העונה הבאה כבר בפתח והיום (רביעי) נערכה הגרלת הסיבוב השני של הקונפרנס-ליג בו השתתפו מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים, סגנית האלופה הפועל באר-שבע ומכבי ת"א שסיימה את העונה החולפת במקום השלישי.
בית"ר ירושלים לא מדורגת וההגרלה שלה הייתה הקשה ביותר והיא קיבלה את פאוק סלוניקי, שסיימה בעונה החולפת במקום הרביעי בליגה היוונית והגיעה לגמר הגביע בו הפסידה לאא"ק אתונה. את הקבוצה מאמן רזבאן לוצ'סקו הרומני. בעונה שעברה היא הודחה מהקונפרנס-ליג בשלב המוקדמצץ
1 צפייה בגלריה
ניקולאסקו חוגג
ניקולאסקו חוגג
שחקני בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א תשחק מול פטרוקאב הינצ'סטי, סגנית אלופת מולדובה. המגרש שלה יכול להכיל 1,200 צופים בלבד. היא מעולם לא הגיעה לשלב בתים אירופי אבל בעונה שעברה העפילה לסיבוב המוקדמות השלישי. היא זכתה בגביע המולדבי ב-2019/2020.
הפועל באר-שבע תפגוש את המנצחת בין פוניבז' (ליטא) למילאסמי אורחיי (מולדובה). פוניבז' מובילה כרגע את הליגה הליטאית שנמצאת בעיצומה, בעונה שעברה סיימה במקום השלישי. מילאסמי אורחיי סיימה במקום הרביעי בליגה המקומית, היא נמצאת בבעלותה של המיליארדר יליד ישראל אילן שור.
המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני ייערך ב-27 ביולי, הגומלין ייערך ב-3 באוגוסט. מכבי ת"א והפועל באר-שבע ייארחו את הגומלין, בית"ר תארח את המשחק הראשון כי היא לא מדורגת.
פורסם לראשונה: 11:01, 21.06.23