פניית פרסה לא צפויה: אחרי שהיה נראה כי ניית'ן בקסטר יחתום במכבי חיפה, השוער סגר לשנתיים בבולטון וונדררס מהליגה השלישית בממלכה. בקסטר, ששוחרר מצ'לסי, הפך לשחקן חופשי ובחר בקבוצה מליג 1 ולא באלופה הישראלית.
כזכור, בקסטר סומן כאופציה המובילה למקרה שג'וש כהן לא ימשיך, ולאור העיכוב במשא ומתן איתו, הואצו המגעים עם היהודי-אנגלי, שאף נחת בישראל. כעת מסתבר שבקסטר העדיף להישאר במולדתו.
1 צפייה בגלריה
השוער האנגלי ניית'ן בקסטר
השוער האנגלי ניית'ן בקסטר
לא יגיע לישראל? ניית'ן בקסטר
(Harry Trump/Getty Images)
בקסטר בן 24 שיחק כמושאל בהאל סיטי עד שנפצע ולמעשה היה מחוץ למגרשים בחצי השנה האחרונה. בקסטר היה אמור להגיע לחיפה על תקן ישראלי וכעת המועדון בבעיה. חוזהו של ג'וש כהן הסתיים, ואם בחיפה יצטרכו להחתים במקומו שוער זר - זה יוביל לבעיה בעמדה אחרת.
הסגל הירוק דולל באופן משמעותי עם עזיבתם של מלך שערי הקבוצה ושחקן העונה בליגת העל בשנתיים האחרונות, עומר אצילי, שעבר לאל-עין מאיחוד האמירויות, מוחמד אבו פאני, בן שהר, ניקיטה רוקאביצה, ינון אליהו ורועי משפתי.
הבעיה הגדולה היא שלקבוצה יש מקום לזר חדש אחד בלבד, שיצטרף לפרנצדי פיירו, צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן, פייר קורנו ועבדולאי סק. אלא אם כן יוחלט להגדיל את מספר הזרים בליגת העל לשבעה.