.23 12:45 |
79 |
הגיוני אם יש הפגנה בקפלן |
צפוני1 |
22.06.23 13:07 |
85 |
למה אין אפליקציה בינלאומית שנותנת מחיר מקסימום למונית מתחנת מוצא אל תחנת קצה? |
בולפסון |
22.06.23 13:14 |
88 |
רשות שדות התעופה שתתכבד ותשלח תיירים מדומים לתפוס אותם |
המשתנה |
22.06.23 13:15 |
89 |
משרד התחבורה עושה את זה...רק שמעט מדי |
Smartaxi |
22.06.23 13:34 |
94 |
שו משרד התחבורה? |
מגע אש |
22.06.23 14:08 |
101 |
אה ,חבל זה כמו להרים כסף מהרצפה ,אני בטוח שמבצע אחד יעיל של שבוע ועשר שנים אף נהג מונית לא יבקש שקל יותר מהמוסכם. |
המשתנה |
22.06.23 18:08 |
112 |
לא שאכפת אם היא תחזור או לא |
חזיר פיראט |
22.06.23 13:24 |
90 |
לפני שלושה שבועות הגיעו לביקור בארץ |
אורה |
22.06.23 13:32 |
92 |
גנב בן גנב |
יוחאי שכן טוב |
22.06.23 13:32 |
93 |
נהגי מוניות זה גועל נפש גם במלא מדינות אחרות |
jenkins |
22.06.23 13:38 |
96 |
בדיוק כך |
מגע אש |
22.06.23 14:06 |
100 |
עד שיטפלו בבעיה… |
Namaste |
22.06.23 14:18 |
102 |
זה בסדר. מי שיסבול זה מה שנשאר מגברי שוודיה האותנטיים. אני כבר רואה מה היא תטען שם. ''גברים עשקו אותי בישראל''. |
rocsteady |
22.06.23 14:40 |
104 |
חח |
אנרגיה |
23.06.23 01:17 |
122 |
רק אובר |
jointil |
22.06.23 15:22 |
106 |
עקיצה קטנה במונית: |
החלילן |
22.06.23 17:08 |
107 |
שאלה רצינית: חוץ מזה שזה מכוער, למה שזה יהיה אסור? |
Foreteller |
22.06.23 18:10 |
113 |
כי החוק מתייחס לניצול פערי ידע ברמה גבוהה כאל ניצול ועושק. ובצדק. זה כאילו ששאלת למה אסור לרמות. |
החלילן |
22.06.23 19:42 |
121 |
זה לא בדיוק רמאות, ההנחה שצריך להיות פיקסד פרייס לנסיעה היא לא מוכרחת, רגולציה כלכלית, וכולם בעד? מוזר |
Foreteller |
23.06.23 02:07 |
126 |
זה בדיוק רמאות וזה שאתה לא מבין את זה, זה ליקוי וליקוי משמעותי אצלך... |
החלילן |
23.06.23 05:24 |
133 |
לא ביקשתי ממך ציון, אבל אין מה לצפות כנראה. ננסה לעורר את התאים הרדומים: אני מוכר שירות מסויים, ניקיון לבית נניח. מותר לי לגבות כמה שארצה? |
Foreteller |
23.06.23 09:05 |
138 |
לכל מדינה שאתה מגיע תבדוק עם מי אתה נוסע מהשדה תעופה |
tristen |
22.06.23 18:18 |
116 |
מה הבעיה להוסיף מודעת ענק ברורה לפני היציאה מהמכס |
FiReBall |
23.06.23 01:38 |
123 |
לשים שלט גדול: ''חובה לצלם את נהג המונית ואת המונית עם המספר לפני הנסיעה'' |
בשישי_לשישי |
23.06.23 02:56 |
130 |
אני מלונאי |
ראש העיר |
23.06.23 01:48 |
124 |
לא שאני מצדיק את מה שעשה הנהג המושחת |
שלומי2 |
23.06.23 02:55 |
129 |
המדינה צריכה לשים ''תיירים סמויים'' ולפתוח להם את הת&ת על מירמה |
SomeOne2 |
23.06.23 01:56 |
125 |
המקום מכוסה במצלמות, שיזהו אותה ואז את מספר המונית שהיא נכנסה אליה, |
בשישי_לשישי |
23.06.23 02:46 |
127 |
המשטרה לא מתפקדת . עצלנים. זה נראה מקרה קל , אבל הם עצלנים |
עמלץ פלד |
23.06.23 02:50 |
128 |
חבל שאי אפשר לתבוע את השוטר המנפנף אישית, אם היה אפשר היו נותנים שרות של מלון חמישה כוכבים |
בשישי_לשישי |
23.06.23 03:09 |
131 |
בן גוריון מוצף בחאפרים שמתנפלים על כל מי שמגיע מח״ל… |
Isaac |
23.06.23 03:13 |
132 |
מקצוע משחית |
איש י-ם |
23.06.23 05:55 |
134 |
כדי להרוויח מזה הוא צריך לנסוע לאט בצורה חריגה, |
בשישי_לשישי |
24.06.23 10:36 |
140 |
למה אין אכיפה? עוד חוסר משילות |
Zair |
23.06.23 07:09 |
135 |
המשטרה יכולה לאתר אותו בקלות, זה רק ענין של רצון ותקציב. שהחוקרת תמסור עדות מפורטת היכן עלתה על המונית, ואת כל המסלול שעברה איתה |
agolan |
23.06.23 07:12 |
136 |
במקום המחיר האמיתי שהוא 550₪? |
היגיון |
23.06.23 07:59 |
137 |
שני דברים להגיד בנושא |
shlominator |
23.06.23 11:11 |
139 |
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
2691 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כמה קשה למגר את התופעה אם רק היו רוצים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
וקיימים עשרות חאפרים,קבועים,שעומדים ב02,
קבוע.
מוכרים למשטרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
10768 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
לא ראיתי שדה תעופה כל כך מפגר תחבורתית, בסופי שבוע המצב בכלל אבסורדי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.20
1623 הודעות, 41 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
במדינה שפוייה, עם משטרה שדואגת לבטחון האזרחים, היו מפעילים פעם פעמיים בחודש סוכן או סוכנת סמויים שהיו עולים על מונית ותוקעים עד העצם חאפר מהסוג הזה שהיה עושה כזה מעשה.
במציאות כזאת היית רואה שרק מהחשש שמה מדובר בסוכן שכזה שעלה למונית התופעה הייתה נעלמת.
אבל יותר קל לעצור מישהו שלא חוגר חגורת בטיחות כדי למלאת את מיכסת הדוחות, אז למה שהם יעשו את זה.
ועיקר שכחתי.
ביבי אשם
לוין אשם
סמוטריץ אשם
ובעיקר בן גביר
וכמובן ה"מהפכה" המשפטית.
דמוקרטיה....... דמוקרטיה........ דמוקרטיה.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.16
2107 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
בנאדם לא יצטרך לגנוב אם היה קל לחיות פה ...
אבל האנשים שגורמים לזה נמצאים מתחת לרדאר
והכבשים ימשיכו לכאוס על נהג מונית שעקץ תייר
או על איזה אינסטלטור שדפק מחיר ...
ותמשיכו להצביע כמו כבשים לאנשים שדופקים אתכם
ותמשיכו לשלם 90 אחוז מהכסף שלכם למדינה
ותמשיכו לבכות ותמשיכו להצביע לבני השטן (פוליטיקאים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.20
1623 הודעות, 41 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
גם לי יצא לבקר בְּלָלָה לֶנְד, ואכן ראיתי שם מקום שכוווווווולם בו אנשים הגונים.
והאמת, גם אני לא מבין למה בכלל צריך משטרה, (שלא לדבר על צבא).
רק נחליף את הפוליטיקאים והכל כאן יהיה גן עדן.
נוכל לקטוף את כסף מהעצים וממילא לא יהיו גנבים, שלא לדבר על אוייבים.
יש לך את זה בסיסמא יותר קומוניסטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.16
2107 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
קומוניזם זה לתת את הכח לפוליטיקאים מה שאתה עושה בכל פעם שהלכת להצביע בבחירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.20
1623 הודעות, 41 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
אני מאלו שצריכים גם שיצליפו בהם פעם ביום.
אני מקנא בך, איזה איש חופשי אתה.
שלא לדבר על התובנות ה"נאורות" שלך.
לא מצליח להבין איך זה שהקב"ה לא הפך אותך עד היום למנהיג העולם.
האמת היא שאתה מעייף אותי ויש לי דברים יותר חשובים לעשות עכשיו מאשר להחליף איתך שטויות.
אז שיהיה לך המשך יום נפלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.16
2107 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
אני בטוח שאתה צופה הדוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
כל נהג יכול להיות בנתבג אם הוא משלם 5 ש"ח ונכנס לתור.
יש אכיפה בנתבג, אבל היא ממש לא מספיקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.19
1992 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
כשמגיע התור שלו, הנהג חייב לקחת את הנוסע הבא.
או לחילופין הזמנה מאפליקציה ואז זה ללא התור, אבל כן חייבת להיות הזמנה.
העניין בתגובתי הקודמת זה שכל נהג יכול להיכנס לתור בכל רגע. לא צריך להיות חבר בנתבג או משהו בשביל לאסוף נוסעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.23
48 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
בכל שדה תעופה שנחתתי בעולם, היו נהגי מוניות לא רשמיות שחיפשו לקוחות.
גילוי נאות:.
העדפתי לנסוע איתם אחרי שסגרתי על מחיר זול יותר בצורה משמעותית מהמוניות החוקיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
7682 הודעות, 28 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אני בדרך כלל מעדיף את החאפרים גם אם לפעמים מעט יותר יקר, הם גם משתדלים להיות אדיבים ועוזרים עם המזוודות יותר מהנהגים הרשמיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1361 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.07
1234 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.23 בשעה 11:39 בברכה, wolfree
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
10768 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
ודורשים מזומן, לא רוצים להפעיל מונה בסופי שבוע.
שלא נדבר שיש עמדה אחת ובזמני עומס, במיוחד בסופי שבוע כשאין אלטרנטיבה אחרת, תור אינסופי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1361 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
541 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
והייתי אחרי מעל 12 שעות טיסה עם קונקשיין וכל מה שרציתי זה שיפסיק לאכול לי את הראש אז הסכמתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
7810 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
איפה המשטרה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
12082 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
המכרזים לא מצליחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
עומדים שעה בתור בשביל נסיעה של 100 שח לתל אביב
למה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
המחיר לת'א הוא 150-180 מרכז/צפון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
יש לי רישיון מונית וגם עבדתי בזה תקופה.
חלק מהזמן ניסיתי רק בתוך תל אביב, חלק מהזמן ניסיתי גם נסיעות חוץ לכל מקום אפשרי, חלק מהזמן עבדתי גם באילת.
רק ממונה - אי אפשר להתקיים.
לא העזתי לבצע נסיעה בלי מונה ולא העזתי לגנוב אגורה
וזה מה שהכשיל אותי.
פשוט אי אפשר להתקיים רק ממונה.
אני שואל את עצמי - כל הנהגים בישראל מבצעים נסיעות בשחור? אחרת אי אפשר להתקיים.
ועוד הייתי עובד לרוב לילות.. נסיעות תמיד היו והתעריף אף גבוה יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
לגבי השחור- בשנים האחרונות 90 אחוז מהתקבולים במונית הם באשראי,לכן קשה עד בלתי אפשרי לעבוד בשחור (לא תקף לחאפרים כמובן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
הייתה תקופה שבה עבדתי רק תל אביב-רמת גן-גבעתיים. לא לקחתי נסיעות מעבר לזה.
הסתמכתי על גט בלבד.
אבל אפילו עם מחזור של 30K בחודש, זה פשוט לא כיסה את כל הוצאות המונית.
ולכן המסקנה שלי היא שרוב מוחלט של הנהגים לא מפעילים מונה בכל נסיעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
סכום מכובד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
בגלל שזאת הייתה השנה הראשונה שלי של רישיון D, הביטוח היה יקר יותר
בגלל שלא היה לי עבר ביטוחי, הביטוח היה יקר עוד קצת
וזה כשידוע שהבטיח של המונית הוא בכלל גבוה..
מעבר לזה, קניתי ראב 4 חדשה עם החזר חודשי של 3,000 ש"ח.
אני לא אומר שלא הרווחתי.. מעל 10 נטו.
אבל השקעתי בזה 12 שעות עבודה כל יום.
לא שווה.
ומעבר לכל - אני לא בנאדם שיכול להיות תקוע באותו מקום וזאת הסיבה שעזבתי את תל אביב. אני חייב נסיעות חוץ, חייב לראות עוד יישובים, חייב לראות נוף.
ולצערי נסיעות חוץ זה לא משתלם אפילו עוד יותר ולכן עזבתי את התחום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
לפעמים אני רואה מחיר למונית אפילו גבוה יותר מהמחיר לפרטי. משהו הזוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
7682 הודעות, 28 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
8067 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
7682 הודעות, 28 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8426 הודעות, 44 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החרדים כבר עובדים בשיטה הזו.
מי לא זןכר את הנהיגה הפרועה של נהגי מוניות גשר לנתבג הקללות שלהם .
החרדים ברובם הפסיקו לנסןע איתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
32350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.20
2204 הודעות, 11 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1345 הודעות, 20 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מוריד אובר או בולט ורואה מה מחיר הנסיעה מראש
גם בנתב"ג יש מוניות מורשות שאתה מקבל את המחיר בראש
זה שהיא טיפשה לא אומר שכולם ככה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
7810 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
יש שלטי הכוונה מאוד ברורים,בכל השפות,למיקום המוניות המורשות,עם 3-4 נציגים של הרשות עם אפודים זוהרים שרשום עליהם בבירור-פיקוח מוניות.
אפשר לטעות? אולי,
אבל תופעת החאפרים ידועה בכל נמל תעופה בעולם.
לגבי המשטרה?
פעם בשבוע הם מקבלים דו"ח 500₪
שאותו הם משלמים באמצעות הטיפש הבא.
עצוב,אבל אמיתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
7810 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
שמגיע לנמל תעופה בפעם הראשונה, השלט היחיד שמעניין אותך אחרי שאספת מזוודות זה Exit.
ואם זה לא יהיה 500 שקל אלא בית משפט ושלילת רשיון למונית לחודש על כל רמאות והעלמת מס כזאת, התופעה תעלם תוך שבוע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
פעולה פשוטה שחובה לעשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7167 הודעות, 64 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
את הנהג יש לאתר, לקנוס, להעמיד לדין וגם לחלק לנוחתים מידע עם מחירים מומלצים ואזהרה מפני כאלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
10768 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
יש עמדה אחת לתחנת מוניות מחוץ לטרמינל ולפעמים התור שם לוקח שעה+
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
59869 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בסיס נתונים, שרק אליו יוכלו להכנס מוניות מאושרות.
מוניות או תעודות זהות של נהג , שיוכתמו על עושק לא יורשו להיכנס
כמובן ביקורות, וקנסות
כולל שיימינג
לא קשה
די פשוט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.6.23
9 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לנסיעה מת"א לנתב"ג בגלל שמיהרתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
11918 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1361 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ותופסק השחיתות בשדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
61934 הודעות, 186 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
59869 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
61934 הודעות, 186 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
11918 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
1066 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
איך זה יכול להיות שלא מפסיקים את פעילותם? פשוט חרפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
50156 הודעות, 70 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
14001 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
נחתתי ב3 בלילה לפני כמה זמן ועליתי על מונית במפוקח. הנהג עוצר ביציאה מנתבג ומודיע לי שאני צריך לשלם עוד 40 שקל כי זה לא משתלם לו או שהוא מוריד אותי.
פשוט לא לנסוע במוניות מנתבג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.19
7712 הודעות, 37 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
א. אם יש לו רישיון לנהוג במונית - לשלול. אם אין, לכלא על התחזות לנהג בעל רישיון.
ב. לדאוג לכך שישלם לה בחזרה פי 10 פיצויים.
ג. לתת מאסר ארוך על תנאי במידה ויעשה רמיה כזו שוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.15
3348 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.18
629 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.22
338 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
7946 הודעות, 53 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואין רכבות אחרי חצות. המכרז לשירותי רכבות מסודרים כלל תנאים שהסטיחו מראש שיכשל, כאילו לעשות מכרז שלא יוכלו להגיד שלא עשו, אין בעיה לתלות באולם הנוסעים שלטים גדולים בכמה שפות עם המחירים הממוצעים, הדיילות במטוס יחלקו עלות אזהרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
59869 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.09
8756 הודעות, 68 מדרגים, 121 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
כבר לא מונית ולא נעליים.
מוניות מבחינתי זה כמו להשכיר לימוזינה.
לוקח ת'אוטו, חונה בחניון טווח ארוך. שלושה, ארבעה ימים, כמה שצריך, וזה עדיין לא יעלה לי כמו מונית הלוך חזור , לא תלוי באף אחד וגם אין איזה חופר שיאכל לי את הראש בנסיעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4701 הודעות, 33 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
50156 הודעות, 70 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
2691 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המערב הפרוע בנתב"ג ממשיך: תיירת משוודיה שילמה 580 שקלים על נסיעת יום מנתב"ג לתל אביב. ואם זה לא מספיק, הנהג נתן לה קבלה מזויפת עם מספר טלפון לא פעיל. "אחרי מה שעשה לה נהג המונית, למה שהמרצה תחזור לבקר בארץ. היא תספר על מה שקרה לה"
נהג מונית שעובד בנתב"ג עקץ השבוע מרצה בכירה באוניברסיטה בשוודיה שהגיעה לכנס בינלאומי בארץ, וגבה ממנה סכום של 580 שקלים עבור נסיעת יום מנתב"ג לתל אביב. בסוף הנסיעה הוא נתן לה קבלה פיקטיבית ללא פרטיו האישיים.
במשך כשנה עמל פרופסור מיכאל בירנהק על ארגון הכנס בארץ, אליו הגיעו מעל 30 חוקרים ומרצים בכירים מרחבי העולם, המתמחים בנושא הקניין הרוחני. "לקראת הכנס שלחנו למשתתפים שמגיעים מחו"ל טיפים שונים הנוגעים לביקורם בארץ, כולל התייחסות לנהגי המוניות בנתב"ג", שיחזר פרופ' בירנהק. " כתבנו מאיפה כדאי להם לקחת מונית ולבדוק שיש רכבת שפעילה לתל אביב. כתבנו גם שאם הם מגיעים בשבת או בלילה לא להתייחס לנהגי מוניות שיפנו אליהם ביציאה מנתב"ג, כי מדובר בחאפרים אלא לפנות שמאלה שם יש מוניות מוסדרות".
המרצה הבכירה משוודיה נחתה בארץ ביום שני ופעלה לפי ההוראות של פרופ' בירנהק, אלא שאחד הנהגים רדף אחריה לכיוון היציאה שמאלה והציע לה לנסוע עימו לתל אביב. במהלך הנסיעה הציעה המרצה לנהג המונית לשלם בכרטיס אשראי אבל הוא התעקש על מזומן ועצר לה בכספומט ליד פיצוציה בתל אביב ושם היא משכה כסף ומסרה לידיו 580 שקל וקיבלה לידיה את הקבלה המאולתרת.
"כשהמרצה סיפרה לי על מה שקרה היא דיברה בנימוס, בעדינות אבל הרגישה אי נוחות, אי נעימות ממה שעשה לה נהג המונית. אם הוא עשה את זה לאורחת שלנו הוא עשה את זה לעוד הרבה תיירים וזה מה שעצוב", אמר בכאב פרופ' בירנהק, "רשות שדות התעופה ומשרד התחבורה צריכים לטפל בתופעה הזו ולהעמיד לדין נהגים שמפקיעים מחירים ועושים לנו שם רע בעולם.
"אחרי מה שעשה לה נהג המונית, למה שהמרצה הבכירה תחזור לבקר בארץ. היא תחזור לשוודיה ותספר על הכנס המוצלח שארגנו ושבו השתתפה אבל תספר גם על החוויה הלא נעימה שגרם לה אותו נהג מונית", אמר פרופסור בירנהק. "לצערי הנהגים בנתב"ג חוגגים ומי שמשלם את המחיר אלה התיירים ולעולם לא יחזרו לפה יותר. נהג מונית כזה הוא נזק לתיירות הנכנסת לישראל, צריך לשלול את רישיון הנהיגה שלו".
פרופ' בירנהק שיגר אימייל לרשות שדות התעופה והתלונן על העוקץ שביצע נהג המונית כשהוא מצרף את הקבלה שתן למרצה. "התקשרתי למספר שכתב הנהג בקבלה בכתב ידו אבל הוא לא עונה. רציתי לקבל ממנו הסברים ושיחזיר את הכסף שגנב מהמרצה. אני מקווה שהרשויות במדינה ידאגו לטפל בפרשה הזו, יאתרו את הנהג ויעמידו אותו לדין. בגלל נהגים כאלה התיירים לא יחזרו לארץ".
כבר תקופה ארוכה שלא מצליחים להתמודד עם בעיית נהגי המוניות שמפקיעים מחירים בנתב"ג. כך למשל, תיירת שילמה אלפי שקלים על נסיעה לאילת ותיירים מברצלונה שילמו מאות שקלים על נסיעה לתל אביב. במשרד התחבורה מנסים לצאת למכרז מסודר במהלכו תבחר חברה שתפעל בנמל התעופה במחירים מפוקחים, אך זה לא קרה עדיין. ובינתיים, נהגי המוניות חוגגים, מפקיעים מחירים, מסרבים להפעיל מונה ואף מבטלים נסיעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23720 הודעות, 248 מדרגים, 496 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
2926 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.18
2107 הודעות, 15 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.9.21
48 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
הדרך היחידה לשבור את המנופול הרצחני של נהגי המוניות בארץ. שירות 0, מחירים בשמיים, ביטולי נסיעה, אי ציות לחוק (הפעלת מונה). גם במחיר שהמדינה תפדה את המניה של בעלי המוניות, כי הראייה צריכה להיות ארוכת טווח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.23
1389 הודעות, 13 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
10710 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
זה לא יקרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.18
4811 הודעות, 33 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
18535 הודעות, 92 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.18
2278 הודעות, 8 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
יש שם אנשים ששילמו 300 אלף שקל בשביל "הרישיון" לעסוק במוניות/הימורים.
ופה הבעיה.
רק אם תפצה את נהגי המוניות תקבל פה שוק פתוח של הסעות.
בכל מקום שהייתי בעולם ולדוגמא פיליפינים: אתה עושה בגוגל מפות חיפוש לאן להגיע ומתוך הגוגל מפות נפתחת לך האופציה של מוניות ששם יש כמה חברות שמחוברות לאפליקציות שלהם שתוך 2 שניות אתה ראית כבר תמחירים והזמנת הסעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7167 הודעות, 64 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3389 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
3817 הודעות, 15 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
לא מספיק שהמדינה שלנו מהיקרות בעולם עוד באים ועושקים תיירים איך שהם נוחתים בארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
5069 הודעות, 32 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.08
59182 הודעות, 367 מדרגים, 728 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
סליחה, אבל היא מטומטמת.
כל אדם שמגיע לכל יעד בחו"ל, אמור לדעת מהם מחירי הנסיעה פחות או יותר.
הנהג חלאה-והיא מטומטמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.09
34550 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
בנושא המוניות בנתב"ג , חלק מחוסר המנהיגות שיש.
צריך לטפל בזה בלי תירוצים,עם עונשים חמורים!! שיוציאו להם את החשק לרמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3389 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
אם מהרשמית אז היו לה את פרטי הנהג, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
50156 הודעות, 70 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.15
6545 הודעות, 118 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1788 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.14
6954 הודעות, 95 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
לא רק זה כל מונית שמעלה נוסעים מעביר דרך הסדרן את הפרטים המלאים שלו לידי הנוסע.
התעריפים קבועים.
בקיצור רק חסר שכל הולך עם נהג ''מזמין'' - כך בכל העולם.
מי יעשה דבר כזה בקולומביה או מקסיקו ?
למה שפה יהיה אחרת ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
7230 הודעות, 88 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
היום הם נצמדים אליך ומנסים לשכנע בכל הכוח. צריך להעיף אותם משם.
כנ"ל בחזרה מטאבה לישראל, השתלטות של נהגים מרהט ש"מכריחים" להשתמש בשירותיהם ומהלכים אימה על נהגי המוניות הלגיטימיים האילתים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.14
6954 הודעות, 95 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
היו סדרנים שתפקידם היה מחד לדאוג שלא יהיה ''דייגים'' ומאידך להכווין את הנסועים.
מבין שתמה התקופה הזו...אולי בגלל הקורונה ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.23
217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
וביזוי ארץ הקודש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
91424 הודעות, 364 מדרגים, 661 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
31925 הודעות, 233 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.12
631 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
תלוי בפקקים ובמיקום בתל אביב, אבל 100-150 זה לפי מונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.12
631 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
הגיוני שלבאר שבע יקח 600 שח?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
27270 הודעות, 173 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
31967 הודעות, 110 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מונה קל מאוד לחישוב
מנתבג לבאר שבע בתנאים של עכשיו, אמור לעלות כ- 350 ש"ח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
1066 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
999 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
999 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
גובים מחיר לא הגיוני מקשישים ואנשים על פינוי של רבע שעה
צריך להקים מחאה בעניין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
27270 הודעות, 173 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
עבריינים בכביש מתנהגים כמו בהמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.07
13240 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.02
4628 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
😁😁😁😁
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3397 הודעות, 95 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
5842 הודעות, 27 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4463 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
4895 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
בכל שדה תעופה נורמלי יש פטרול משטרתי.
אצלנו? נאדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
5842 הודעות, 27 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
323 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל זה התנהגות חזירית (אני מבין בזה) ובזיונית של הנהג והוא בושה למדינת ישראל והלוואי והוא יקרא את התגובות עליו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
4282 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זוג אמריקאים יהודים, ציונים נלהבים. עלו על מונית שירות, שלא היה בה מזגן, זה היה אחד מאותם ימים חמים של יוני, ובדרך לירושלים במחלף חמד, הרכב שבק חיים, הם נאלצו ללכת על הכביש עם המזוודות, לא היה להם טלפון פעיל למזלם הגיע מונית שלקחה אותם ליעדם.
האישה פחדה לקחת מונית רגילה ולכן לקחו מונית שירות.
למה אין פיקוח והתנהלות נאותה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3892 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.17
1052 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני נוסע רק באובר או בולט כי אני יודע את המחיר מראש, וגם אם הנהג יעשה שטויות, אז אשים לו רייטינג נמוך. כל זה בלי חשש מנהג מונית חזירי שידפוק לי מחיר מהשמיים על 5 דקות נסיעה בעיר. בארץ הבעיה זה מונופול חזירי של המוניות שאפילו לא מסתירים את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
4895 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
ואף אחד לא נמנע מלבקר במדינה רק כי עקצו אותו. מחכימים וממשיכים הלאה. הרי הסבירו לה לא לתפוס חאפרים אז מה חשבה הכבשה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.6.23
5 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה זה כל-כך קשה לרשום מחירון ולתלות אותו באיזור המוניות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
20461 הודעות, 81 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"ולכן צריך לעשות לבנים.." כל מני דברים שהיא כמובן תפטור את בניה מהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4701 הודעות, 33 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1508 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איזה כייף בחול עם אובר. מזמנים נוסעים והתשלום נעשה אוטומטית בסיום הנסיעה.
לא רוצה להכליל ולפגוע באנשים ישרים. אבל נהגי המוניות הרוויחו את התדמית הנכלולית שיש להם. הרוב מעלימי מיסים ורמאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
7946 הודעות, 53 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
השבוע באחד הימים עליתי על מונית בעיר אחת, כתובת היעד היתה בעיר סמוכה, מרגע שעליתי למונית הנהג לא הפסיק לדבר ובקול רם ולא דיאלוג אלא מונולוג שאני לא מספיק ולא יכול לשאול שאלה, הוא גם שיבח את עצמו, איך באיזה צומת שני נסעים נסעו על אופנים חשמליות באדום, הוא עצר, נזף בהם ונתן סטירה לאחד מהם ונתן לו את הטל. שלו ואמר תתן לאבא שלך את הטלפון. האבא צילצל הוא סיפר לו מה קרה ושבעצם נתן חינוך לבן שלו והציל את חייו והאבא הודה לו שנתן סטירה לבן. כשהוא אמר ביזה צומת זה קרה, הוא שאל, אתה מהוד השרון? מכיר את הצומת? עניתי כן והוא חייך לרגע. זה הפעם היחידה שהוא נתן לי להשחיל מילה במונולוג.
ואז שמתי לב שהוא לא נוסע נכון, הוא נסע יותר מידי מערבה ואז הסתובב ופנה מזרחה ואז הערתי לו. הוא קיווה שאהיה שקוע בסיפורים שלו ולא אשים לב. שאני לא מסוגל לפצל קשב. אז הוא אמר, כן, זה קורה בתוכנת הנווט, אני אחליף לוויז ואז הגענו לצומת שצריך לפנות ימינה ו 5 דקות אנחנו ביעד. ראיתי שהוא מתכוון להמשיך ישר, הערתי לו, הוא ענה ב"תמהון" אבל זה הוויז והראה לי איזה מסלול פסיכי בוויז שלו עם כמה פניות ימינה ושמאלה שעובר את היעד ואז חוזר, טיול שנתי ממש, אמרתי לו, כאן פונים ימינה ו 5 דקות אנחנו ביעד, רק אז הוא הבין שאני מכיר בדיוק את הדרך הכי קצרה ליעד ועליתי על תרגיל הסיבובים שלו. אמרתי, אני פותח את הוויז שלי, הוא אמר קצת לחוץ, אין צורך, זה אותו הוויז ובכל מקרה כבר 5 דקות אנחנו שם ונסע בדרך הכי קצרה.
זה מסלול שאני עושה במונית פעם בחודש וזה תמיד עולה 40 ש"ח, הנסיעה הזאת עלתה 60 ש"ח ואם לא הייתי שם קץ לתרגיל היתה מגיע גם ל 80 ש"ח. אני לא אתלונן, אין לי כח לזה, אני מותש לחלוטין מכל העקיצות הקטנות של בעלי מלאכה ( לא כולם, היו כמה בעלי מלאכה ממש ישרים בביתי) ומוכרים בחנויות. מה יהיה הסוף?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21718 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
7946 הודעות, 53 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21718 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
7946 הודעות, 53 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21718 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.07
13162 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זאת לא תופעה ששייכת רק לישראל בכל מדינה שהגעתי עשיתי גוגל קצר שמסביר לך איפה עומדים החאפרים ואיפה עומדים המוניות שתשלם סכום סביר לחלוטין.
כן צריך לטפל בחזיר הזה ובאופן כזה שהוא יתן הנחות מראש אבל גם מארגן הכנס יכל לעשות פעולה פשוטה ולהודיע לבאי הכנס איך כדאי להגיע לכנס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.09
7592 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מונית לתל אביב - כ-130 שקל. מונית לירושלים - כ-150 שקל. מונית לחיפה - 230 שקל. דרשו ממכם סכום מופרז - חייגו לטלפון ### ומסרו את מספר המונית.
אנא צלמו מודעה זו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2973 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
* ברגע שזה יהפוך לנורמה, הנהג לא יכול 'להתנגד' כי אז הוא מצהיר שהוא נוכל.
* במקרה תרמית יהיה קל לאתר אותו.
* הנהגים גם יקפידו על לבוש כי מצלמים אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
293 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
והפכתי כבר לאנטישמי מהסיפורים ששמעתי
צר לי על העם הנחות שאנחנו
מקרה כזה היה קורה פעם ביום לפני הקורונה.
אני לא יודע מה קורה עכשיו .
אספר לכם סיפור קצר שאני זוכר כשיא החוצפה.
תייר הודי לקח מונית והנהג ביקש 380 שח
)במקום 140) הנהג החזיר לנוסע 20 אגורות ואמר לו שזה 20 שח
וזה התברר רק כאשר אותו הודי קנה בוקר מרקט ושילם באותם 20 שח שקיבל מנהל מונית... תחשבו על כמה מבוכה. אותו תייר אמר לי שהוא מבין למה שונאים יהודים בעולם. מה יכולתי להגיד לו... שלא כולם כך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.14
8738 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
אבל רגע בהודו הם ממש צדיקים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1800 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2973 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לשלול לנהג את הרשיון למונית לצמיתות
ולנוסעת לתת כפיצוי את שווי המונית לאחר מכירתה (הנהג כבר לא יצטרך מונית).
אחרי שני מקרים כאלה, הנהגים יפחדו לקחת טיפ שגבוה מ-10%.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
59869 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2973 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
הגשת תלונה,
כל שוטר בשרשרת חותם על מה שעשה ולמי בשרשרת העביר,
שוטר שמכריז על סגירת תיק חייב להיות מזוהה וחשוף לתביעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
11955 הודעות, 57 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נורא ואיום. זו הבושה האמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
30485 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא סתם יש לנהגי המוניות שם של גנבים אנשים לא ישרים מושחתים ועוד.
נסיעה במונית הנהג חייב ללהפעיל מונה כדי להרוויח יותר הוא נוסע לאט ומאריך את הדרך.
המונה קשור לגלגלים ולזמן.
לא כל הנהגי המוניות גנבים ומושחתים יש בינהם גם ישרים, אבל אלו מוציאים שם רע לכולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2973 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
היו לי תקופות ארוכות שנסעתי נסיעה קבועה במונית,
תמיד הייתי מציע לנהג את המחיר שיוצא בדרך כלל במונה בנסיעה נורמלית
(לא הייתי צריך קבלה כך שבפועל הנהג מרוויח יותר)
היו כאלה שהעדיפו מונה,
והיו כאלה שניסו למקסם את המונה ע"י נסיעה איטית, לא עזר להם, רק בזבזו יותר זמן להם ולי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7256 הודעות, 22 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.10
2617 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כולל הכספומט שעצרה לידו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.16
5069 הודעות, 20 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם המחירים כאן אפילו קשה לרמות תיירים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
1501 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1. גם בחול נהגי מוניות עוקצים תיירים - אנחנו לא מיוחדים
2. בנתב״ג הקימו תחנה מפוקחת של מוניות עם סדרן שנותן לך את פרטיו של הנהג ואומר לך גם את המחיר ליעד. אבל, לצערי נהגי מוניות רבים עוקפים את חבריהם במקום לקבל נסיעה מהסדרן ופשוט גונבים לקוחות בצורה לא מפוקחת. בצורה הזו יכולים לעקוף את הפיקוח ולתמחר איך שבר להם. מניח שכאן התיירת נפלה.
נתב״ג צריכה לאכוף את הנושא ולתפוס נהגים שעוקפים את התור והפיקוח ולהתחיל לקנוס.
לא נעים לצאת מאולם הנחיתות וישר קופצים עליך ומציעים טקסי באופן חשוד כאילו מנסים למכור סמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד