האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אני מסופק |
ווינסטון |
21.06.23 11:01 |
1 |
מילים מילים ...בוא ניראה את הקואלציה בראשות ביבי המתקפל הסדרתי גם עושה.... |
דמו |
21.06.23 18:32 |
93 |
מקוה שהקישור הזה יעבוד |
הדבר תלוי בי |
21.06.23 11:01 |
2 |
שיעשו משאל עם |
עורב אפור |
21.06.23 11:03 |
3 |
היה משאל עם ב1.11 |
יריחו3 |
21.06.23 11:05 |
5 |
זה לא היה משאל עם על הרפורמה המשפטית |
עורב אפור |
21.06.23 11:08 |
11 |
נראה לי שנצטרך לחכות למשאל עם הבא |
אביבי |
21.06.23 11:25 |
34 |
העולם שטוח, העולם שטוח, העולם שטוח…. מה לעשות נשאר עגול |
אלף כרמל |
21.06.23 11:29 |
39 |
״זה לא היה משאל עם על הרפורמה המשפטית״ |
Leibniz |
21.06.23 11:38 |
47 |
שינוי חוקתי זה חוקי יסוד |
חמש חמש |
21.06.23 11:55 |
57 |
זה לא שינוי חוקתי, שינוי חוקתי לדוגמא הוא מה שאהרן ברק עשה |
סקוטי |
21.06.23 12:05 |
58 |
הלוואי והיה משאל עם על הגירוש |
עורב אפור |
21.06.23 11:09 |
12 |
היה משאל עם אחרי הגירוש, המפלגות התומכות קיבלו רוב גדול, הליכוד 14 מנדטים |
חבקוק |
21.06.23 12:25 |
63 |
מסתבר שגם מה שהעם רוצה ו/או חושב שקובע הוא לא מקבל |
Cat Catul |
21.06.23 11:13 |
14 |
על אוסלו ועל הגירוש מגוש קטיף היה צריך להיות משאל עם. לדעתי (דעתי אז וגם היום) נראה לי שגם לדעתך, לא ? |
כינרת |
21.06.23 11:20 |
24 |
בול |
עייף מהתשקורת |
21.06.23 16:45 |
66 |
משאל העם ב 1.11 היה על הרבה דברים, שינוי שיטת משטר לא היה אחד מיהם! |
אמבידקסטרי צ |
21.06.23 17:05 |
77 |
גם אם תחזור על השקר הזה 100 פעם ביום הוא לא יהפך לאמת |
jp84 |
21.06.23 17:27 |
79 |
אם כך, כיצד אתה מציע לקרוא לקבוצת השינויים אשר אם יעברו יישאר כאן גוף שלטוני ריכוזי כל יכול וללא מגבלות? |
אמבידקסטרי צ |
21.06.23 17:32 |
81 |
שינוי שיטת המשטר לדמוקרטי(סוף סוף) בו רצון רוב העם בהתאם לתוצאות הבחירות קובע |
jp84 |
21.06.23 18:04 |
87 |
תוצאות הבחירות אכן תנאי מרכזי בדמוקרטיה, אך בוודאי לא יחידי! |
אמבידקסטרי צ |
21.06.23 18:37 |
98 |
''גוף שלטוני ריכוזי כל יכול וללא מגבלות'', זה המצב היום במדינה מאז ההפיכה המשטרית של אהרון ברק שהעביר את השלטון מהעם לבג''ץ הכל יכול |
הגיון_בריא |
21.06.23 18:28 |
89 |
אם כך, תוכל לציין מגבלות שיחולו על השלטון אם הרפורמה תעבור כפי שהוצעה? (וכפי שרבים עדיין מנסים לקדם) |
אמבידקסטרי צ |
21.06.23 18:55 |
99 |
רוצים להחליף עוול אחד בעוול אחר. כן לרפורמה לא להפיכה |
איזי מהחונטה |
21.06.23 11:05 |
9 |
ברור |
עורב אפור |
21.06.23 11:10 |
13 |
ומה ההבל? מהותי או צורני? |
אלף כרמל |
21.06.23 11:30 |
40 |
לגמרי מהותי |
איזי מהחונטה |
21.06.23 11:32 |
42 |
אין פה שום מהפכה ושום שינוי משטרי ( שאגב גם במקרים אלה החוק לא מחייב משאל עם) |
ירון מהשרון |
21.06.23 11:15 |
17 |
לא צריך רפורמה ״קלילה״. צריך רפורמה יסודית ועמוקה. בכל הערכאות. הרפורמה לא צריכה להיות פוליטית. |
איזי מהחונטה |
21.06.23 11:16 |
18 |
למרבה הצער זה לא אפשרי בעיקר בגלל המחאה על פייק דיקטטורה |
ירון מהשרון |
21.06.23 11:50 |
54 |
לפני שמדברים על רפורמה מכל סוג, קודם יש לבטל את הרפורמה של ברק שהיתה באמת הפיכה משטרית. |
הגיון_בריא |
21.06.23 18:35 |
95 |
רבין עשה משאל עם על אוסלו? שרון עשה משאל עם על ההתנתקות? |
לוחם_ישראל |
21.06.23 11:19 |
23 |
אני נגד שניהם |
עורב אפור |
21.06.23 11:21 |
27 |
למה? |
לב טוב |
21.06.23 11:22 |
28 |
כמה פעמים אני יכול לענות על אותו הטיעון? |
עורב אפור |
21.06.23 11:23 |
31 |
כמו באוסלו? |
גולני12 |
21.06.23 11:40 |
48 |
אז קודם כל נגנוז את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ואת כל הפסיקות הקובעות שבג''ץ יכול לבטל חוקים ואף חוקי יסוד וגם נבטל את פסיקת בג''ץ שקבעה |
עבד לעם קדוש |
21.06.23 11:45 |
51 |
למה לעשות משאל עם? שלפיד מסר את הים ללבנון היה משאל עם? אפילו הצבעה בכנסת לא הייתה |
ארבע אותיות |
21.06.23 12:23 |
61 |
והסכמי אוסלויים והתנתקויות כן? |
אוגי |
21.06.23 16:57 |
76 |
אחרי שלפיד יחזיר את השטח שנתן באופן לא חוקי לאויב |
itsJustAnick |
21.06.23 17:31 |
80 |
או הו כמה עשיתם עם הרוב המקרי הגנוב של ה 61 לפני שנה או באוסלו, חצופים |
Isrtv |
21.06.23 17:37 |
84 |
מי זה אתם? אני הייתי נגד אוסלו |
עורב אפור |
21.06.23 17:45 |
86 |
אתה צודק |
Foreteller |
21.06.23 18:32 |
92 |
כמו שעשו על מסירת שטחים לחיזבאללה, שבירת בתים של מצביעי האופוזיציה על ידי הצבא וביטול זכות הקניין והתנועה שלהם, ואוסלו |
Foreteller |
21.06.23 18:32 |
91 |
שסתום לשחרור לחץ או אמיתי? בקרוב נדע |
איזי מהחונטה |
21.06.23 11:03 |
4 |
מן הסתם הוא עובד עלינו. סיסמאות לא עולות כסף. אולי אם יזרקו אותו מבית הכנסת אז הוא יתחיל להבין שצריך גם לעשות |
itsJustAnick |
21.06.23 17:33 |
82 |
יש מצב שסמוטריץ קצת יצא מאיפוס |
חמוץ מתוק |
21.06.23 11:05 |
6 |
אזימוט 291 מוכיח שלפעמים הקואליציה יכולה להחליט גם בלי להתחשב |
המצליף מבגדד |
21.06.23 11:18 |
21 |
למה רק בממשלות הימין שומעים על זכות המיעוט? לא צריך לענות |
אלף כרמל |
21.06.23 11:31 |
41 |
למישהו הזה קוראים בנט, למי ששכח |
עבד לעם קדוש |
21.06.23 11:45 |
52 |
נגיד: חוק ההתנתקות, לגרש מתנגדי משטר על ידי הצבא, זה לא צריך להתחשב באופוזיציה, אז אתה תקבל צבא בגוש דן שובר בתים? |
Foreteller |
21.06.23 18:34 |
94 |
תתחילו לפעול ולהתעלם מכל אווירת הפחד שהשמאל מנסה לייצר . |
פלומה |
21.06.23 11:05 |
7 |
יכולנו היום כבר להיות אחרי הכל. ביבי מותח ומותח את הרפורמה בסוף נגיע לסוף הקדנציה עם הפגנות והפחדות ושטיפת מח של התקשורת |
itsJustAnick |
21.06.23 17:36 |
83 |
סמוטריץ לא יותר אינטלגנט מהבהמות אותם הצעיד בעברו, המכשול זה לא האופוזיציה אלה נתניהו הליכוד ושס. |
סתיו צפוני |
21.06.23 11:05 |
8 |
כן, ברור. רק נתניהו יאפשר. |
סתם עוד אחד |
21.06.23 11:06 |
10 |
הוא רק שכח לעדכן את ביבי הליצן המשיחי הזה |
יהיה_טוב |
21.06.23 11:13 |
15 |
יש אחד שקובעו זה רופסיהו |
Liron |
21.06.23 11:14 |
16 |
מעט מידי מאוחר מידי |
סתם אחת |
21.06.23 11:17 |
19 |
אחרי שריסק את הכלכלה, הוא מעוניין לרסק גם את החברה, את הביטחון ובכלל את המדינה |
הקוריאני |
21.06.23 11:17 |
20 |
סמוטריץ מתגלה כשר אוצר טוב. כמו שהיה שר תחבורה מעולה |
מה אומר_ |
21.06.23 11:24 |
33 |
הוא חלק מחבורת הנפולת שעסוקה בהרס הכלכלה. קידום ההפיכה הוא אקט לריסוק הכלכלה, החברה והמדינה |
הקוריאני |
21.06.23 11:35 |
45 |
על המספרים לא נתווכח לא יודע איך אתה קורא. נראה עוד חצי שנה- שנה |
מה אומר_ |
21.06.23 11:42 |
50 |
בקצב של ממשלת הפלילים לא ישאר הרבה מה לבדוק בעוד שנה |
הקוריאני |
21.06.23 13:36 |
65 |
שום דבר לא יתרסק! נסיונות לרסק ראינו וכנראה גם נראה בהמשך עוד מהשמאל |
itsJustAnick |
21.06.23 17:38 |
85 |
היחידים שמרסקים לחלוטין את הכלכלה ואת עתיד המדינה הם הנתינים הביביסטים וחבורת הנפולת שלהם בכנסת |
הקוריאני |
21.06.23 18:36 |
97 |
ברור ברור! הימין קרא לסרבנות, להוציא מפה את הכסף והסית את העולם נגדנו. השמאל מגוחך הזוי ומסוכן! |
itsJustAnick |
21.06.23 19:14 |
100 |
די, לא נמאס לכם להרוס את המדינה? |
האחר |
21.06.23 11:19 |
22 |
סמוטריץ' במהות שלו הוא עבד נרצע |
במבה |
21.06.23 11:20 |
25 |
אף אחד באופוזיציה, לא היה מעסיק, את מר סמוטריץ. .. |
חד כתער |
21.06.23 11:21 |
26 |
הכישור היחיד שלו זה לעוות דוחות של ארגונים פיננסים שמבקרים את הצעדים האנטי כלכלה שלו. ולקוות שאף אחד לא שם לב. גם בזה הוא נכשל |
יהיה_טוב |
21.06.23 11:22 |
30 |
לא. פשוט לא נכון |
מה אומר_ |
21.06.23 11:29 |
38 |
כיף להיות בהכחשה? היום עוד פנינה ממנו, צריך להפסיק להתייחס לשער הדולר. המשיח יסדר הכל |
יהיה_טוב |
21.06.23 16:56 |
73 |
נראה שסמוטריץ לומד מבנגביר את הדברים הפחות טובים. כדאי שיהיה מחובר יותר למציאות ופחות יתרברב ללא בסיס. |
איל השרון |
21.06.23 11:22 |
29 |
אולי תתחילו להילחם בטרור!!! |
etayle |
21.06.23 11:23 |
32 |
''לעבוד אצל האופוזיציה'' ממשלה שאמורה לעבוד למען האזרחים ומרמה את כולנו |
אקסאחד |
21.06.23 11:25 |
35 |
מתי תתחילו לעבוד אצל ולמען האזרחים במדינה ? |
עדי |
21.06.23 11:26 |
36 |
שיספר מתי הוא עבד לטובת המשרד המדינה והעם שגר כאן |
רוניר |
21.06.23 11:28 |
37 |
כל עוד אין תוצאות, אל תדברו! |
המבצע |
21.06.23 11:34 |
43 |
כן כן... |
Digital |
21.06.23 11:35 |
44 |
זו התוצאה שהנאשם מינה מושחת להיות שר האוצר, שעוסק בעיקר בשחיתות שפוגעת ביוקר המחיה ובכלכלה |
אקטואלי |
21.06.23 11:35 |
46 |
ועדה |
שומר העם |
21.06.23 11:41 |
49 |
++++ כל מילה |
אמא אווזה |
21.06.23 12:22 |
60 |
מנותקים אלה שחבל על הזמן. כל המדינה פה בוערת, יקר, והם חושבים שרפורמה תעזור בממשהו חחח |
קרלוס |
21.06.23 11:46 |
53 |
אדוני השר, מתי תשימו קץ לטרור ולשפיכות הדמים❓️ ולהבדיל ליוקר המחיה❓️ |
ביריון |
21.06.23 11:51 |
55 |
הצחקת את הגרנדמיידר שלו |
אמא אווזה |
21.06.23 12:23 |
62 |
כל אחד מה שמציק לו... האזרח - יוקר המחייה והבטחון. העבריינים והמושחתים - הרס שלטו החוק והמשפט |
יגאל פת-אל |
21.06.23 16:52 |
70 |
הנה אחד שמבין מה הולך פה |
ביריון |
21.06.23 16:55 |
72 |
ח ח ח. מתחיל לפחד, |
rccool |
21.06.23 11:54 |
56 |
קדימה לעבודה |
ססטאולי |
21.06.23 12:17 |
59 |
בכיין על מלא |
FAO |
21.06.23 12:25 |
64 |
כמדומני, היה סקר אתמול בין עורכי דין מכל קצוות הקשת וגם רק 56 מנדטים שהצביעו נגד האופוזיציה |
יגאל פת-אל |
21.06.23 16:52 |
67 |
למד מנתניהו לחרטט |
joe |
21.06.23 16:52 |
68 |
ברוך אומר ועושה |
מזל דלי |
21.06.23 16:52 |
69 |
אלוף בלהרוס. |
רמי הבנאדם |
21.06.23 16:54 |
71 |
מר גרנדזון עוף איז גריינדמוזר - גרמת לעבוד? אף אחד באופוזיציה לא היה מעסיק אותך בתור שוער... |
יגאל פת-אל |
21.06.23 16:56 |
74 |
כמו בעזה. הבטחות, איומים ובסוף התקפלות וחמיצות גם כאן ברפורמה הרבה הצהרות ובסוף הרופס ידאג להתקפל וישאיר אותנו כרגיל עם כלום ובחמיצות. |
GuyZv |
21.06.23 16:56 |
75 |
מה עם ריבונות ביוש? מה עם חאן אל אחמאר? |
שלדון |
21.06.23 17:09 |
78 |
גם שקרן , וגם מביך |
popay |
21.06.23 18:10 |
88 |
בכל הכח |
טוב לדעת |
21.06.23 18:30 |
90 |
מאוחר מידי |
mctom |
21.06.23 18:35 |
96 |
חבר מתאריך 1.4.23
272 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
5870 הודעות, 31 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.22
2070 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.inn.co.il/news/605185?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_campaign=share
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מהפכות משפטיות לא עושים ברוב מקרי. גם אם מישהו בעבר עשה את העוולה הזאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
10236 הודעות, 83 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אבל משום מה לא היה משאל עם על ההפיכה המשטרית של אהרון ברק, על אוסלו, על הגירוש מגוש קטיף ועל מסירת שטח טריטוריאלי לחיזבאללה. פתאום שלא נוח לכם צריך משאל עם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אני למשל לא הצבעתי למפלגות שהיום מתנגדות לרפורמה בגלל סיבות שלא קשורות.. מה גם ששינויים חוקתיים צריך שיהיו בהסכמה רחבה בעם. פה ספק אם יש רוב כלשהו. אפילו בכנסת בהצבעה חשאית בוודאי אין רוב ובהצבעה גלויה אולי גם לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.20
1532 הודעות, 21 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
שייערך בעוד כשלוש וחצי שנים.
הצבעתי סמוטריץ' ובעד לקדם חקיקה בהסכמה רחבה.
בהיעדר הסכמה - לקדם בלא הסכמה (בזהירות וללא אצבע בעין)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
14890 הודעות, 51 מדרגים, 81 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.2.17
4231 הודעות, 130 מדרגים, 250 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
לצורך הדיוק ההיסטורי:
בפריימריז שנערכו במפלגת השלטון לקראת הבחירות, זכה במקום הראשון יריב לוין, פוליטיקאי שכל מהות קיומו הציבורית מזה למעלה מעשור היא הצורך הבהול ברפורמות מרחיקות לכת במערכת המשפט.
שני נבחרים נוספים בחמישיה הפותחת של אותן הבחירות, אמסלם ואוחנה, אף הם פוליטיקאים שצברו את עיקר האהדה (מחד, והסלידה מאידך) מהתבטאויות הנוגעות לצורך בתיקון מערכת המשפט המסואבת.
מרכיב נוסף בקואליציה, מפלגת הציונות הדתית, מונהגת בידי שלישיה שעיקר עיסוקה והתבטאויותיה נוגעים במערכת המשפט. אחד מהם, רוטמן, נכנס לפוליטיקה בעקבות הקמה של ארגון שעוסק רק בזה (התנועה למשילות) וכן כתיבת ספר מוצלח בסוגיה זו.
יתר על כן, כל הפוליטיקאים שלך שמספרים לך עכשיו ש״אף אחד לא ידע״, הם אותם פוליטיקאים ששטפו את המוח שלך לצאת להצביע ביום הבחירות לשמאל, אחרת הימין ״ישתלט על מערכת המשפט וימנה שופטים מטעמו״ (נחש של מי הציטוט).
מה גם שאני חייב לציין שהרגישות שלכם לרצון העם אחרי הבחירות נוגעת ללב. אני רק תוהה איפה היתה כשרבין הוביל את אוסלו ברמייה (ד״ש מגולדפרב ושגב) בניגוד להבטחת הבחירות שלו?
או כאשר שרון הבטיח טרם הבחירות ״דין נצרים כדין תל אביב״, רק כדי להוביל את ההתנקות אחרי הבחירות (אף בניגוד לבחירות של מתפקדי הליכוד)?
ואיפה היתם כשבנט רמס את כל הבטחותיו ובוחריו והקים ממשלה הפוכה לחלוטין מכפי שהבטיח טרם הבחירות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3795 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
איזו הסכמה היתה בעם לגבי חוקי יסוד כבוד העם וחירותו וחופש העיסוק?
מישהו עשה משאל עם לפני שהעביר לבית המשפט את האפשרות לפסול חוקים של הכנסת?
איך שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים מהווה שינוי חוקתי?
זה מעוגן בחוקי יסוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10321 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אני לא חושב שעוולה אחת צריכה להצדיק עוולה שנייה. אפשר להיות נגד הגירוש וגם נגד ה״רפורמה״ של לוין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4567 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11221 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
37076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
אז אתה בעצם אומר :
בואו נעשה אותה טעות שוב . נבצע שוב מה שהממשלה מחליטה , וכמו אחרי אוסלו וההתנתקות נבכה שהממשלה הנבחרת החליטה בשבילנו.
הגיע הזמן למשאלי עם על הדברים החשובים באמת, וזה שבעבר לא עשו את זה לא אומר
שצריך לחזור על טעויות העבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.21
252 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
לפני הבחירות הנושאים המרכזיים בקמפיין הליכוד היו:
יוקר המחיה
טיפול בפשע המאורגן
טיפול בתופעת הפרוטקשין
הגברת המשילות, בעיקר בנגב ובגליל.
הגברת הבטחון האישי
בכל אלה אנו עדים לכשלונות מוחלטים!
הממשלה המתועבת מתעסקת ומקדמת רק את ההפיכה מאז שנבחרה וזאת למרות שזה לא היה נושא מרכזי בהבטחות הבחירות שלה, בוודאי לא תוכן הדברים הדיקטטורי ועוצמתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
1741 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
"שינוי שיטת המשטר"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
1741 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
והממשלה הנבחרת יכולה לקבל החלטות בצורה חוקית ודמוקרטית ולבצע את מדיניותה שהובטחה לבוחר בלי שקבוצה מצומצמת עם אג'נדת שמאל תאסור עליה ובעצם תהיה הגוף השילטוני בפועל הבוחר ומשכפל את עצמו - דיקטטורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
עקרון הכרעת הרב אכן תנאי הכרחי לדמוקרטיה.
תנאי הכרחי נוסף הוא כי החלטות הרב הנבחר לא יפגעו בזכויות המיעוט ובעקרונות הדמוקרטיה האחרים.
העקרון של הכרעת הרב מחייב את כל האזרחים, ויכול להתקיים רק כל עוד גם הזכויות של הצדדים שבמיעוט (זמני או מובנה) נשמרות בעת שלטון צדדים אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2770 הודעות, 68 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
הרפורמה בסך הכל מבקשת לבטל חלק מההפיכה של ברק שנעשתה ללא הסכמה של העם ואף ללא "שיחות בבית הנשיא".
החזרת השלטון לנבחרי הציבור, שכפופים לעם וחייבים לבקש את אמונו כל 4 שנים,
היא החזרת הדמוקרטיה לארצנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
53967 הודעות, 153 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
בתרבות של שנאה אם אהרון ברק עשה משהו לא מוצדק אז בוודאי שלכולם מותר. ילדותי בלשון המעטה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
14890 הודעות, 51 מדרגים, 81 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
53967 הודעות, 153 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
6507 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
בסך הכל רפורמה קלילה שתחזיר מעט איזון למדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
53967 הודעות, 153 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
6507 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2770 הודעות, 68 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ואז, אחרי שההפיכה של ברק תבוטל כליל, רק אז יהיה המקום להתחיל בדיוני עומק בבית הנשיא על הרפורמה הנחוצה.
כרגע לא מדובר על שום רפורמה (גם אם קוראים לה כך בטעות), אלא על ביטולה של רפורמת המחטף הנפשעת של ברק שביטל את הדמוקרטיה באמצעות הפיכת בג"ץ למועצת אייטולות אירנית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.05
10286 הודעות, 88 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אגב אם היה רוב גדול בכנסת זה גם בסדר. אני מנסה לומר שאני נגד שינויים מרחיקי לכת ברוב מקרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
149 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
כשיצאנו מעזה נעשה משאל עם?
כשהפכנו את רמאללה לישות בפני עצמה נעשה משאל עם?
כשנתנו מתנה את גוש קטיף נעשה משאל עם?
כשאהרון ברק עשה לאט לאט מהפכה משפטית והפך את המערכת המשפטית לשלטון טוטליטרי נעשה משאל עם?
אז למה עכשיו?
אה! נזכרתי...כי השמאל לא מרוצה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.18
5388 הודעות, 77 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
64098 הודעות, 244 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
שפרשנות של יועמשים מחייבת את הממשלה
ואז ורק אז נוכל לדון הרפורמה מקיפה בהסכמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
19168 הודעות, 124 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
משאל עם היה לפני 8 חודשים, שיתמודדו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
417 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2339 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20235 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14339 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
שס היו בממשלת אוסלו וביב המשיך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21469 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21469 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מוכן להחלת חוק: ההתנתקות מפורעי המדינה ובוגדיה: הכנסת צה"ל לשכונות גוש דן, שבירת בתיהם וגירושם על רקע אתני על יסוד ההבנה שפגיעה בחופש התנועה בזמן ממושך, המרדה, הריסת תשתיות והסתה לפגיעה מדינית-כלכלית היא פגיעה אסטרטגית כללית?
הרי בשביל להכניס צבא ולגרש אנשים מבתיהם שהם מתנגדי משטר - *לא* צריך רוב ניכר בכנסת! איזה קטע! וזה נקרא דמוקרטי! מה דעתך?
בוא נהיה אמיתיים. דמוקרטיה זה לצד אחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
53967 הודעות, 153 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2339 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
880 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שחושב שבדמוקרטיה
הקואליציה מחליטה הכל בלי להתחשב באופוזיציה, לא מבין את חוקי המשחק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
179 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
14890 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
64098 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
הקואליציה מחליטה הכל בלי להתחשב באופוזיציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
21469 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
84973 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2339 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
במקום לסיים הכל בחצי שנה הראשונה ואז לאט לאט הבלאגן היה נרגע. בהמשך השמאל כמובן היה מוצא משהו אחר. אבל הימין היה יכול לנהל את הארועים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.18
7183 הודעות, 28 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
24220 הודעות, 164 מדרגים, 325 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6534 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
28513 הודעות, 173 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
19072 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היום הוכח באופן חד משמעי,שהחונטה שולטת,גם בצבא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
20689 הודעות, 118 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האנשים האלה מתנהגים יותר ויותר כמו סוכנים זרים שפוגעים במדינה מבפנים.
אני לרוב לא עושה שימוש במילה שמתחילה באות ב׳ - אבל ההתנהגות שלהם מתחילה להעלות חשדות חמורים ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.23
195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
אני שופט לפי העשיה
לא לפי ההשתייכות
מסוגל גם??
תקרא את המספרים ולא את שקרי הנדסת הדעת
הכלכלה מנווטת נכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
20689 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
שר אוצר שעסוק יותר בקידום הצלת המנהיג הדגול ממשפט פלילי מאשר דאגה ליוקר המחייה - הוא לא שר אוצר טוב
המספרים אגב מוכיחים שהוא לא שר אוצר טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.23
195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
המשפט "חלק מחבורת..." מוכיח שאתה שופט לפי השתייכות ואג'נדה, ולא לפי המציאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
20689 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2339 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
20689 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2339 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.19
7706 הודעות, 37 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
קואלציה וממשלה זוועה.
במקום לעשות שינוים קלים, בהדרגה ושיהיו מוסכמים - רוצים להרוס פה כל חלקה טובה בשם תפיסה מטופשת של אליטות ושל דיפ סטייט ושל כל מיני שטויות.
השם יבוא אתכם חשבון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13794 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא מתרגש מהצהרות שהוא משחרר לתחנת הבייס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
14375 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6534 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.23
195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
תקרא את המספרים. פחות מחצי שנה זה זמן קצר מידי לשפוט
אבל
הנספרים מספרים שהוא עושה עבודה מאוד טובה
לומד מהר
מחליט נכון ב לא מעט דברים
נשפוט אותו עוד חצי שנה אבל בינתיים אם ננכה התלהמות פוליטית של אנשים לפי השתייכות ואג'נדה נראה שר אוצר טוב
אולי יהפוך למעולה, אולי ייכשל- "זו הכלכלה טמבל" הימור פוליטי של סמוטריץ. לא בטוח שטעה.
בסוף מי שיקבע הם הבוחרים שלו והאנשים מימין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6534 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24537 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
18516 הודעות, 92 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.4.22
1486 הודעות, 8 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נבחרו לטפל קודם כל ביוקר המחיה ובבטחון האישי והלאומי, בנתיים אין בטחון בשום צורה ויוקר המחיה רק הולך ועולה, וכל מה שמתעסקים בו זה רפורמה שאף אחד לא מבקש, ואף אחד לא בחר בליכוד בשביל זה, אל תרמו את עצמכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
28098 הודעות, 64 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
11276 הודעות, 46 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא בערמומיות ולא בכאילו ולא בפוליטיקה קטנה ומושחתת.
ושם היא גדולה וממש לתפארת.
אבל הוא מתכוון ללהמשיך עם הכיתתיות עם הפלגנות, ועם סלילת הדרך באוטוסטרדה רחבה, אל משטר דיקטטורי אפל,
ורצוי קלריקלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.19
5258 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תעשו, תוכיחו, ואז תתחילו לדבר.
אחרת אתם נוטעים בנו תקוות שווא, ומוציאים את עצמכם טמבלים וקטנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.21
429 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לך חפש ת'חברים שלך פרחח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
81715 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
77 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תראה עם מה אתה מתעסק. המדינה בוערת.
אנשים ללא כסף.
הפגנות של כל הצדדים.
הדרוזים. המחאה. המתנלים. החרדים.
כולם ברחובות.
ןאתה מתעסק בחרא.
עוד שופט פחות שופט.
רפורמה עאלק.
תתחילו לעבוד בשביל הציבור.
גם ככה ביבי לא סופר אותך ואת בן גביר.
אתם אכזבת העונה מבחינתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
22199 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
וזה יכול להתאים לכל הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
21049 הודעות, 81 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
111338 הודעות, 385 מדרגים, 604 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
22199 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מה שחשוב זו רק ההפיכה המשטרית.יגיעו לסיפוקם רק כשזה יבוצע...היו רוצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37256 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
111338 הודעות, 385 מדרגים, 604 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
5153 הודעות, 30 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.16
3382 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
19006 הודעות, 50 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא ממש מביך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37256 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה משאל העם האמיתי
51.5 אחוז מכלל הבוחרים לא בחרו בכם. וגם מי שבחר ספק אם ידע משהו על הנושא בליבת הדאגות של האזרח (הכוונה לאזרחים שומרי החוק, לא העבריינים) שהיא הרס מערכת המשפט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
12405 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הימין ישאר בבית בבחירות הבאות
צריך להחליף את כל ה64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
49424 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1413 הודעות, 12 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37256 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.23
76 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3674 הודעות, 25 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פוליטיקאי בשקל תשעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
52489 הודעות, 365 מדרגים, 693 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.21
68 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פעם 1 ולתמיד!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
5587 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד