"איזו אחות את, תפסיקי לגנוב את הפוקוס כל הזמן"

קורטני הודיעה על היריונה בסוף השבוע האחרון והמעריצים שיערו כי קים הולכת לעשות צעד משמעותי כדי לתפוס את הפוקוס - וזה בדיוק מה שהיא עשתה

קים קארדשיאן. צילום: רויטרס

קים קרדשיאן מואשמת ב"ניסיון לגנוב אור זרקורים" מאחותה ההרה, קורטני קרדשיאן, לאחר שהאחרונה הודיעה כי היא מצפה לתינוק חדש עם בעלה, טראוויס בארקר. 

קורטני הודיעה על היריונה בסוף השבוע האחרון כאשר החזיקה שלט "טראוויס, אני בהיריון" בהופעה של "בלינק 182".  זמן קצר לאחר ההודעה המשמחת המעריצים שיערו כי קים הולכת לעשות צעד משמעותי כדי לתפוס את הפוקוס.

קים אמנם הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה על ההיריון של אחותה הבכורה והוסיפה אימוג'ים לסרטון ההיריון של קורטני, אבל המעריצים תהו מה יהיה הצעד הפומבי הבא שלה כדי לזכות באהבת הקהל. 

"אני כל כך שמח בשבילם. אבל עם כל תשומת הלב שקורטני מקבלת עכשיו, קים בטוח הולכת לעשות משהו". 

וזה בדיוק מה שקרה. אתמול (שני) קים כנראה עשתה צעד כדי להחזיר אליה את אור הזרקורים ושיתפה סרטון של מעשה צדקה מרגש בו לקחה חלק. בסרטון ניתן לראות את קים מפתיעה אסיר לשעבר ובנו כשהיא מעניקה להם 5,000 דולרים וטיול במתנה לדיסנילנד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

המעריצים מיד האשימו את קים בניסיון "להרוס את השמחה של קורטני", מה שהוביל במהרה למריבה בין המעריצים של האחיות.

"תראו אותי עושה את כל מעשי החסד האלה בזמן שאחותי סתם בהיריון", כתב אחד מהם. אחר האשים את קים בכך שהיא שוב מנסה לגנוב את אור הזרקורים מאחותה הגדולה: "איזו אחות את, תפסיקי לגנוב את הפוקוס כל הזמן".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kourtney Kardashian Barker (@kourtneykardash)

זו אינה הפעם הראשונה שיש בין שתי האחיות מתח וחיכוכים סביב תשומת לב. בפרק האחרון של "הקרדשאינס" ששודר בסוף האחרון ניתן היה לראות כי השתיים רבו בשל שיתוף הפעולה של קים עם צמד המעצבים "דולצ'ה אנד גאבנה". קורטני האשימה את אחותה בכך שהיא מחקה את הרעיון שעמד בבסיס החתונה שלה עם בארקר, בו היא הציגה שמלות רטרו של המעצבים משנות ה-90, וכעת קים משתפת איתם פעולה לצורך תצוגת ענק באיטליה עם כל שמלות העבר של הצמד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר